• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

World War 3

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi i DiS vil gerne erklære resten af serveren krig så det er nemmere lige at skrive her end at skrive til jer alle samme ingame.

Som overskriften lyder så bliver der krig og vi vil gå på jer alle sammen i har nu 48 timer til at gøre jer klar også vil alle der ikke har æblet som flag blive jagtet så nu har i muligheden for at slå først deffe op eller hvad i nu finder bedst måske skaffe jer lidt flere forbund hvis i mener det er sådan i vinder.

Alt handel er slut recruit er lukket 32/33 spillere mod resten ligesom i folkeskole os mod ral :p

så lets get it on (SW)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vind et oprør

Som min ven og makker DIP skriver så må i komme op på dupperne, her er så en mulighed for at få besøg af Skull den blide, jeg har i et stykke tid som en del af vores spin haft en af mine byer, opkaldt efter DIP´s rektum denne by skal selvfølgelig have nyt navn den der finder på et passende navn, til erstatning for det gamle vinder et oprør med efterfølgende byovertagelse .

Må det bedste forslag vinde

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@skull

have fun backstabbing piece of shit
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi i DiS vil gerne erklære resten af serveren krig så det er nemmere lige at skrive her end at skrive til jer alle samme ingame.

Som overskriften lyder så bliver der krig og vi vil gå på jer alle sammen i har nu 48 timer til at gøre jer klar også vil alle der ikke har æblet som flag blive jagtet så nu har i muligheden for at slå først deffe op eller hvad i nu finder bedst måske skaffe jer lidt flere forbund hvis i mener det er sådan i vinder.

Alt handel er slut recruit er lukket 32/33 spillere mod resten ligesom i folkeskole os mod ral :p

så lets get it on (SW)


alle der ikke har æblet som flag blive jagtet


tror du ikke de alle laver deres flag om til et æble så haha ;) :Smile:

ROLF
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
åh pip min ven æblet kræver 800.000 points så alle skal jo bare holdes under 800.000 points problem løst :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En skam i først erklærer krig efter at have infiltreret og splittet de to største alliancer ad; men det har selvfølgelig været hensigten...

Ville ellers have været hyggeligt med en ærlig kamp.

Walter White
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærlig kamp ?

øhh hvordan kan den være ærlig når i beder folk hacke deres egne brødre for at kopier vores forum xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu skal vi ikke mundhugges til den gamle børnehaveleg "hvem startede først"

Ovenstående er bare et udtryk for min holdning til jeres fremgangsmåder, jeg kan på ingen måde stå til ansvar for hvad "nogens" bror har lavet og er desuden ikke videre bekendt med sagen.

Walter White
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har ikke noget med hvem der startede at gøre overhovedet men du kan da ikke kalde det for en ærlig kamp den er da lige så ærlig nu som den var for 5 dage siden vi havde begge spioner i hinandens alliancer bare på hver sin måde.

Så tag kampen op nu har vi fjernet alle vores spioner så det kun jer der har en så jer der har fordelen så lad os komme igang på brættet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Go' kamp...

Walter White
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåh men så lad mig være den første til at lykønske Disc. det ser da ud til at det går fint med jeres krigserklæring.
Det virker ikke rigtig som om de resterende allies kan arbejde sammen så vi bliver sku nok spist i små portioner :unhappy:.
Nu ku jeg som rimeligt ny spiller så godt tænke mig at vide hvad der sker efter det er overstået, for det er sgu pænt øffen bare at sidde og vente på at blive spist.
Kommer der en ny verden eller dør spillet bare.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gætter på dør spillet/ som nok er verdenen.


Men hvis alle top spillere gik i samme ally, og fik gang i noget burde i kunne stoppe os.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er aldrig nogensinde en grepolis server der er blevet vundet så vidt jeg ved ;) Derfor de indfører grepo 2.0 jo. Kan godt være vi ædder byer med turbo på, men serveren vokser sig jo bare ud af problemet ved at lave nye byer :)

Her er top 5 i koloniseringer siden krigen blev erklæret (Tidsperiode i dage: 4:(

Rang Alliance Koloniseringer
1 Discrucio 37
2 Wrath of the forsaken 19
3 Wrath of the forsaken 2 11
4 Olympens Tordenskjold 6
5 -XFORGE- 5
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
73-60 i koloniseringer/erobringer til top 5 imod Disc. I vinder sku lol xD


Koloniserings vindere

Tidsperiode i dage: 6
Rang Alliance Koloniseringer
1 Discrucio 60
2 Wrath of the forsaken 24
3 Wrath of the forsaken 2 19
4 The REAL Elite 10
5 Olympens Tordenskjold 10
6 -XFORGE- 10
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe ha det ser sku ikke for godt ud det der :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
useriøst

troede sku egentligt lige at jeg var begyndt at respektere jer gutter lidt.
i melder krig mod verdenen og kommer med udtalelser som: os mod ral.
og så tager i sku alligevel nye medlemmer ind =). jaja mand har jo et standpunkt til mand tager et andet.
jeg ved godt at i bliver tøsefornærmet nu og så skal jeg ha bank i morgen, den har jeg set herinde før.
Men jeg vil godt lige sige, på trods af at i har alle de største spillere i spillet er i sgu nogle små skræmte kyllinger der kun kan klare jer hvis
alle der har mere en 7 byer joiner jer =) hejsa
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror folket er lidt ligeglad med om du respekterer os eller ej.
Vi har jo i forvejen så mange der ikke kan li os, som om du os er med alle dem, betyder nok ikke det store.


Vi har vel taget en ind fordi vi har mistet en, vel en meget god grund.
(ik fordi jeg ved hvorfor, men skal jeg heller ikke blande mig i)



Bare fordi man har de største spillere er det jo ikke ens betydende med vi er farlige. I kan da sikkert godt nedkæmpe os hvis i bare havde en lille smule teamwork. Men har i ikke det store af og er nok den største forskel mellem os.


Du kan da sikkert godt kæmpe en god kamp mod mig selvom du ikke har så mange byer. Så om man har 7 byer eller 15 kan begge vel være gode. Hvis de bare forstår spillet samt kan finde ud af at attack.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
troede sku egentligt lige at jeg var begyndt at respektere jer gutter lidt.
i melder krig mod verdenen og kommer med udtalelser som: os mod ral.
og så tager i sku alligevel nye medlemmer ind =). jaja mand har jo et standpunkt til mand tager et andet.
jeg ved godt at i bliver tøsefornærmet nu og så skal jeg ha bank i morgen, den har jeg set herinde før.
Men jeg vil godt lige sige, på trods af at i har alle de største spillere i spillet er i sgu nogle små skræmte kyllinger der kun kan klare jer hvis
alle der har mere en 7 byer joiner jer =) hejsa

haha jeg forstår ikke hvad du mener troede gerne i ville have vi tog jeres spillere er det ikke derfor i er ved at vænne jeres byer til at have æble flaget ?

ellers så har jeg da misforstået hvorfor i er begyndt at bruge samme banner som os :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
73-60 i koloniseringer/erobringer til top 5 imod disc. I vinder sku lol xd


koloniserings vindere

tidsperiode i dage: 6
rang alliance koloniseringer
1 discrucio 60
2 wrath of the forsaken 24
3 wrath of the forsaken 2 19
4 the real elite 10
5 olympens tordenskjold 10
6 -xforge- 10
hvad med swat?
 
Top