• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

VV tiden

D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så er VV tiden igang, og det endte med de oprindelige "de grimme ællinger" som nu heder de sorte svaner spiller imod resten af serveren, som har slået sig sammen, ser frem til en spændende og tæt vv tid!
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Føler I jer forfulgt? I spiller ikke imod resten af serveren, selv om det måske kunne se sådan ud.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er rigtigt kun 54 spiller, men det så sådan ud på et tidspunkt ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og VV betyder i den her sammenhæng Verdens Vidundere? Hvad vil det sige at det De Sorte Svaner mod resten? Kan vi andre bygge vidundere sammen? Foregår der en krig som jeg har være lykkeligt forskånet for ?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
!) Og VV betyder i den her sammenhæng Verdens Vidundere? 2) Hvad vil det sige at det De Sorte Svaner mod resten? 3) Kan vi andre bygge vidundere sammen? 4) Foregår der en krig som jeg har være lykkeligt forskånet for ?

Ad1.
Ja.

Ad2.
Aner det ikke. Jeg tænker, at det er svanernes selvforståelse, at de er nogle stakkels, misforståede guttermænd, som uretmæssigt er lagt for had af alle andre. Med til dette selvbillede hører selvfølgelig, at al denne modgang (nårh, hvor er det synd for dem) i sidste ende vil resultere i deres sejr ALT TIL TRODS! Fa'me nogle seje karle, du ;) - at de har prøvet at panik-rekruttere i øst og vest ved mindste tegn på reel modstand, får dem i virkeligheden til at ligne sorte kyllinger, men det har de helt sikkert selv et andet syn på.

Ad3.
Ikke rigtig. Kravene for at kunne bygge vindundre er at finde i wikien, men I ulve har vist ikke så meget at gøre her. Kyllingerne udfordres af Quantum Leap (+resten af serveren, må vi ikke glemme).

Ad4.
Næh - det, du går glip af, er: høst landsbyer, send ressourcer og gunst til vidundre, høst landsbyer, send ressourcer og gunst til vidundre, høst landsbyer, send ressourcer og gunst til vidundre - et cetera ad infinitum.
 
D

DeletedUser363

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ah, nu synes jeg, at du er lidt hård ved os små dunbelagte væsener :)

Lige da VV-tiden startede var der faktisk nogle spillerbevægelser, som pegede i retning af, at man ville forene en samlet modstand mod Svanerne - mere skal der såmænd ikke læses ind i hawkdongg's indlæg.

Jeg ved heller ikke helt, hvor du får panik-rekruttering fra - vi har budt velkommen til en ganske lille håndfuld af spillere og i øvrigt først efter, at det var mislykkedes for jer at få etableret et samarbejde med dem eller hur...

Personligt føler jeg ikke, at det er den afgørende faktor her - de ekstra spillere speeder måske bare processen lidt op, men jeg er overbevist om, at Svanerne havde klaret det selv uanset hvad.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tusind tak for svaret. Og hvis jeg var for hård, så undskylder jeg - jeg ved jo egentlig godt, at jeg bør være blid ved jer stakkels, misforståede guttermænd :D

Jeg ved da, at Hawkdongg bare prøvede at lave en nøgtern betragtning, men stakkels GrandDanois er sådan set også på serveren og kunne med rette blive lidt forvirret over et udsagn, der ikke rigtig forekom nøgtern alligevel.

Til GrandDanois og alle andre mulige læsere kan jeg i øvrigt tilbyde denne lille orientering: MINE indlæg og betragtninger er ALTID troværdige, upartiske, saglige og veldokumenterede ;)

Hvad panik-rekruttering angår, så refererer jeg ikke til indlemmelsen af PT i De barske Svanser (som ifølge det nøgterne indlæg øverst spiller imod de Sorte af slagsen). Det var kun en naturlig udvikling, om end jeg ikke helt forstår, at I optog dem, når du er så overbevist om, at I havde klaret jer selv uanset (men det er jo også lettere at spå om fortiden :p).
Jeg refererer til de medlemmer af Cursed og Fiskerne, som I prøvede at rekruttere lige ved starten af vv-tiden - dengang du og andre pipfugle vist var knap så overbevist om, at I kunne have klaret det selv. Det kunne give et (urigtigt) billede af, at I er skvat uden mod på egentlig udfordring. Jeg ved, at denne tolkning kan forekomme hård, men du kan da ikke forvente andet fra min side, når I IKKE ENGANG HAR BESVÆRET JER MED AT PRØVE AT REKRUTTERE MIG!!!
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja, vi snakket med et par stykker før vv tiden, da vi havde snakket med fiskerne, som havde informeret os om, at de ikke ville deltage i vv spillet, og derfor ville vi lige snakke med dem vi godt kunne lide ;) men det var jo en anden historie, ved ikke om de snød os, eller om de pludselig bare fik tilbudet fra jer om at deltage i cursed, men deres valgt ;)

da jeg lavede opslaget, kan det muligvis være beskrevet forkert, "at alle var imod os", hvis jeg skal være ærlig, så så jeg ikke spiller, som ikke var med i PT, fiskerne eller cursed den gang, som nogle trussel, og derfor så jeg også jer tre alliancer, som resten af serveren.

og det med at vinde serveren eller ej, i kunne jo ikke overholde det, som i aftalte med PT så hvis de ikke kom over til jer, var ville vi vinde de fire vidunder lige meget hvad, og stadig have en mindre chance for alle syv. og hvis de så var kommet over til jer, ville det nok blive en ekstrem tæt kamp omkring de fire, men det fandt vi jo aldrig ud af ;)

jeg kan da godt prøve, at rekruttere dig Dr0nnert hvis du stadig vil over til os, men vi har desvære allerede aftalt hvile spiller, der skal være i hoved alliancen når vi rammer de fire og de syv vidunder, som vi finder ud af om vi får inden for de næste 24 timer, så hvis du vil have en plads i vores wing er du velkommen ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du er en gutterman, Hawkdongg. Tak for tilbudet. Jeg kunne have en professionel nysgerrighed for at se jeres forum, men medaljer og kroner interesserer mig ikke rigtigt.

Min interesse var give jer kamp til stregen - og meget gerne vinde - men sådan gik det ikke helt. En mere lige dyst havde været sjovere for alle parter.

Med mindre et par af jer nulstiller kontoen indenfor helt usandsynlig kort tid, så er der vist bare tilbage at sige til lykke med sejren.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vi takker, ville ønske der havde været flere end fiskerne, at kæmpe imod de sidste 4 måneder inden vv tiden, de fik også lidt smæk ;)

men vores alliance vandt denne server via fantastisk aktivitet, alle vores spiller er aktive, overraskende aktive, Jeg blev da også selv overrasket over det var muligt, at have 4,8 Mio af hver ress på vej til et vidunder på en gang ;) vi kunne fylde de 14 mio ress op, som det krævede at få vidunder imod niveau 9 på to timer, da vi alle havde timet vores lager efter, at blive fyldt op lige inden vi kunne sende.

alle fulgte planen, så alle i de sorte og de barske svaner fortjener også sejreren :D

og sejren er vel i hus nu, også de syv, men forventer lige et sidste forsøg fra jer af, hvor i vil prøve at ødelægge en af vores vvøer ;)
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
...et ønske om kampe imod andre end Fiskerne kunne vel være blevet opfyldt, såfremt I ikke efter eget udsagn havde 'fredet' både Cursed og Powerteams og dermed selv begrænsede modstanden til at være Fiskerne.

I Cursed var vi kun i karambolage med to svaner, den enes mangfoldige angreb døde i vores havne, imens den anden mistede omkring 15 byer på to dage, og de to er skam stadig medlem hos jer. Ingen navne nævnt.

Når I udtaler jer om Cursed, Powerteams og til dels Fiskerne virker det til, at I konstant forbigår den måske største årsag til, at I ender med at vinde rho. I var helt fra serverens start en samling af erfarne Grepo-spillere, og rho var således blot en server blandt mange for jer. I de øvrige alliancer har vi nybegyndere måtte lære alt fra bunden, vi har måtte læse guides, lære af både vores simple fejltagelser såvel som de eklatante af slagsen. Det var først hen i september, at vi i Cursed lærte om Grepo-intel, om tripwires, om simple havnetjek og først hen i december, at vi fik nogle få råd om, hvordan konstruktionen af VV fungerede. Det kan man se ned på - eller man kan erkende, at vi trods svære vilkår endte med at byde jer trods, som I aldrig havde forventet.

Vi har ikke tyet til feje midler som I, der helt åbent og ærligt har hvervet spioner blandt de øvrige top-alliancer for at få efterretninger om alt og alle - og vi har ikke forsøgt at lokke sortsmudsede fugle over til vores alliance som I, der åbenbart har troet, at vores medlemmer var overløbere og vendekåber. Den øvrige historie taget i betragtning undres man over, at I har følt behov for at spille Grepolis på denne måde.

Når det så er sagt, så er det vel på tide at ønske jer til lykke med sejren. Det piner mig at tabe, men I har spillet et flot slutspil og på overbevisende, effektiv og hurtig vis konstrueret de relevante VV. I er trods alt værdige vindere af rho - det vidner samtlige ranglister om.

Vi holder dog hovedet højt, stolte over vores præstation og ser frem til at spille både med og mod jer på fremtidige servere.
 
D

DeletedUser1954

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu har vi jo alle formentlig gjort vores bedste. At nogle er dygtigere end andre, og nogle har større erfaring, kan vel ikke ligge nogen til last - tværtimod! Og til syvende og sidst har alle alliancer til tider nok bevæget sig på kanten ;)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
De Sorte Svaner!!
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif

Betyder det at vi godt kan begynde at forberede os til at skrive jer ind på Wiki? ( Hall Of Fame)
smiley_emoticons_idea2.gif

Eller skal vi lige vente XX:XX tid, og se om ikke i når at miste en VVØ ?
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif


Mvh
Grepolis Teamet.
cnfy7elqh8dotnsdp.gif


Link til Wiki Hall of Fame : http://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Hall_of_Fame
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
joo der er ikke lang tid til, at vi vinder serveren ;)

og så går der vel lige 10 dage inden vi har alle syv, men selv syntes jeg også det er 100% fortjent listen over angriber fortæller vel hvorfor ;)

1 Galba De Sorte Svaner 989765
2 Paris De Sorte Svaner 842290
3 DDAY30 De Sorte Svaner 571518
4 Cimbrer De Sorte Svaner 539988
5 battle cattle De Sorte Svaner 394229
6 Hr. Ed De Barske Svaner 383136
7 Yuro De Sorte Svaner 300983
8 hawkdongg De Sorte Svaner 282820
9 Lord Sambo De Barske Svaner 277109
10 Kjorge Quantum Leap 258805
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så Aladin, nu kan du tælle timerne der er til, at vi vinder denne server på en hånd ;)

er godt nok glad for at vi er kommet så langt, da mig og Casper (defsvin/no worrys) grundlagde denne alliance på første dagen, var der meget lang vej i mål, lagde i samme område, som en anden alliance med fire gange antal af spiller, mange hoppet fra gennem tiden, og et meget tæt vv spil.

serveren har været meget mere underholdende end hvad man kunne forvente af en hastigheds 1 server :D
 
D

DeletedUser884

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er sejren i hus :D
Har været en utrolig underholdende server ja, selvom det har gået ekstremt langsomt mange gange... har været spændende at spille med alle jer der har været med her, som fra start til slut og synes det har været god modstand vi har mødt meget af tiden
Du kan godt skrive os ind i den Hall of Fame nu, da de 4 kom i hus her kl 18:32 :D
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Tillykke med sejren.
For lige at være helt sikker..Da jeg kan se der er en del alliance skift , så det nærmest er uoverskueligt.

Det er disse spillere der var i alliancen på Vinder tidspunktet eller ej?

Cimbrer
Galba
Paris
DDAY30
battle cattle
Zajnee
Dr.Trolle
Panter
Yuro
hawkdongg
Rene402002
Storkanon
Hans J Pedersen
smartass
link66
S-man
Lord Sambo
NillerViborg
The Holy Roman Empire
Shogun
oleca
cav09


Ellers rediger listen, så de rigtige kan skrives ind på Hall Of Fame.
Kun dem der var i alliancen da sidste vidunder blev bygget færdig, kommer på Hall of Fame.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser884

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja de 22 spillere der og så spillerne "sidharta", "kapwind" og "stihan".
 
Top