• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Vores alle sammen's indlæg på forum

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej alle folk på Grepolis danske forum.

Dette er en besked som jeg har valgt at skrive, i form af at gøre det nemmere for os alle. Jeg håber den vil blive taget godt imod og det skal på ingen måde tages som stor kritik og jeg vil på ingen måde såre nogen med dette emne.
Så med det håber jeg på at nå ud til mange uden at gøre for stor en skade.


Det drejer sig om vores "skrivesprog" her på forum. Jeg har i den sidste tid haft lidt svært ved at læse de indlæg der er blevet skrevet på forummerne. Ikke fordi jeg ikke forstod indlæggene, men fordi der enten var så mange stavefejl, kommafejl eller på anden vis, blir skrevet så "ulæseligt" at jeg flere gange har måttet læse forfra for at forstå meningen.

Ofte blir der skrevet ud i en lang sætning, nogen gange på flere linier. Uden kommaer, uden punktum eller noget som helst. Det er virkelig svært at læse en sætning og forstå meningen i så lang et indlæg. Og ofte kan det jo måske være en vigtig besked, eller bare et sjovt indlæg som man gerne vil forstå meningen af :)

Dertil er der så stavefejl. Det kan vi alle så lave, også mig. Men stadig skrives der "Sit" i stedet for "Dit" kan hele meningen med sætningen eller indlægget måske give en helt anden betydning. Bogstaver kan måske lige "laned forketr"
og så skal der igen lige tænkes og læses for helt at forstå meningen.


Så derfor for at give en lille opsang til alle. Ikke bare enkelte. MEN alle (også mig selv) så kig lige dit indlæg igennem inden du trykker "send" se lige om der er en lille stavefejl, kunne du sætte nogle kommaer, (er egentlig ligeglad om de står rigtigt, men bare lige for god ordens skyld) eller sæt nogen flere punktummer så det ikke blir et langt indlæg om bla bla bla bla bla bla. GIIISSP og træk vejret. Bare for at gøre det nemmere for dem du vil snakke med/til.

Håber som sagt at dette vil blive taget godt imod. Det skal på ingen måde være nedladende eller negativt, ramme nogen bestemte personer, og så videre. Så med det vil jeg ønske fortsat god søndag, og snarligt god juleaften :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så prøver vi lige igen, med en ordentlig tone..

Husk dette er tiltænkt alle, og er altså ikke personlige angreb på nogen!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er vist ingen som dør af at lave et punktum eller linieskift, samt at læse sit indlæg igennem inden man trykker send..
En smule hensyntagen til læserne syns jeg godt man kan bede om

Det er tit at jeg på forhånd opgiver at læse et indlæg, hvis det bare står i en stor blok.

Dette handler ikke om ordblinde eller andre som har svært ved at stave - jeg kan sagtens læse det - hvis bare det er læsevenligt.

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Respekter spillets regler!!!!

Strø tanker:

1. Hvad skal nye spillere på dette spil?
2. Gamle store spillere kan udradere nye spillere (ca. 2 md.)?
3. Når der ikke er nogen provaktion, og man kun har en by, mister man stort set alt, undtagen sine medaljer?
4. Er ønsket med spillet at kun en spiller mod sig selv??

Åhhh jo nye spillere skal være kanon føde for aliance nr. 1
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tegnsætnings fejl og stave fejl :) er lettere ordblind, men tegnsætning er kinesisk for mig :)
 
Top