• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Verdens Vidundere - Delta

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
VerdensVidunderelogo.png


<div align="center"><table style="border-collapse:collapse; border: 2px solid #e5c88d" width="100%"><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;" width="35%" colspan="2">
<b>
Verdens Vidundere:​
</b><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"width="45%">
<b>
Alliance:​
</b>
</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;" width="35%">
<b>
Færdiggørelse:​
</b>
</td><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Den store pyramide i Giza</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"> </td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Fyrtårnet på Faros ved Alexandria</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"> </td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Kolossen på Rhodos</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"> </td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Angels of Terror</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">26. December 2011</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Babylons hængende haver</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"> </td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Angel of Terror</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">25. Marts 2012</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Zeusstatuen i Olympia</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"> </td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Angels of Terror</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">22. Januar 2012</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Artemis tempel</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"> </td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Angels of Terror</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">31. Januar 2012</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Mausoleet i Halikarnassos</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;"> </td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Verdenssejrsherre</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">
Vinder_af_verden.png
</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Angel of Terror</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">25. Marts 2012</td></tr><tr><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">Verdenshersker</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">
Hersker_af_verden.png
</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td><td style="border:1px solid #e5c88d; background-color: #b9a477; padding: 2px;">/</td></tr></table></div> <br />
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er tre af dem som er færdige ..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Opdateret 6/2.
 
D

DeletedUser563

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så skal den vist opdateres igen :)

fast arbejde i øjeblikket.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Opdater endelig,,og fortæl om de 2,,som de ikke har fuld kontrol over.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja - der er godt nok en uventet drejning af delta-serveren.

AoT har mistet kontrollen med 2 VV-øer igår, men måske får de den ene tilbage idag.

Det ved vi først når nedtællingen er slut.........


10.....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Stolt?

Opdater endelig,,og fortæl om de 2,,som de ikke har fuld kontrol over.


Hvorfor virker du så stolt? I har jo intet gjort. Der er bare nogle spillere som ikke helt har forstået det med "sammenhold" og derfor modarbejder 20andre mennesker. Men nogle folk skal da have lov og tro de kan lave en "enmandshær". Der er 3 ihvertfald et navn på grepolis som nok aldrig kommer til at være i en top alliance mere, pga man er så utilregenlig samtidig med man vil skændes med alt og alle :confused:mirk:

Held og lykke i små rester der nu er tilbage.. (SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor virker du så stolt? I har jo intet gjort. Der er bare nogle spillere som ikke helt har forstået det med "sammenhold" og derfor modarbejder 20andre mennesker. Men nogle folk skal da have lov og tro de kan lave en "enmandshær". Der er 3 ihvertfald et navn på grepolis som nok aldrig kommer til at være i en top alliance mere, pga man er så utilregenlig samtidig med man vil skændes med alt og alle :confused:mirk:

Held og lykke i små rester der nu er tilbage.. (SW)

Sæt dog bare mit navn på din lille historie.....

Hvem siger jeg er interesseret i at være i en top-ally på grepo nogensinde mere?

Men tak for et fint nyt ord om min person - UTILREGNELIG - den gemmer jeg sammen med de andre i har givet mig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Opdater endelig,,og fortæl om de 2,,som de ikke har fuld kontrol over.

Desuden er det kun 1 af de færdige byggede vidundere vi ikke længere har kontrol over ..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Snurretop ....
Personligt behøver jeg ikke være stolt over at i har mistet endnu en VVØ-By..
For min deltagelse i den opgave var lig med nul...
Men jeg kan let glæde mig på de dygtiges spilleres vegne,,og det gør jeg.

James Cook
AOT har mistet ialt 3 VVØ.
Om de er færdige eller ej,,Er jo Ligegyldigt,,For i Mistede dem.
Og det gider jeg da ikke skændtes om.

Jeg syntes bare det kunne være fedt hvis Historien blev fortsat,,især med de nye fantastiske Opdateringer i burde indskrive i Historien..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg svarede sådan set kun på Zultans kommentar om at den skulle opdateres fordi vi havde mistet 2 ;)
Og i forhold til skemaet , var det kun den ene vi havde mistet :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kunne da være spændende at høre hvem der fik ONE?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den heldige vinder blev Mick s Jensen fra Dont fear AOT

Tilløk til ham og DFA.


Bare mærkeligt at så stor en ally som AoT ikke kunne koordinere forsvar og overtagelse af den by....... Men sådan er der jo så meget.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Tilløk til ham og DFA.


Bare mærkeligt at så stor en ally som AoT ikke kunne koordinere forsvar og overtagelse af den by....... Men sådan er der jo så meget.

Sagde ikke noget om at han fik lov at beholde den - Din plan om at splitte os virkede ikke - Din ide om at der intet sammenhold er i AoT holdt ikke - Så spar på dine spydige bemærkninger og indse at intet bliver som du vil have det, bare fordi du vil have det!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kunne nu godt have set det sjove i at det ville være lykkedes.
Men Ærgerligt.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Trololol, hvis du ikke var i AoT, så ville du sagtens kunne se det ;-)

:D

Arhmen for pokker da ;)

Hvor er det at jeg påstår noget som helst andet?????


Jeg kunne vende den om at skrive -Det er bare fordi I IKKE er i AoT at I KAN se det morsomme-

Faktum er at JEG ER i AoT og jeg VED hvad JEG blev udsat for - Jeg kan ikke set det morsomme

Men det her er vist bare ordknepperi :)
 
Top