• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Verden Epsilon (dk5)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så bliver serveren præcis den samme som Beta serveren, og det er ikke mit mål, at lancere servere med indstillinger, vi allerede har.

Jeg kunne ikke sætte troppehast. til 2. Det er noget vi skal have lov til at gøre :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Natbonus der varer til kl. 7... De fleste er vel på arbejde eller vej på arbejde der? så jeg hellere at den varede til kl. 5-6 eller 17-18 ;)

Men overall. Fede indstillinger, især er jeg glad for en alliance størrelse på 25 :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Natbonus der varer til kl. 7... De fleste er vel på arbejde eller vej på arbejde der? så jeg hellere at den varede til kl. 5-6 eller 17-18 ;)

Men overall. Fede indstillinger, især er jeg glad for en alliance størrelse på 25 :)

det er jo ikke alle der arbejder, nogle går også i skole - Så mon ikke det er okay det vare til kl 7:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alle jeres forslag blev taget op til diskussion. Selvfølgelig ville vi gerne have brugt alle forslag. Men dog er der også andre ting, der spiller ind.
Disse ting var Gamma og Delta serverne, deres hastighed er på 3 og 4, og serveren er næsten allerede udspillet og ikke mange nye, der kan komme ind og have en regel chance. - Dette er grunden til at hastighed 2 kom.
Grunden til det gamle overtagelsessystem er, at vi kun har en anden server med det på. Folk, der spiller på alfa og kun har spillet der, kender ikke det nye system, og skal derfor have en chance for at komme på en ny server :)

Med hensyn til begynderbeskyttelsen er den 7 dage :)

Så derfor ødelægger i det, for folk, som kun gider det nye, jamen flot - Der er jo heller ikke kun 3 servere, som har spillet med det nye, hvorfor skal deres behov, sættes til side, for en lille flok? =)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Må indrømme jeg stadig er lidt skuffet, men hvornår åbner severen så? :) Ved godt det er i dag, men hvilket tidspunkt?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Epsilon

Hvornår starter serveren? synes ikke jeg kan læse det nogen steder i det her emne :)
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vi venter i spænding :)
 
D

DeletedUser640

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej.

I skriver alle sammen "det gamle system". Hvad går det lige ud på? Jeg spiller kun i Delta og Gamma, så kender det overhovedet ikke.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej.

I skriver alle sammen "det gamle system". Hvad går det lige ud på? Jeg spiller kun i Delta og Gamma, så kender det overhovedet ikke.

Man behøver ikke at starte oprør så vidt jeg har forstået
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gamle system er totalt mærkeligt.

Som forsvarer skal man bruge fyr for at kunne forsvare sig mod en angriber.

Kan jo minus mening.



Men man skal vist sende KS som angreb, også skal man vente 12 timer inde i byen med sit KS, også skal forsvar prøve at komme igennem det i har samlet i byen. Så den der vil overtage byen skal sende masser af birem og tropper, der rammer lige efter sit angreb.

Og forsvar skal så sende angreb på sin egen by for at forsvare den.


Er totalt lamt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nysgerrig

Er lige lidt nysgerrig, men hvornår starter den nye server helt præcis med klokkeslæt?

Er der allerede nogle der har tænkt sig at lave alliancer, ligesom HF på Delta, som vil offentliggøre dem nu eller noget?


Dicael
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ikke noget præcist tidspunkt, har der heller ikke været til de andre servere.

Men som jeg har sagt til andre, mellem 13-15


Der skal helt sikkert nok være en alliance, men har ik rigtig hørt store spillere fra delta snakke om noget. Og ved der bliver mange der ik gider starte der på grund af speeden er lav.
 
D

DeletedUser648

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
den er ikke startet
 
D

DeletedUser714

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er jo ikke alle der arbejder, nogle går også i skole - Så mon ikke det er okay det vare til kl 7:)

Det er da mindre problemfyldt at stå tidligt op, end det er at komme for sent på arbejde... (D)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da mindre problemfyldt at stå tidligt op, end det er at komme for sent på arbejde... (D)

Så fordi du går på arbejde skal jeg op kl 05.00? Fordi så synes jeg da også først natte bonussen skal begynde kl 02.00 da jeg sikkert er længere oppe end dig;)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det gamle system er totalt mærkeligt.

Som forsvarer skal man bruge fyr for at kunne forsvare sig mod en angriber.

Kan jo minus mening.



Men man skal vist sende KS som angreb, også skal man vente 12 timer inde i byen med sit KS, også skal forsvar prøve at komme igennem det i har samlet i byen. Så den der vil overtage byen skal sende masser af birem og tropper, der rammer lige efter sit angreb.

Og forsvar skal så sende angreb på sin egen by for at forsvare den.


Er totalt lamt.


Hvis det er rigtigt, så er det da godt nok en taber løsning, no offense, men det er der sku ikke meget konkurrence i Liam!

Skandale... :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Verden Epsilon er nu åben! :)

Begynder beskyttelsen er ændret til 5 dage.
 
Top