• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Verden Epsilon (dk5)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Verden Epsilon er planlagt til Onsdag d. 23/2 2011. Tidspunktet er ikke kendt på nuværende tidspunkt.

Opstart udskudt til Torsdag d. 24/2 2011.

Indstillinger vil blive:
  • Hastighed: 2
  • Troppe hastighed: 1
  • Alliancebegrænsning: 25
  • Natbonu:confused: 00 - 07
  • Moral: Aktiv
  • Overtagelsessystem: Det gamle
  • Begynderbeskyttelse: 5 dage

Denne server vil IKKE komme med Version 2.0 :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
version 2.0

hvornår kommer version 2.0
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis du gider læse rundt omkring.

Vides det ikke.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis du gider hvis du gider
det jo ikke alle der har den samme indblik i sagerne som du har nevorak og jeg ville blive sur hvis jeg stillede en spøgsmål om noget jeg ikke vidste og så der var en der skrev
"Hvis du gider læse rundt omkring." :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Læse den rigtige tråd ?

hvis du gider hvis du gider
det jo ikke alle der har den samme indblik i sagerne som du har nevorak og jeg ville blive sur hvis jeg stillede en spøgsmål om noget jeg ikke vidste og så der var en der skrev
"Hvis du gider læse rundt omkring." :D


Hvis man nu læste tråden der hed Version 2.0, så skulle man ikke læse rundt omkring, men bare 1 enkelt tråd.

Men ligesom alt andet er det nemmere at få andre til at kigge for en :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Serveren er udskudt til opstart Torsdag d. 23/2 :)
Indstillinger er annonceret.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser624

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ny server

Fede indstillinger !!

Hvad tid starte serveren Torsdag :) Skal være 100 % klar fra start :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Verden Epsilon er planlagt til Onsdag d. 23/2 2011. Tidspunktet er ikke kendt på nuværende tidspunkt.

Opstart udskudt til Torsdag d. 24/2 2011.

Indstillinger vil blive:
  • Hastighed: 2
  • Troppe hastighed: 1
  • Alliancebegrænsning: 25
  • Natbonu:confused: 00 - 07
  • Moral: Aktiv
  • Overtagelsessystem: Det gamle

Denne server vil IKKE komme med Version 2.0 :)

Må indrømme jeg ikke forstår hastigheden/oprørssystemet da de fleste stemte 3+ hastighed og der stort set ikke var nogen der stemte på det gamle overtagelsessystem?

Og hvad bliver begynderbeskyttelsen på?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis du gider hvis du gider
det jo ikke alle der har den samme indblik i sagerne som du har nevorak og jeg ville blive sur hvis jeg stillede en spøgsmål om noget jeg ikke vidste og så der var en der skrev
"Hvis du gider læse rundt omkring." :D

Det handler ikke om at have styr på sagerne, men det er jo heller ikke Liam man skal spørge, hvis man endelig skal spørge, det er tyskerne, som ved hvornår serverne bliver startet eller rettere sagt, hvornår de gider =)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
wtf?

Ehh jeg tænker lidt det samme som Kritzo... Det er som om i har spurgt hvordan vi kunne tænke os indstillingerne på serveren skulle være, og så gjort fuldstændigt det modsatte:confused:

De fleste har stemt 3+ hastighed og jeg har ikke set en eneste som ville have det gamle overtagelsessystem...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Må indrømme jeg ikke forstår hastigheden/oprørssystemet da de fleste stemte 3+ hastighed og der stort set ikke var nogen der stemte på det gamle overtagelsessystem?

Og hvad bliver begynderbeskyttelsen på?

Ehh jeg tænker lidt det samme som Kritzo... Det er som om i har spurgt hvordan vi kunne tænke os indstillingerne på serveren skulle være, og så gjort fuldstændigt det modsatte:confused:

De fleste har stemt 3+ hastighed og jeg har ikke set en eneste som ville have det gamle overtagelsessystem...

Alle jeres forslag blev taget op til diskussion. Selvfølgelig ville vi gerne have brugt alle forslag. Men dog er der også andre ting, der spiller ind.
Disse ting var Gamma og Delta serverne, deres hastighed er på 3 og 4, og serveren er næsten allerede udspillet og ikke mange nye, der kan komme ind og have en regel chance. - Dette er grunden til at hastighed 2 kom.
Grunden til det gamle overtagelsessystem er, at vi kun har en anden server med det på. Folk, der spiller på alfa og kun har spillet der, kender ikke det nye system, og skal derfor have en chance for at komme på en ny server :)

Med hensyn til begynderbeskyttelsen er den 7 dage :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
som kritzo og thizz siger har alle nærmest stemt på hastighed 3+, ergo er vi da ikke rigtig taget ind i disskusionen... Men i har taget hvad i synes. Ikke at der er noget galt i det, men bare dumt at spørge os hvis vi bliver totalt nedstemt alligevel;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liam tynd eller tyk ?

som kritzo og thizz siger har alle nærmest stemt på hastighed 3+, ergo er vi da ikke rigtig taget ind i disskusionen... Men i har taget hvad i synes. Ikke at der er noget galt i det, men bare dumt at spørge os hvis vi bliver totalt nedstemt alligevel;)

Når du siger I er det så fordi

1. Du tror liam er stor nok til at være flertal

2. Du tror Supporten bestemmer os

3. Du ikke ved bedre

:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når du siger I er det så fordi

1. Du tror liam er stor nok til at være flertal

2. Du tror Supporten bestemmer os

3. Du ikke ved bedre

:)



1. Jeg går ud fra liam har noget at sige hvis han spørg hvad vi ønsker

2. Supporten går jeg ikke ud fra bestemmer noget som helst - dipz0r

3. Vi kan jo ikke alle være så kloge som dig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1. Jeg går ud fra liam har noget at sige hvis han spørg hvad vi ønsker

2. Supporten går jeg ikke ud fra bestemmer noget som helst - dipz0r

3. Vi kan jo ikke alle være så kloge som dig

1. Du skriver i i din tråd og da du ikke mener det er spillerne der har bestemt går jeg ikke ud fra med i du mener liam og de andre spillere.

2 nej desværre ellers havde det været speed 10 :D

3 er ret sikker på du ved en masse jeg ikke ved feks hvor mange fisk der fanges i esbjerg om året, der er jeg virkelig lost :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1. Du skriver i i din tråd og da du ikke mener det er spillerne der har bestemt går jeg ikke ud fra med i du mener liam og de andre spillere.

2 nej desværre ellers havde det været speed 10 :D

3 er ret sikker på du ved en masse jeg ikke ved feks hvor mange fisk der fanges i esbjerg om året, der er jeg virkelig lost :(

1. Jeg skriver i da liam selv skriver vi ergo går jeg ud fra der er et flertal:)

2. det havde været nice!

3. Ingen anelse:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det i kunne komme med var ØNSKER, jeg skrev ingen steder i tråden, at jeres forslag ville være dem, der blev brugt.

Det var for at se, hvordan I, spillerne, ville have serveren så ud.

Og ja, selvfølgelig, der er mange der har sagt højere speed en to. Men der var også nogen, der ville have 1-2 speed.

Men igen, dette var for at høre jeres ønsker.
Erfaringer og tidligere servere, skulle også med i min betragtning om hvordan serveren skulle være :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det i kunne komme med var ØNSKER, jeg skrev ingen steder i tråden, at jeres forslag ville være dem, der blev brugt.

Det var for at se, hvordan I, spillerne, ville have serveren så ud.

Og ja, selvfølgelig, der er mange der har sagt højere speed en to. Men der var også nogen, der ville have 1-2 speed.

Men igen, dette var for at høre jeres ønsker.
Erfaringer og tidligere servere, skulle også med i min betragtning om hvordan serveren skulle være :)

Nej ved godt du ikke skrev nogen steder at det ville blive brugt:) men ser bare ingen grund til at spørge hvis de folk så skrev ikke blev sat på...

- men lad nu det lægge, det er godt nok med en langsommere server også:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nogen af spillerne er jo så også blevet hørt :)
Alle kan ikke få deres vilje.

Jeg har taget lidt her og lidt der, fra alles forslag.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nogen af spillerne er jo så også blevet hørt :)
Alle kan ikke få deres vilje.

Jeg har taget lidt her og lidt der, fra alles forslag.

Hastigheden er forståelig, og selvom jeg selv har stemt højere kan jeg godt forstå argumentet bag hastigheden 2. Dog kan jeg ikke forstå vi skal have det gamle overtagelsessystem, da der er endnu flere der har prøvet det nye, og jeg tror faktisk ikke der var en eneste der stemte på det gamle. Hvorfor ikke sætte troppehastigheden på 2, ligesom server hastigheden og så indføre et oprørs system?
 
Top