• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Velkommen

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Velkommen til Grepolis nye forum.

På trods af den store ændring, så håber vi at I bliver glade for det.
Stilen og opstillingen er meget anderledes, og ligesom jer, skal vi i Teamet også lige vænne os til det, samt nye funktioner.

Vi kan ikke længere bruge HTML koder, og i vil måske nok opdage nogle sider, hvor man nu kun ser koden, og ikke det, den skulle vise.

Vores Changelog billeder, er også under redigering til fremtiden, så vi igen kan lave en flot opstilling, når vi opdaterer.
I den forbindelse vil jeg bare minde jer om at vi vil opdatere til version 2.115 i morgen D.29/06, hvor vi får en ny funktion i spillet også, nemlig Medalje Point.

01/07 starter nyt event, uden Premium funktioner, klokken 10:00 om morgenen, og vil slutte 3 dage efter.
Der kommer i morgen en annoncering, omkring dette.
Bliver ikke idag, da jeg har været oppe siden 03:00 og er en "Smule" træt.

Søndag regner jeg med at vi kører vores Live Stream på Twitch.
Grundet PC problemer, med uhyggelig blå skærm, og Memory Management Error, så har denne måned været en træls måned for mig, rent PC mæssigt, da det har taget tid at løse problemerne.


Oplever i problemer med det nye forum.
Links der ikke virker.
Eller andet, så smid en ticket ind til Teamet, så jeg kan få set på problemet og få det rettet.

Der er mange små ting i opsætningen af links, og noget kan være gået galt.
Vi er endnu ikke verdens mestre i at bruge funktionerne, men det kommer vel med tiden.


Vi bærer ikke ansvaret for at Scriptet Dio Tools, ikke kan vise Smileys here på forummet, som på det gamle forum.
Måske script udvikleren får opdateret scriptet, men det tager også tid.

Jeg vil bede jer tjekke alle knapper, og funktioner, og diverse BB koder og hvad i kan finde på, og så komme med jeres Feedback herunder!

Har i adgang til sider i slet ikke skal have?
Lav en ticket.
Har i ikke adgang til sider, som i burde?
Lav en ticket.

Vi mødes ingame.
 
Top