• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Velkommen til CHI (Info)

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Info omkring netop denne server!

Forventede indstillinger bliver :

Serverhastighed 2
Troppe hastighed 3
Ally begrænsning på 50
Oprør
Natbonus : 00:00 til 07:00


Aladin/Jeg deltager i denne verden, og vil med tiden lave nogle Youtube film, som kan ses på facebook og måske med tiden herinde også.
De bliver ikke udgivet samme dag de laves og der er ingen live stream, for ikke at ødelægge mit eget spil.

Jeg ønsker jer held og lykke med kampen om Vidunderne.

Ekstra info.
Ingen Ingame beskeder om fejl og mangler og andet, der hører til i en Ticket.
Jeg er ikke Supporter, så står ikke for at besvare disse spørgsmål/ting.

Mit eneste område i forbindelse med denne server er Guld spørgsmål og evt problemer i den forbindelse.
Disse hører også kun til i en ticket.

Det er alt.

Jeg håber på at have det sjovt, og det er jo derfor vi alle elsker Grepolis.

Mvh
Aladin.
 
Senest redigeret:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Server indstillingerne bliver ændre til :
Server hastighed : 2
Troppe hastighed : 3
Ally : 50
Oprør
NB : 00:00 - 07:00 (Er bekræftet)
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Aladin

Kan vi få en ally limit på 200 næste gang? Så kan Pipfuglen og Doyo Ex Mulic nok få alle deres venner inkluderet, før serverens begynderbeskyttelse er ophørt.

Jeg må indrømme, at det står ualmindeligt svagt til med den danske Grepo-bestand, hvis det er sådan, en server efterhånden vindes på. En stor del af den altdominerende upsilon-alliance har slået sig sammen med nogle af de dygtigste spillere fra tau. Det er sket i DFA. og DFA - Second som et middel til at undgå en ellers ualmindelig høj ally limit på 50 spillere. Og der er (bande) (bande) (bande) stadig TO dage tilbage af begynderbeskyttelsen. Nærmest alt er blevet støvsuget.

Der er 240 spillere på serveren, som har nået 1000 point og kan karakteriseres som aktive. Ud af disse udgør DFA. med lutter erfarne spillere 22,5 pct.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror desværre det er et generelt problem på mange servere uanset land :/ På EN serveren Sinope er der tusind mand i hver sin koalition, det giver dog nogle store slag men på en DK server med få spillere er det ødelæggende for spillet.
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er heldigvis nogle der går den anden vej. Jeg er del af en lille gruppe på us serveren og vi laver ikke pact det kan max blive til iap prøv det det er altså sjovere at spille på den måde. De fleste af os bruger heller ikke guld. Det er hård i starten men, det kan lade sig gøre
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
alle server med over 25 i alliance limit, vil blive vundet af den alliance der bare invitere alle og ikke den alliance med de bedste spiller, også derfor jeg aldrig vil spille en server med så højt et alliance limit færdig.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Tror sq det fuldkommen ligegyldigt hvilket ally imit der er - Så længe innogames ikke ændrer det dødsyge slutspil vil det kunne betale sig at være mange spillere sammen. Ally limit ændrer højst på besværet med at hive folk ind og ud i forbindelse med slutspillet.
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
alle server med over 25 i alliance limit, vil blive vundet af den alliance der bare invitere alle og ikke den alliance med de bedste spiller, også derfor jeg aldrig vil spille en server med så højt et alliance limit færdig.

Det er ikke antallet alene der afgør en krigs udfald :) Der er massere af eksempler på store alliancer, der knækker til mindre alliancer. Kvaliteten af gruppen, og deres vilje til at hjælpe hinanden er altafgørende.

Tror sq det fuldkommen ligegyldigt hvilket ally imit der er - Så længe innogames ikke ændrer det dødsyge slutspil vil det kunne betale sig at være mange spillere sammen. Ally limit ændrer højst på besværet med at hive folk ind og ud i forbindelse med slutspillet.

Enig!
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
slutspillet er da i nogle tilfælde kedeligt men det da klart når man klumper sig sammen i kæmpe forbund i stedet for at være ene ally og hvor men rent faktisk prøver at tage hinanden ww øer i stedet for at fokusere på at få folk så hurtigt ind og ud til at smide resurser. I fokusere for meget på at kommer i mål i stedet for at spille spillet. I gør selv slutspillet kedeligere ved at fokusere på at smide resurser i stedet for at fokusere på krigen som jo er sjoveste
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skulle man ændre noget så skulle det da være begrænsning i antallet af ally skift når ww går i gang
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skulle man ændre noget så skulle det da være begrænsning i antallet af ally skift når ww går i gang

Alternativt helt fjerne muligheden under slutspillet.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
slutspillet er da i nogle tilfælde kedeligt men det da klart når man klumper sig sammen i kæmpe forbund i stedet for at være ene ally og hvor men rent faktisk prøver at tage hinanden ww øer i stedet for at fokusere på at få folk så hurtigt ind og ud til at smide resurser. I fokusere for meget på at kommer i mål i stedet for at spille spillet. I gør selv slutspillet kedeligere ved at fokusere på at smide resurser i stedet for at fokusere på krigen som jo er sjoveste

Hvem er "i" ?

Jeg er ikke blandt de "i" der.....

Slutspillet er kedeligt fordi det er skruet sammen som det er - punktum

Alternativt helt fjerne muligheden under slutspillet.

også en mulighed... omend en slags plaster på et gabende sår, der burde ses på af en kirurg :D ;)
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I som alle dem der ligger i top 200 ca alene den mængde guld man kan bytte sig til fordi folk er sultne efter resurser indikere jo ret tydeligt vor meget guld der bliver pumpet ind i spillet. På den engelske kan du bytte 1000 sølv for 10 guld her på den danske er det højeste jeg har hørt om end til videre 45 guld for 500 sølv. Siger lidt om guldbrugen og hvorfor jeg tror hygge spillere stopper igen,
 

DKnukunu

Member
Brugere
Husk at der på de engelske er flere spillere og dermed et større udbud af råstoffer, hvilket betyder at råstoffernes værdi er mindre.
 
D

DeletedUser1810

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja men på us serveren er der ikke så mange som på en og på den us server jeg spiller på er prisen for 1000 sløv stadig 10 guld. Min pointe er bare at de (bedste) spillere pumper sig op ved hjælp af guld og giver der ved ikke de nye eller ikke guldbrugerne nogle chance med mindre de laver kæmpe alliancer og forbund. Modsvaret til kæmpe forbund bliver så endnu større forbund og eller endnu mere guldbrug. Altså en spiral af den dårlige slags der skrammer nye spillere væk fordi det har taget overhånd og derfor er vi ikke så mange aktive tilbage. Jeg vil ikke pege på nogle bestemte for vi er alle lige gode om det. For mig syntes jeg det startede på lambda og er siden blevet værer
 
D

DeletedUser2052

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
langsom

og så er den sku for langsom håber den næste bliver bedre
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ang. guldforbruget på ressourcer:

Som jeg har skrevet en lille besked om i min allys forum, så er det nogle helt ublu priser, som folk betaler for deres ressourcer. Det ville være langt billigere, hvis de i stedet benyttede 50 guldmønter af og til på at reducere prisen for en bygning på 25 pct. Det hjælper selvfølgelig ikke på troppetræning, men det illustrerer meget godt, at folk har for meget guld og ikke tænker sig om.

Nu er mit eksempel nogle dage gammelt, men scenariet er kun blevet værre, eftersom priserne ikke er faldet.

Eksempel:
Jeg er nået til akademi lvl. 16. Det koster (med arkitektur:(
Træ: 2434 Sten: 3588 Sølv: 2841

Med 25 pct. rabat fås det for:
Træ: 1826 Sten: 2691 Sølv: 2131

Altså en besparelse på:
Træ: 608 Sten: 891 Sølv 710, dvs. i alt 2209 råstoffer

På nuværende tidspunkt er 10 guldmønter altså omkring 442 råstoffer værd bare regnet ud fra dette eksempel. Så hvis man skal byde skal man mindst have 500 råstoffer pr. 10 guld, før det er en "god" handel. Efterhånden som råstofforbruget stiger, bør man have mere for sit guld.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja men på us serveren er der ikke så mange som på en og på den us server jeg spiller på er prisen for 1000 sløv stadig 10 guld. Min pointe er bare at de (bedste) spillere pumper sig op ved hjælp af guld og giver der ved ikke de nye eller ikke guldbrugerne nogle chance med mindre de laver kæmpe alliancer og forbund.

Forkert, det er ikke de bedste der pumper det guld ud, men dem med for stor pung og for lille hjerne (læs opslaget ovenfor), hvis du fyldte med på Phi så vi at de her "guldsvin" som brugte en bunke guld her i starten var nogle af de første der blev nulstillet, og kan sgu se det er de samme navne på Chi..... Når man ser noobs, der ikke aner hvordan man angriber ligge i top 10 (phi lige nu), fordi de lige bruger 40k guld på hver event + det løse, så bliver man trist, mest på spillets vegne....
 
Senest redigeret af en moderator:
Top