• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er nu en der har angrebet mig omkring 50 gange. Den første gang udryddet han hele min hær og derefter er han blevet ved med at angribe 2-3 gange om dagen så det er umuligt for mig at opbygge en ny hær til at forsvarer mig med. Jeg har forsøgt at skrive til ham og spørge om han ville holde op men jeg får ikke noget svar. Jeg har ikke kunne finde nogen regler imod det så det er nok lovligt men hvis det ikke snart stopper er jeg næsten nød til at starte forfra. :unhappy:
Er jeg nød til at starte forfra eller er der et eller andet jeg kan gøre?
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan sende dine tropper til en nabo by når du har bygget nye og trække dem tilbage når du mener din hær er stor nok
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er det en større spiller og du er alene, så vil jeg anbefale dig at starte forfra.

men ja - det er da muligt at gemme sine tropper hos en anden, det kræver bare at disse ej heller bliver angrebet på øen!!

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ok tusind tak for hjælpen. Jeg har en ven i nærheden, jeg vil prøve at opbevarer mine tropper der. Han vil aldrig se dem komme :p
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan ikke sige det mere enkelt hvis du siger han angriber dig så mange gange dagligt. bør du måske klikke på hjælp ud i venstre side og læse lidt i wikkien der står rigtigt mange ting der i. fx at man kan slå sin milits til i sin bondegård. og det gør ondt på angriberen normalt og hvis du så får bygget din mur lidt op engang imellem. stopper han måske med sine angreb når han har mistet nok. eller vil komme på besøg færre gange.

en anden mulighed som du også kan finde svar på i wikkien kunne være at du så på hvad det var for en type enheder han angriber dig med så du kan bygge mindre styrker op og lave et kontra angreb der kommer til at gøre ondt på ham ;)


fx han angriber dig med 400 ryttere ryttere har næsten ingen forsvar modstab. så skal du sådan set bygge 20-50 hoplitter tro jeg kan gøre det, og så angriber ham. og udrydde hans offensive hær ;) med mindre han har andet deff til at stå vil det kunne hjælpe dig rigtigt meget.

men hvis han er meget større ind dig kan der også være den risiko for dig at han bliver træt af dig og så erobre dig.


Link til wikkien
http://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Enheder


du kan evt sende mig en besked så kan jeg nok godt få tid til at hjælpe dig lidt med hvad du bør gøre/ kunne gøre. hvis du ikke ønsker at starte forfra.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
pip sikke kloge ord :)...flyt dine tropper når han kommer og brug allet din træ sten og sølv så han ikke får noget så går det nok..så vokser han ikke så hurtig
 
Top