• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Vedrørende rapporter

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej,
jeg ved at, hvis man sender en spion til en anden by, så kan man være heldig, at få en rapport ang. tropper, bygninger osv.., men hvis det ikke lykkedes at få en brugbar rapport på denne måde kan man så bare sende nogle få skibe mod hans by, lade dem gå tabt, men så på den måde få en rapport på, hvor mange tropper der er i byen.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej


Har ikke noget med at være heldig at gøre. Kommer an på hvor meget sølv den person du sender mod har i sin hule.
Så hvis han har 10k så skal du sende mere end det han har for at komme igennem(også vil du få en fuld rapport)

Hvis du angriber ham for du intet at vide om hvad der er i byen (så dermed kun spion der kan give dig det fulde overblik)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej,
jeg kender meget til spionen/rapporter og hvordan det fungere, men jeg vil bare være 100% på, at det kun er spionen der kan give det fulde overblik over hvad der er i byen. Så hvis en modstander sender 1 skib i mod en by og der ikke er nogen skibe i den by han angriber, så bliver der heller ikke nogen tab. Han sejler så hjem igen og modtager også en rapport om hvorledes det er gået. Hvad står der så på den rapport? Står der noget som helst om hvor mange tropper den by han angreb havde i byen?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ok. Ja spion rapport er den eneste måde at få et fuldt overblik over den andens by og tropper/skibe)


Hvis du sender transport både med tropper og tropper dør ser du intet. Hvis du sender fyr og fyr overlever ser du heller ikke noget andet end der ikke var nogle skibe i byen (transport tæller vist ikke med her)

Så det kun ved spion du kan få et fuldt overblik over en bys tropper. (eller hvis du angriber personen og vinder slaget, men siger jo sig selv)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak for hjælpen, det var hvad jeg havde brug for at vide.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så lidt

Det var da heldigt
 
Top