• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

UNEM søger medlemmer

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej stolte krigere! :Smile:

!!!Opret jer i NORDØST!!!

Mit navn er LordGrook, og jeg vil nu introducere jeg for min kommende alliances regler, og visioner.

Warning: Wall of text

Kort om alliancen:
Alliancen vil blive kaldt UNEM – United Empires. Alliancen er for krigere, og ikke skildpadder (Turtel: en spiller der bygger enormt meget forsvar, og lever af de råstoffer han/hun selv producere). Dog er det i orden at fokusere på miner i starten af spillet, inden man får bygget en hær op og begynder at farme sine medspillere. I starten vil der ikke være nogen point- eller troppekrav, men med tiden vil der komme det. Man skal forvente at vi vil være meget i krig, når vi kommer lidt ind i spillet.

Det er meget vigtigt at ligge mærke til at vi i alliancen sætter kvalitet over kvantitet. Man vil kun blive optaget hvis man skriver en god ansøgning. Desto længere desto bedre.


Her vil jeg kort fortælle om de forskellige poster i alliancen:


Menigt medlem:
Søges endnu

Menige medlemmer er dem der er langt flest af i alliancen. De er de menige soldater, og dem der gør alliancen stærk. Som menigt medlem har man ingen specielle forpligtigelser, ud over dem alle i alliancen er underlagt.

Krav for optagelse som menigt medlem:

Man skal følge reglerne
Man skal skrive en god, gerne lang, ansøgning.

Forum-admin:
Søges endnu

Alliancens forum-admin, står for alliance-forummet. Det betyder at han skal flytte emner der er placeret forkert, og lukke emner der er afsluttede. Det betyder også at han, hvis han opdager at en spiller ikke er aktiv på forummet, skal kontakte vedkommende, og minde ham om at han skal logge ind på forummet.


Krav for optagelse som Forum-admin

Man skal følge reglerne
Man skal skrive en god, gerne lang, ansøgning.
Man skal have forstand på forummer, og være i stand til at holde øje, med om folk er aktive.

General:
Søges endnu

Generalen står for alt med tropper, krig og support af alliancemedlemmer. Han skal vide meget om tropper, og krig, samt forsvar.


Krav for at blive general:

Stor viden om tropper
Større aktivitet end normalt
God ansøgning



Diplomat:
Søges endnu

Diplomaten er den der står for kontakten til andre alliancer, og for at hverve medlemmer.


Krav for diplomat:
God ansøgning
Aktivitet
God evne til at formulere sig

Viceleder:
Søges ikke - Hell-Hawk

Vicelederen er højere rangerende end resten af alliancen, med undtagelse af lederen. Han må godt beordre spillere til at støtte et alliancemedlem, og er leder i Lederens fravær. Han er en betroet rådgiver, og bliver lyttet meget til.


Krav for optagelse som Næstkommanderende:

Man skal følge reglerne
Man skal skrive en god, gerne lang, ansøgning.
Man skal være god til at lede.



Leder:
Søges ikke - LordGrook

Lederen er den ultimative hersker af alliancen, og kan til en hver tid nedlægge veto. Han er dog også underlagt alliancens regler (selvom han kan ændre dem :D).



Regler:
Aktivitet – Mindst en gang om dagen, helst flere.

Forum-aktivitet – Man skal være aktiv på allianceforummet. Det er ikke nok at læse der, man skal også bidrage til diskussionerne. Det er ikke påkrævet, men aktivitet på Grepolis officielle forum vil også være at foretrække.

Modenhed – Alderen er lige meget, men man skal kunne udtrykke sig forståeligt, og komme med seriøse input i diskussioner i alliancen.

Tropper – Alle skal have tropper i deres byer, så de kan hjælpe. Dog ikke nær så mange som Sea-generalerne. Antallet af tropper er endnu ikke fastsat.


Støtte – Det vigtigste af alle kravene. Man skal hjælpe sine alliancemedlemmer. Når de har problemer med en spiller, skal man støtte dem. Det kan være ved at sende forsvarstropper, eller ved at smadre fjendens hær. Hvis en spiller har fået overtaget sin by, skal man hjælpe ham ved at sende ham råstoffer. Og sidst, men ikke mindst, skal alliancemedlemmer hævnes. Hvis en spiller bliver farmet, eller får overtaget sin by skal han hævnes, og spilleren der har gjort det skal smadres. Der er ikke regler for hvor meget man skal støtte andre spillere, men Lederen og Vicelederen kan kræve at man støtter en spiller.



Ved at være med i alliancen får man følgende fordele:

Aktivt fællesskab – Man bliver del af et aktivt fællesskab

Støtte – Man kan altid få støtte, og råstoffer hvis man har brug for det.

Sjov og venskaber – Man vil møde mange nye, og sjove mennesker.

Overlegenhed – Man vil blive en del af den bedste alliance på serveren, og dermed blive alle andre overlegne.


Lidt om mig:

Jeg har en del erfaring med denne slags spil, og har bl.a været wingleder for den største alliance i Ikariam. Jeg spiller pt. ikke andre af denne slags spil en dette, men har også en bruger på Epsilon. Denne er dog meget ny, og vil derfor dårligt afspejle mit niveau som spiller. På hverdage vil jeg komme på 2-3 gange i kort tid, og en gang i længere tid. Jeg skal nok tjekke forummet, og min indbakke, igennem mindst 1 gang om dagen.



Hvis I har læst denne besked igennem, men på forunderlig vis stadigvæk har spørgsmål, er I meget velkommen til at skrive en pm, en ingame-besked eller bare svare her i tråden. Ansøgninger skrives på samme måde.

!!!Opret jer i NORDØST!!!

Mvh. LordGrook :pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej stolte krigere! :Smile:

Mit navn er LordGrook, og jeg vil nu introducere jeg for min kommende alliances regler, og visioner.

Warning: Wall of text

Kort om alliancen:
Alliancen vil blive kaldt UNEM – United Empires. Alliancen er for krigere, og ikke skildpadder (Turtel: en spiller der bygger enormt meget forsvar, og lever af de råstoffer han/hun selv producere). Dog er det i orden at fokusere på miner i starten af spillet, inden man får bygget en hær op og begynder at farme sine medspillere. I starten vil der ikke være nogen point- eller troppekrav, men med tiden vil der komme det. Man skal forvente at vi vil være meget i krig, når vi kommer lidt ind i spillet.

Det er meget vigtigt at ligge mærke til at vi i alliancen sætter kvalitet over kvantitet. Man vil kun blive optaget hvis man skriver en god ansøgning. Desto længere desto bedre.


Her vil jeg kort fortælle om de forskellige poster i alliancen:


Menigt medlem:
Søges endnu

Menige medlemmer er dem der er langt flest af i alliancen. De er de menige soldater, og dem der gør alliancen stærk. Som menigt medlem har man ingen specielle forpligtigelser, ud over dem alle i alliancen er underlagt.

Krav for optagelse som menigt medlem:

Man skal følge reglerne
Man skal skrive en god, gerne lang, ansøgning.

Forum-admin:
Søges endnu

Alliancens forum-admin, står for alliance-forummet. Det betyder at han skal flytte emner der er placeret forkert, og lukke emner der er afsluttede. Det betyder også at han, hvis han opdager at en spiller ikke er aktiv på forummet, skal kontakte vedkommende, og minde ham om at han skal logge ind på forummet.


Krav for optagelse som Forum-admin

Man skal følge reglerne
Man skal skrive en god, gerne lang, ansøgning.
Man skal have forstand på forummer, og være i stand til at holde øje, med om folk er aktive.

Sea-general:
Søges ikke

Sea-generalerne vil blive aktuelle når alliancen er vokset. De er spillere der har enorme hære stående i deres byer. De skal både have forsvarstropper og angrebstropper. Det vil, når de bliver implementeret, blive et krav at man skal betale råstoffer til disse spillere. Til gengæld er de underlagt meget strenge regler. De skal altid have mange tropper i alle deres byer. Både angrebs- og forsvarstropper. Disse tropper skal med nogle timers forsinkelse være klar til at blive sendt af sted, hvis et alliancemedlem har brug for hjælp. Som Sea-general skal man også selv bruge mange penge på tropper, eftersom der altid skal stå en stor hær i ens byer. Grunden til at have disse spillere, er at de er meget aktive og derfor vil have god mulighed for at supporte medlemmer der har brug for det, eller angribe spillere der farmer alliancemedlemmer. Hvis man skal bruge hjælp fra en Sea-general, skal man ikke skrive direkte til spilleren, men på forummet eftersom hele alliancen skal kunne se det. Alle spillere skal trods alt have en hær, og ikke kun Sea-generaler kan hjælpe. Planen er at der kommer til at ligge en Sea-general-by tæt ved alle spillere i alliancen, således at alle hurtigt kan modtage hjælp.


Krav for optagelse som Sea-general:

Man skal følge reglerne
Man skal skrive en god, gerne lang, ansøgning.
Man skal være meget online.
Man skal være villig til at bruge mange penge på tropper, og på at hjælpe andre.

Viceleder:
Søges endnu

Vicelederen er højere rangerende end resten af alliancen, med undtagelse af lederen. Han må godt beordre spillere til at støtte et alliancemedlem, og er leder i Lederens fravær. Han er en betroet rådgiver, og bliver lyttet meget til.


Krav for optagelse som Næstkommanderende:

Man skal følge reglerne
Man skal skrive en god, gerne lang, ansøgning.
Man skal være god til at lede.



Leder:
Søges ikke

Lederen er den ultimative hersker af alliancen, og kan til en hver tid nedlægge veto. Han er dog også underlagt alliancens regler (selvom han kan ændre dem :D).



Regler:
Aktivitet – Mindst en gang om dagen, helst flere.

Forum-aktivitet – Man skal være aktiv på allianceforummet. Det er ikke nok at læse der, man skal også bidrage til diskussionerne. Det er ikke påkrævet, men aktivitet på Grepolis officielle forum vil også være at foretrække.

Modenhed – Alderen er lige meget, men man skal kunne udtrykke sig forståeligt, og komme med seriøse input i diskussioner i alliancen.

Tropper – Alle skal have tropper i deres byer, så de kan hjælpe. Dog ikke nær så mange som Sea-generalerne. Antallet af tropper er endnu ikke fastsat.

Skat – Man skal betale skat til Sea-generalerne, så de har råd til store hære.

Støtte – Det vigtigste af alle kravene. Man skal hjælpe sine alliancemedlemmer. Når de har problemer med en spiller, skal man støtte dem. Det kan være ved at sende forsvarstropper, eller ved at smadre fjendens hær. Hvis en spiller har fået overtaget sin by, skal man hjælpe ham ved at sende ham råstoffer. Og sidst, men ikke mindst, skal alliancemedlemmer hævnes. Hvis en spiller bliver farmet, eller får overtaget sin by skal han hævnes, og spilleren der har gjort det skal smadres. Der er ikke regler for hvor meget man skal støtte andre spillere, men Lederen og Vicelederen kan kræve at man støtter en spiller.



Ved at være med i alliancen får man følgende fordele:

Aktivt fællesskab – Man bliver del af et aktivt fællesskab

Støtte – Man kan altid få støtte, og råstoffer hvis man har brug for det.

Sjov og venskaber – Man vil møde mange nye, og sjove mennesker.

Overlegenhed – Man vil blive en del af den bedste alliance på serveren, og dermed blive alle andre overlegne.


Lidt om mig:

Jeg har en del erfaring med denne slags spil, og har bl.a været wingleder for den største alliance i Ikariam. Jeg spiller pt. ikke andre af denne slags spil en dette, men har også en bruger på Epsilon. Denne er dog meget ny, og vil derfor dårligt afspejle mit niveau som spiller. På hverdage vil jeg komme på 2-3 gange i kort tid, og en gang i længere tid. Jeg skal nok tjekke forummet, og min indbakke, igennem mindst 1 gang om dagen.



Hvis I har læst denne besked igennem, men på forunderlig vis stadigvæk har spørgsmål, er I meget velkommen til at skrive en pm, en ingame-besked eller bare svare her i tråden. Ansøgninger skrives på samme måde.


Mvh. LordGrook :pro:

Hej mit navn er Dip kan jeg joine som General ?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Søfætter opgaven

Den napper jeg:Smile:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Går sku ikke

Jamen så vil jeg gerne være vice-leder hvis du er ham søfætteren :Smile:

Ser ud som om den der vicefætter bestemmer over ham søfætteren det er sku ikke i orden
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ser ud som om den der vicefætter bestemmer over ham søfætteren det er sku ikke i orden

Jamen så er alt jo tilbage til det gamle ham med det længste (SW)

og de største (R)

han bestemmer og da du kun er den med mest (I)

Så det mig der bestemmer :pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Køber bare en forlænger

Og så er den i vinkel, ret ind og mak ret knægt.


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og så er den i vinkel, ret ind og mak ret knægt.


Skull

Jeg har allerede snakket med lederen og det mig som er vice-leder nu.

Så der kan ikke længere ansøges om den titel.

Da lederen ikke er på lige nu bestemmer vice-lederen og jeg bestemmer Skull kun kan være mening soldat. :Laugh:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL det er mig der er lederen

Så lær det lige
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha, spam skal der til. Ærgerligt at det lige var mit indlæg det skulle gå ud over :Smile:

I skal være velkomne, selvom jeg tvivler på I mener det seriøst. Skriv en ansøgning ikke?


Grook


Forresten, Thrige gav mig det forslag at vi på forhånd aftalte hvilken del af kortet vi skulle ligge i. Det bliver NORDØST. Så, hvis du vil joine så opret en konto i nordøst.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja kunne sku godt ligne spam

Beklager, den gik vist lidt udover dit i øvrigt udemærket indlæg
:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe, det er helt okay.

After all :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Med

jeg vil også gerne være med i verden zeta
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Me too

Jeg vil også være med i denne alliance i verdenen Zeta:)

_____________________________

I min Ø har jeg ikke så meget sølv (I) så skal du ikke erobre mine byer eller grundlægge en ny by for jeg er bange for dig heeeeh!:unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hey, AqqaKuLoorZi.
Du bliver nødt til at skrive en meget længere ansøgning før jeg kan acceptere dig. Skriv så meget som muligt om dig selv (erfaring, placering på andre servere, aktivitet osv.)




Mvh. Grook
 
D

DeletedUser360

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
menig

hej. jeg vil gerne søge ind som menigt medlem. spiller på beta, delta og epsilon.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så kører Zeta! Husk at oprette jer i nordøst hvis i har planer om at joine UNEM.




Grook
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hey LordGrook. Jeg syntes da slet at din lille Ally nåede at starte op :)

Kom der ingen seriøse ansøgninger!
 
Top