• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Top 12

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:pro:
1 Imperial Scorpions
Ser godt ud, rimelig fordeling af erfarne og Noobs skal sku nok gå, hvis de ikke gud forbyde det har mig iblandt sig.

2 Discrucio
Er sku lidt skuffende, der befinder sig 3 af Dk s bedste spillere, enten slacker de helt vildt ellers er de bare blevet gamle og udslidte, de kal nok holde sig i toppen men nogen førsteplads ser jeg ikke forløbig.

3 Outlaws
Hmm umiddelbart ren MRA men de kan jo tage røven på mig, vi får se ps der er udsat en dusør på en spiller i denne alli, bambusgnaskeren er rigtig vred ;-)

4 Chaos
Ser rimeligt ud ser ikke storhed men de skal nok overleve en tid.

5 DE FÅ RÅ
Totalt selvmodsigende LOL hvoirdan fanden kan man bruge det navn og så være 26 spillere, nå men ser ellers fornuftigt ud 2 gode råd. Pip må ikke stå for forum og alt magt til linus så klare i jer fint.

6 THE LEGION
Ser ud som om de har nogle som ved hvad de laver men lol har sku været for længe væk for genkender ingen.

7 MAFIAN
hvis vi ser bort fra deres top 2 er det ren MRA giver dem ikke mange chancer, ha fået tilsendt en del raps de sidste dage fra deres indsats lol, til jer som kan få fingern ud og få lært folk op ellers er i væk inden 3 måneder.

8 Det Danske Rige
ser dem ikke som top alli med de skal nok rykke nogle pladser op.

9 Lohengrenos 1
Alene navnet gør mig lidt blød om hjertet, minder og for længst glemte utyskestreger og hyggelige kampe mod overmagten, men realistisk mangler de nok et par veteraner til at holde allien i top 12 giver dem 2-3 måneder

10 Capua s Pride
Ingen nåde total MRA udslettet fra serveren inden 60 dage

11 Black Eagles
Alene på baggrund af stats og deres profil som nærmest er en undskyldning for dem selv, giver jeg dem ikke mange chancer.
12 THE LEGION - ACADEMY
Den slags burde være forbudt.

Håber i vil læse det i den ånd det er skrevet, gider ikke høre på tuderi skriv jeres egen mening om 12 i stedet, nå ja glæder mig rigtigt meget til at spille med jer igen, vi ses lige pludslig og husk ikke alle er lige så slemme som deres rygte, der er også nogen som er meget værre.

SKULL
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Uhhhhhh Skull ;)

Hej Skuller-Buller :p

Giver dig ret mht discrucio, tror de slacker, en sjat :)
Nu har de jo også spillet en del år, og er måske ved af være lidt udkørte og kunne godt bruge en ferie ;)

Men hvis jeg kender dem ret, skal de sku nok vise sig frem, de skal bare have lidt længere tid, End normalt :)

Og velkommen tilbage til Dk skull :p Kender ikke dit nye navn men ved du er der :p
( og du er i - IS - ) :p

Mvh
fu-and-nans-sans
Old School - Hell-Hawk
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Skuller-Buller :p

Giver dig ret mht discrucio, tror de slacker, en sjat :)
Nu har de jo også spillet en del år, og er måske ved af være lidt udkørte og kunne godt bruge en ferie ;)

Men hvis jeg kender dem ret, skal de sku nok vise sig frem, de skal bare have lidt længere tid, End normalt :)

Og velkommen tilbage til Dk skull :p Kender ikke dit nye navn men ved du er der :p
( og du er i - IS - ) :p

Mvh
fu-and-nans-sans
Old School - Hell-Hawk

De slacker for vildt i DIS det er derfor de har flest byer på serveren.
En klog mand sagde engang points vinder ikke krigen det gør tropper derimod :)

Udover det skal du jo trække de 15000 points fra skull har i IS og smide dem til DIS points så er de faktisk #1 :S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De slacker for vildt i DIS det er derfor de har flest byer på serveren.
En klog mand sagde engang points vinder ikke krigen det gør tropper derimod :)

Udover det skal du jo trække de 15000 points fra skull har i IS og smide dem til DIS points så er de faktisk #1 :S


Kan vi få en ny denne er outdated
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1 Discrucio
LOL der er intet som en god sviner som kan få gamle krigere til at vågne op, mener dog stadig at der er for få som tager slæbet og hvis det skal ende som det plejer skal de sidste komme lidt op i gear. (savner jer, kommer hjem når jeg har ødelagt en alli eller 2)

2 Imperial Scorpions
Gutter ikke så ringe, men når man er oppe mod de bedste er det ikke godt nok, få fingeren ud

3 Outlaws
Hmm umiddelbart ren MRA men de kan jo tage røven på mig, vi får se ps der er udsat en dusør på en spiller i denne alli, bambusgnaskeren er rigtig vred ;-)

4 Chaos
fastholder min sidste forudsigelse her ser rimeligt ud

5 DE FÅ RÅ
igen god griner, og husk PIP snitterne væk fra forum og Linus du styre

6 Black Eagles 1
et sammenrend af lidt af hvert de får lige 14 dage til at bevise noget, men er ikke særligt optimistisk på deres vegne

7 MAFIAN
hvis vi ser bort fra deres top 2 er det ren MRA giver dem ikke mange chancer, ha fået tilsendt en del raps de sidste dage fra deres indsats lol, til jer som kan få fingern ud og få lært folk op ellers er i væk inden 3 måneder

8 THE LEGION
Som sagt for mig en ukendt faktor og de er os på vej den forkerte vej så intet nyt her

9 Det Danske Rige
Hmm en plads tilbage skuffende enten tager de sig sammen ellers ender de i hullet

10 Lohengrenos 1
Forudsigelsen her passer desværre også, faktisk rigtigt trist, svaneridderne Patton og Skull hilser eder og ønsker jer en god bål færd

11 THE LEGION - ACADEMY
Igen burde være forbudt

12 Capua s Pride
Som forudsagt ikke noget at skrive hjem om, en gang organisk affald som burde opløse sig selv inden det bliver pinligt
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Go DIS GO GO GO GO
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har også savnet dig skull..


hvad er det med mig og forum???
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forstår nu bedre hvad du mener med Forum Skull Foaly valgte da lige at give mig en warning og fjerne mit indlæg der besvarede et spørgsmål i forummet.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fordi han som alle MODS har et gen som gør at alt aktivitet på forum skal kvæles, en slags sygelig trang til indblanding.
kan desværre ikke helbredes.(SW)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan sjovt nok ikke finde den forum regl jeg har brudt nogen steder men skidt med det.

Du var jo (rettelse du er) også en Bandit sammen med andre på et tidspunkt :p og fremhævede vist også hvilke ting der blev overtrådt når jeg gav advarsler, bannede :p
burde man som mod gøre ;)


back to topic

grineren tråd du har lavet dig her skull :) god stil.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ikke tilladt at diskutere udelukkelser på forummet eller i private beskeder.

Det er af den grund at det er en sag imellem pågældende spiller og support teamet.

Hvis man har problemer med nogen i teamet og ikke mener at de følger de retningslinier, der er blevet givet så har man ret til at klage op af ( I sager om mig i første omgang til Liam eller Sun) Hvis man mener en regel er dårligt formuleret eller man mener den skader mere end den gavner kan der gives tilladelse til at diskutere den i generelle vendinger uden at komme ind på enkelt sager.

Hverken support medlemmer's indsats (eller mangel på samme) eller sager bør diskuteres offentligt. Vi hænger ikke jer ud og beder derfor høfligt om at det også går den anden vej. På forhånd tak.

Og tilbage til trådens emne allesammen:

Jeg syntes at det ser mega lækkert ud med de der top 12 beskrivelser :) Sig til hvis der er en reel interesse for milepæle lister eller andet. De jeg har startet op tidligere ser dog ikke ud til at have den store interesse :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er af den grund at det er en sag imellem pågældende spiller og support teamet.

Hvis man har problemer med nogen i teamet og ikke mener at de følger de retningslinier, der er blevet givet så har man ret til at klage op af ( I sager om mig i første omgang til Liam eller Sun) Hvis man mener en regel er dårligt formuleret eller man mener den skader mere end den gavner kan der gives tilladelse til at diskutere den i generelle vendinger uden at komme ind på enkelt sager.

Hverken support medlemmer's indsats (eller mangel på samme) eller sager bør diskuteres offentligt. Vi hænger ikke jer ud og beder derfor høfligt om at det også går den anden vej. På forhånd tak.

Og tilbage til trådens emne allesammen:

Jeg syntes at det ser mega lækkert ud med de der top 12 beskrivelser :) Sig til hvis der er en reel interesse for milepæle lister eller andet. De jeg har startet op tidligere ser dog ikke ud til at have den store interesse :(

Milepæle skal ikke føres af en forum mod alle de andre er jo gået i stå, så det bedre uden tråde :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fair nok :) Jeg kunne sagtens opdatere dem hvis jeg mente der var nogen der var interesseret i dem. Desværre virkede det som om sidst jeg opdaterede dem at jeg var den eneste der var interesseret i den... Sådan set derfor jeg spurgte :) Men du har ret det er altid bedst hvis det er en aktiv spiller på den pågældende verden der holder den opdateret :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fair nok :) Jeg kunne sagtens opdatere dem hvis jeg mente der var nogen der var interesseret i dem. Desværre virkede det som om sidst jeg opdaterede dem at jeg var den eneste der var interesseret i den... Sådan set derfor jeg spurgte :) Men du har ret det er altid bedst hvis det er en aktiv spiller på den pågældende verden der holder den opdateret :pro:

Tror ikke de fleste skriver i dem, men tror rigtig mange gerne vil se hvad der sker.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmmm DIP og FOLY i spammer min tråd, Foly ban dip og så Ban dig selv bagefter, fandme ikke i orden det her
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dip er her da ikke:D.........................................................................................................................................
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dip er her da ikke:D.........................................................................................................................................

Nej Dip er her ikke hvem er denne Dip og er han med holliday eller andet guf ?

Han lyder som en LEGEND!

Regner med jeg starter en Academi ally, tror du den kan komme med i top 12 skull ?
 
Top