• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

the great skull

D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der var engang en spiller som var en smule hård i sin mund..han ophævede et forbund og begyndte at svine hans tidligere allierede til..der gik 2 dage og han mistede 8-9 byer..nu er den mægtige skull så gået i ferie den lille tøs ..kunne være sjovt om han havde nosser til at vende tilbage og kæmpe..meeen tvivler lidt..ikke noget nyt der..kom igen mester;)
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hihi, er lige igang med at læse ting på forum og så lagde jeg lige mærke til dette :Laugh:

men vil nu ikke sige de andre fra blomsterne havde mere nosser.
de smutter over til argo, da serveren lige havde 3-4 alliancer på samme strøelse, men nu er vi de mindre og skal kæmpe for alt :pro:
noget som den store ikke kunne finde ud af :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja det bliver spændende at se hvad der sker mht. Skull.. men ville lige pointere efter at være snublet over denne tråd at i skriver i det gale forum.. (serveren MU) og beskriver hændelser der foregår på serveren NU.. så måske vi skulle flytte tråden til det andet forum. hvis i ville fange andre spilleres interesse fra den aktuelle server;)

hilsen Bull.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg giver hele skylden til jacker da det var ham der lavede den :Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes generelt vi skal give skylden til Jacker for alt fra nu af :p
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu kan jeg jo meget godt lide at drille ham lidt ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOl hmm ja slf er det jackers skyld, forkert server, forkert spiller, tror sku aldrig Skull (jeg) har spillet nogen af de ovennævnte servere, men i øvrigt tak for rosen selv om det er ufortjent.

kærligst

Skull
 
Top