• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

takker for kampen

D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja, nu er Delta jo ved at være ved enden, og det har været en god verden at spille på, og har da spillet på den fra start.
jeg vil sige rigtig mange tak til mine DFA venner, håber vi ses igen, og tak for en rigtig god kamp, dte blev uheldigvis ikke denne gang vi vandt.

til de lidt nyere venner fra AOL og RIH, vi prøvede, og tak for det, men når inaktiviteten tager over for 80% af spillerne, så er det ikke nemt.

og så må man jo til det, tillykke til AOT med sejren, det er fortjent at i har vundet delta, i overhalede hell-fire (så vidt jeg husker) i starten, og har holdt føringen lige siden, respekt for det, andet kan ikke siges.
selvom der er nogle stykker jeg ikke bryder mig om i AOT, så betyder det jo heldigvis ikke at i alle sammen er nogle rådne æbler, det har jeg erfaret via eta og theta, og tak for det, det betyder meget at vide, at vinder alliancen faktisk har lidt hjerne rundt omkring;).

men endnu engang tak for kampen, både til AOL, RIH og AOT

Hilsen esset, gammel DFA-mand
 
Top