• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tak

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Manglende format

Ja så må jeg jo lige på den for uigenkaldelig sidste gang.

Jeg kan ikke sidde overhørig når du er ved at blive kvalt af glorien.

Du har så travlt med at feje for egen dør, men tænk nu på at det var bl. andet mig der optog dig i Globetrotterne da du oprettede en konto i konens navn, da du blev bannet(vist den sidste du har haft)

Jeg har det i modsætning til dig sådan at jeg ikke gemmer beviser, jeg er opdraget sådan at et ord er et ord for mig, hvad du tydeligt ikke har lært, måske det skyldes at du er yngre end jeg er.

Jeg bryder mig ikke om dig, det er vist tydeligt, men fra nu af må du klare dig selv uden mine indlæg, livet er for kort til at skulle spilde tiden på dig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er mange måde at spille på og nogen mener at snyd er måden.

Man snyder ikke hvis man spiller på to seperate internet-indgange og med 1 spiller på hver, selvom det er i samme husstand.

sakset fra reglerne: "§2) Spillere der deler internetforbindelse
Hvis to eller flere spillere deler internetforbindelse eller computer, skal der gå mindst 48 timer mellem hver interaktion /koordinering. Denne regel gælder for alle, der spiller på en internetforbindelse eller computer, såsom en husholdning, arbejdsplads eller skole.

Spillere der deler internetforbindelse i mere end tre dage, skal sætte dette op som "delt internetforbindelse" under indstillinger.

Interaktion: Sende angreb, support og råstoffer til en spiller på samme internetforbindelse.

Koordinering: Sende angreb, support og råstoffer fra to eller flere spillere på samme internetforbindelse."


Hvordan dette "såsom en husholdning, arbejdsplads eller skole." skal forståes er ikke videre uddybet - men det eneste at INNO kan se er om man spiller på den samme IP.
Sidder to spillere i et hus på 2 seperate internet-adgange er det ikke muligt at bevise uden at få oplysninger fra begge internet-udbydere.
Det er da en dyr løsning for at spille to spillere i samme hus, men det er der maaaaaaaaange som gør.

Jeg kan ikke udtale mig om jimmy før har snydt og derfor blevet bannet - men rygterne fortæller både om dette og om at jimmy tit spiller etisk og moralsk forkasteligt overfor tidligere medspillere.......

Håber da at jimmy enten stopper med at være umoralsk i sit spil eller at han bliver smidt ud af de allyer han er i - hvem ved hvornår han næste gang stikker en ally i ryggen?????

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
PS: Det er jo desværre også set at en spiller med flere internet-adgange spiller 2 kontoer.
Dette er blevet meldt flere gange til support, men de kan ikke bevise noget snyd da kontoerne spiller på forskellige IP-adresser og forskellige PCere (MAC-adresser).

Med de muligheder support har for at finde disse snydere - kan man ligeså godt åbne op for at man må baby-sitte andres kontoer (konto-repræsentant under ferie, sygdom osv).
Så kunne man også fjerne muligheden for at holde ferie og alt det misbrug som dette bruges til..........


.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fuldstændig enig med Raum i begge tilfælde !!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
PS: Det er jo desværre også set at en spiller med flere internet-adgange spiller 2 kontoer.
Dette er blevet meldt flere gange til support, men de kan ikke bevise noget snyd da kontoerne spiller på forskellige IP-adresser og forskellige PCere (MAC-adresser).

Med de muligheder support har for at finde disse snydere - kan man ligeså godt åbne op for at man må baby-sitte andres kontoer (konto-repræsentant under ferie, sygdom osv).
Så kunne man også fjerne muligheden for at holde ferie og alt det misbrug som dette bruges til..........


.

Skal du på ferie en dag så kender jeg en side med gratis proxies :)

Så giver du jo bare hver spiller i din alliance en proxy hver til at logge ind på din konto men hov man må ikke give sin kode videre til en anden :S

Dette kan du så også overvinde ved at bruge en af flere kontor programmer der lader dig styre din ( en andens) computer fra din egen computer dette er ingen steder nævnt som regel brud, altså skal du her dog bare have din pc tændt så kan alle dem du nu har lyst til faktisk hjælpe dig helt lovligt.

Der er så mange ting ved det her spil der kan drejes og bruges til fordele og ulemper for andre, jeg har før diskuteret regler med dig, og har da på flere punkter kun kunne holde med dig, dog er det ikke lovligt som support at straffe folk der snyder på den måde selvom det sagtens kan opklares med en lille smule snilde, spærrede selv et par spillere for det, men som de fleste der har været spærret ved bliver man åbnet igen når man skriver undskyld, spiller skal jo lave penge.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dipz0r: Jeg kender godt alle smuthullerne for at snyde og for at ændre IP-adresser, samt fjernstyre PCere fra en anden PC.
Har arbejdet professionelt med dette i nogen år...

Jeg forstår bare ikke man har disse regler når INNO ingen muligheder har for at fange de bevidste snydere - vil man snyde og har viden nok - så kan det ikke opdages........

Hvor nemt det er at få åbnet en banning igen skal jeg ikke kunne udtale mig om - da jeg kun 1 gang har været bannet og der åbnede Liam mig ret hurtigt igen, da han vist opdagede at jeg ikke havde gjort noget forkert ift. reglerne.

.
 
Top