• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tak

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg må jo så bøje nakke og sige tillykke til AOT.

Vi havde stadig gang i den og intet var giver forud, men efter at samtlige ledere og store spillere fra det ene øjeblik til det andet valgte at droppe ud af H-F uden så meget som en lyd om hvorfor eller noget som helst, så er der sgu ikke så meget tilbage.

At de så er så unfair at udnytte deres viden om f.eks mine byer her dagen efter, det kan jeg egentlig kun grine af og så sige nå ja, er det den eneste måde man kan tage sig frem på, først få en stor konto, så stikke dem der har givet kontoerne væk i ryggen.

Desværre må jeg sige at jeg nu i flere tilfælde nok har blandet mine følelser med ind i spillet, og ja desværre er man også blevet ligeså skuffet, op til flere gange.

Så jeg vil vælge at takke af inden det bliver endnu mere følelsesladet.
Jeg har har et vildt godt år med mange spillere og de personer bag spillerne.
Jeg har haft mange gode samtaler og stunder med både venner og fjender over flere servere.

Men for min egen skyld så vælger jeg at stoppe inden jeg føler mig alt for røvrendt af alt for mange personer til sidst.

Specielt vil jeg takke Muuh, Pepperbøffen i har sgu været gode at snakke med til tider både som venner og fjender.
dem der startede kontoerne Karo og Jesperw skal også have et stort tak, i har virkelig også gjort spillet sjovt i sin tid.
MrFischer og Patton er også ibland juvelerne her.
Og der er sikkert også navne jeg ikke har fået med, men i ved hvem i er i så fald.

Tak for tiden på grepolis det var sjovt så længe det varede.

Jimmy
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg må jo så bøje nakke og sige tillykke til AOT.

Vi havde stadig gang i den og intet var giver forud, men efter at samtlige ledere og store spillere fra det ene øjeblik til det andet valgte at droppe ud af H-F uden så meget som en lyd om hvorfor eller noget som helst, så er der sgu ikke så meget tilbage.

At de så er så unfair at udnytte deres viden om f.eks mine byer her dagen efter, det kan jeg egentlig kun grine af og så sige nå ja, er det den eneste måde man kan tage sig frem på, først få en stor konto, så stikke dem der har givet kontoerne væk i ryggen.

Desværre må jeg sige at jeg nu i flere tilfælde nok har blandet mine følelser med ind i spillet, og ja desværre er man også blevet ligeså skuffet, op til flere gange.

Så jeg vil vælge at takke af inden det bliver endnu mere følelsesladet.
Jeg har har et vildt godt år med mange spillere og de personer bag spillerne.
Jeg har haft mange gode samtaler og stunder med både venner og fjender over flere servere.

Men for min egen skyld så vælger jeg at stoppe inden jeg føler mig alt for røvrendt af alt for mange personer til sidst.

Specielt vil jeg takke Muuh, Pepperbøffen i har sgu været gode at snakke med til tider både som venner og fjender.
dem der startede kontoerne Karo og Jesperw skal også have et stort tak, i har virkelig også gjort spillet sjovt i sin tid.
MrFischer og Patton er også ibland juvelerne her.
Og der er sikkert også navne jeg ikke har fået med, men i ved hvem i er i så fald.

Tak for tiden på grepolis det var sjovt så længe det varede.

Jimmy


Hvem er det helt præcist, som har brugt nogen info om dine byer???
Det vil jeg meget gerne vide! For jeg har ikke delt nogen ud om det =)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg må jo så bøje nakke og sige tillykke til AOT.

Vi havde stadig gang i den og intet var giver forud, men efter at samtlige ledere og store spillere fra det ene øjeblik til det andet valgte at droppe ud af H-F uden så meget som en lyd om hvorfor eller noget som helst, så er der sgu ikke så meget tilbage.

At de så er så unfair at udnytte deres viden om f.eks mine byer her dagen efter, det kan jeg egentlig kun grine af og så sige nå ja, er det den eneste måde man kan tage sig frem på, først få en stor konto, så stikke dem der har givet kontoerne væk i ryggen.

Desværre må jeg sige at jeg nu i flere tilfælde nok har blandet mine følelser med ind i spillet, og ja desværre er man også blevet ligeså skuffet, op til flere gange.

Så jeg vil vælge at takke af inden det bliver endnu mere følelsesladet.
Jeg har har et vildt godt år med mange spillere og de personer bag spillerne.
Jeg har haft mange gode samtaler og stunder med både venner og fjender over flere servere.

Men for min egen skyld så vælger jeg at stoppe inden jeg føler mig alt for røvrendt af alt for mange personer til sidst.

Specielt vil jeg takke Muuh, Pepperbøffen i har sgu været gode at snakke med til tider både som venner og fjender.
dem der startede kontoerne Karo og Jesperw skal også have et stort tak, i har virkelig også gjort spillet sjovt i sin tid.
MrFischer og Patton er også ibland juvelerne her.
Og der er sikkert også navne jeg ikke har fået med, men i ved hvem i er i så fald.

Tak for tiden på grepolis det var sjovt så længe det varede.

Jimmy


Muhaha nøj hvor kan jeg da kun grine af det her :D

Du tuder fordi de giver lidt info om dig hvordan var du ikke selv på Gamma fordi du ikke fik din vilje.

Hatten af for dem som har udført denne plan _o_


Den som ler sidst ler bedst og jeg griner faktisk endnu =P
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror faktisk jimmy kan grine lidt endnu dipz0r.

Jeg har også nydt at spille imod Jimmy, han har været en værdig modstander og en af mine største pain in the ass, selvom jeg til tider har haft en del forskellige meninger fra Jimmys.

Never the less har jeg givet Jimmy og nogle af de andre gutter en plads i AoT, da jeg (som mange andre i AoT) mener at de er værdige til at være med til at lukke serveren med honør.

El bufast - PC og resten af banden,

Vi kommer og 0 stiller jer, og så er serveren færdig. Jeg har ikke noget udestående med nogle på serveren, og jeg synes i har været fine at spille med og imod. Men det er på tide delta serveren slutter. Om det bliver med Liams lovning om verdensvidundere eller om vi når at 0 stille jer inden ved jeg ikke.

Let the end begin ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Griner

Tror faktisk jimmy kan grine lidt endnu dipz0r.

Jeg har også nydt at spille imod Jimmy, han har været en værdig modstander og en af mine største pain in the ass, selvom jeg til tider har haft en del forskellige meninger fra Jimmys.

Never the less har jeg givet Jimmy og nogle af de andre gutter en plads i AoT, da jeg (som mange andre i AoT) mener at de er værdige til at være med til at lukke serveren med honør.

El bufast - PC og resten af banden,

Vi kommer og 0 stiller jer, og så er serveren færdig. Jeg har ikke noget udestående med nogle på serveren, og jeg synes i har været fine at spille med og imod. Men det er på tide delta serveren slutter. Om det bliver med Liams lovning om verdensvidundere eller om vi når at 0 stille jer inden ved jeg ikke.

Let the end begin ;)


Jeg tror nu det var os det fik det største og længste grin på Delta i aftes og jeg sige vores R hang i laser.
Normalt blander jeg mig ikke her inde uden mit navn bliver nævnt.
Pepper dog hvad laver du!!! sikker en panik fra din side, var i ikke store nok til at der blev lavet lidt sjovt på den døde delta server, hvorfor tog du ikke kampen op vi er kun 6 spiller pt.( vi ville kun være 10-12 spiller), i var den største Ally på Delta, hvad var du dog så bange for siden du tog HF spiller ind.
Vi har sagt nej til mange HFer pga, det skulle ikke være det nye HF.

Mindes elles at der kom aldrig en HFer ind i AOT, du har altid hakket på alle HF især på flere af dem du lige har taget ind i AOT. Rent ud sagt du har hadet dem, men der er så slut nu smiler .
Nogle citater de er ikke 100 men ca.

Der kommer aldrig en HF ind i allyen om jeg skal tabe spillet på Delta.
Det er kun et PC spil.

Så også igår et citat fra skyp. Ca sådan her
Det kan være lige meget om de hoppe over i AOT og ødelægger ders navn på Delta, de stopper aligevel.

Honør eller o stille os ja vi tager kampen op til sidste mand, det kan jeg love dig. Vi er sikker på vi vil huske Delta som den sjoveste server her ;-)

Vi opnåede kun hvad vi ville, at der kom til at ske noget på Delta, der var faldet i søvn og vi får det sjovt igen.

Så pepper gik i panik og vi fik gang i Delta ;-))

Jeg har stor respekt for dig og din viden om spillet, det er ikke mange det kan måle sig med dig.


Men gutter prøv lige at se en overmagt vende sig mod 6 spiller i en ally, har andre spiller lyst til at join os og tage kampen op mod AOT så er i velkommen.

El bufat
og banden ;-))
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Panik og Panik - lol :)

Jeg er nu ikke i tvivl om at vi kunne nappe jer 8 spillere uden de ekstra forstærkninger, men på denne måde går det hurtigere. Og jeg tror faktisk vi er mange som mener solen skinner for meget til en rimelig død delta server hvor man har mange byer at passe på.

Men ja du har ret, for 2 måneder siden ville jeg ikke spille sammen med en hf'er, men tiderne ændrer sig. Det ved du da selv :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi opnåede kun hvad vi ville, at der kom til at ske noget på Delta, der var faldet i søvn og vi får det sjovt igen.

Så pepper gik i panik og vi fik gang i Delta ;-))

Altså hør nu her, igen har du aaaaaalt for høje tanker om dig selv.

I er kun en brøkdel den trussel hell-fire var i sin tid. Så i fik altså ikke mere gang i serveren, der er ikke mere at spille om på delta.

Det er ikke en krig vi kommer til at få os, som vi havde mod hell-fire.

Nu bliver det bare en udslettelse :)

At du kalder mig bange og i panik kan jeg kun le af, Serveren er slut, jeg slutter den bare lidt hurtigere end noget langtrukkent fis.

Og btw, lad venligst være med at citere mig når du knap nok har et ord rigtigt i dine citater :)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
El BuuuuuuuuuHuuuuuuuu

Hør her tudefjæs, altid lidt hårdt når ens egne handlinger rammer en lige i masken, men livet er sku hårdt du har trådt ved siden af og det må du så ingame betale prisen for nu, men det her tuderi på offentligt forum klær dig sku ikke, du er kommet galt afsted, er blevet udmanoreret af en som har mere i tagetagen end dig selv, lev med det , lær af det.


Skull den blide
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jimmy kan sikkert grine ;)

Det er når han udlevere Forum info fra din alliance, fordi han ikke har andet at give sig til :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Panik og Panik - lol :)

Og jeg tror faktisk vi er mange som mener solen skinner for meget til en rimelig død delta server hvor man har mange byer at passe på.

Fuldkommen enig :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Griner stadig væk

Panik og Panik - lol :)

Jeg er nu ikke i tvivl om at vi kunne nappe jer 8 spillere uden de ekstra forstærkninger, men på denne måde går det hurtigere. Og jeg tror faktisk vi er mange som mener solen skinner for meget til en rimelig død delta server hvor man har mange byer at passe på.

Men ja du har ret, for 2 måneder siden ville jeg ikke spille sammen med en hf'er, men tiderne ændrer sig. Det ved du da selv :)

Hold dig nu til sandheden!!! Vær nu manden med stolthedeno og bær den, når du nu er så sikker i din sag ser vi frem til at du smider dine HFer ud så vi kan se om du kan klare dig uden forstærkninger det bliver sjovet, men det tør du jo ikke
så havde jeg ret.

Det er ikke ret længe siden du var efter alle HFer, hold dig lige på måtten sandheden.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser553

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold dig nu til sandheden!!! Vær nu manden med stolthedeno og bær den, når du nu er så sikker i din sag ser vi frem til at du smider dine HFer ud så vi kan se om du kan klare dig uden forstærkninger det bliver sjovet, men det tør du jo ikke
så havde jeg ret.

Det er ikke ret længe siden du var efter alle HFer, hold dig lige på måtten sandheden.

El bufast, Pepper er ikke så dum at smide de gamle Hf'ere ud (bare fordi du siger, at du vil få ret, hvis han ikke gør (håber jeg da)), de er nu Aot'ere, og kæmper derfor på vores side... Og som Pepper skriver, så vil vi ikke behøve dem for at udrydde jer, men det vil gå meget hurtigere.

Du har sikkert opdaget at det var dumt at smutte, nu når stormagten er mod dig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fuldkommen enig :)

Suk bufast, jeg henviser dig til mit sidste indlæg, det vil være samme svar på dette.

Som du kan se er selv din egen alliance enig.

Men jeg synes det er sjovt du "mobber" mig med at tage HF spillere ind, når du startede selv med at tage 4 af de største HF'ere ind.

(indsættes den der smiley fra skype der ruller rundt)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Suk bufast, jeg henviser dig til mit sidste indlæg, det vil være samme svar på dette.

Som du kan se er selv din egen alliance enig.

Men jeg synes det er sjovt du "mobber" mig med at tage HF spillere ind, når du startede selv med at tage 4 af de største HF'ere ind.

(indsættes den der smiley fra skype der ruller rundt)

Der var jeg lidt for hurtig, så det er rettet til, som det skulle være ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære Jimmyfaldesen.

Det er med interesse jeg læser din meget følelses ladte skrivelse om det forræderi du har været ude for.

Jeg ser med glæde at du nævner min kone som en juvel, som jeg fornemmer må være en spiller du har sat pris på at spille sammen med.

Jeg må hellere lige uddybe nærmere, jeg startede med at spille under nicket Patton, men det overtog min kone for noget tid siden.

Vi fik så pludselig den vandvittige ide at vi ville spille sammen, vi havde dog det ønske om at kunne spille på samme måde som alle andre, men det er jo forbudt, og vi har fået vores fortjente straf.

Der problemet ligger begravet, er at det er Jimmy som har foranlediget at min kone (Patton) og jeg (James Cook) har fået straffen, vi er blevet bannet i Zeta verdenen, og som dokumentation har han bl. andet brugt en mail som min kone skrev til ham i fortrolighed.

Kære Jimmyfaldesen, kig på hendes byer i Delta og i Zeta og se resultatet af dine handlinger din nar!

Jeg har bedt support om at slette kontoen i Zeta, og overgiver min konto i Delta til en anden, ellers bliver den slettet om nogle dage, jeg takker alle for en sjov tid i spillet, nå ja stort set alle.

Til sidst vil jeg ønske AoT tillykke med den store kriger de har fået i deres fold, men pas på hvad I fortæller ham!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser491

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
...

også vil jeg skyde på du ikke har nosser nok til at give svar på tiltale...

(bliver man bannet første gang eller får man en advarsel når man bruger ukvemsord? hmm... men dårlig spillespil er gratis?! dobbelt hmmm)

/milos
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Manglende format

Ærede Milos.

Den "stakkels" forurettede jimmyfallesen/storken har haft masser af tid til at stå ved sine handlinger, men mon ikke nicket i Zeta burde have været strudsen i stedet, der er klart visse ligheder i reaktionsmønstret.
Vi skal vist ikke regne med at der er mandsmod til offentligt at vedstå sig sine gerninger.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mail

Sjovt at du nævner den mail som dokumentation.

Fordi godt nok skrev jeg til dig Per at jeg havde gemt den mail.

MEN, faktum er at jeg slettede den mail 2 sek efter jeg havde læst og besvaret den.

Og det var ej heller mig der bad om at Marianne skulle slette sin konto 2 min efter du havde læst mit svar.

Men det er da forunderligt at så mange synes det er okay med snyd, fordi det synes i jo åbenbart.

Og jeg må da indrømme at det mindste man kan kræve er da at spillerne holder sig til reglerne.

Du snakke om mandsmod til at vedstå sig sine gerninger, hvilke gerninger ????

At give dig svar på tiltale ?????

Nej det er jo forbudt i dine øjne at forlade en alliance, men lad mig påminde dig om at det var jeg langt fra den eneste der gjorde.

At i så har snydt med jeres kontoer kan jo aldrig blive min gerning, eller min fejl for den sags skyld, jeg har jo ikke ligefrem stået og truet jer til at snyde.

Og så gider jeg egentlig ikke diskutere den sag mere da jeg efterhånden synes det er alt for barnligt at give mig skylden for at i har snydt og er blevet opdaget i det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Manglende format

Jeg er meget forundret over at der skulle gå så langt tid før at du kommer i tanke om at du slettede omtalte mail fra min kone, og jeg kan fortælle dig at jeg ikke tror dig over en dørtærskel.

Dine forsøg på at antyde at jeg(vi) skulle have snydt mere, ved at have flere kontoer, hvad du omtaler i en mail, kan jeg kun have foragt over for, det passer helt i min opfattelse af dig.

Hvad grunden er til at min kone stoppede i grepolis er ganske simpel, hun stoppede på grund af dit forræderi og misbrug af hendes tillid, samt det at hun ville sørge for at jeg kunne spille videre, så hold du bare dine teorier for dig selv!

Du er og bliver en simpel og utroværdig spiller, jeg håber at andre har fuldt med i tråden her, og tager deres forholdsregler over for dig, så er jeg tilfreds.

Jeg er nu ude at grepolis, og dette er mit sidste indlæg i denne sag.

Ærede med og modspillere, pas på jimmyfallesen/storken/strudsen, han er ikke værdig til at have jeres tillid!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lang tid....

Tja hvis du kigger dig omkring, så ser du nok i diverse tråde at jeg som regel er en uges tid imellem mine besøg på dette forum.

Og hvad du tror og ikke tror er jeg egentlig ret ligeglad med, jeg har ikke tænkt mig at sidder på grepolis store forum hver dag, bare for at besvare dig hvad du tror og ikke tror.

Og er du i tvivl må du da for min skyld gerne få tilladelse til at glo mine pm og det register igennem, men det ændrer jo ikke på småligheden i personen.

Hvad der antydes må jo opfattes som det vil, ikke desto mindre er det jo bevist at i ikke har fulgt reglerne.....
Og kald det misbrug af tillid eller hvad du vil, men lad være med at give mig skylden for at i snyder, og derefter bliver opdaget i det.

Men det beviser jo hvad i er værd, og snyd kan jeg kun foragte da jeg aldrig bruger den slags metoder selv.....
 
Top