• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tager røven på hinanden.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er ok du korekser mit sprog hvis jeg går over stregen, men da du har ladt overskriften på denne tråd stå uændret gik jeg ud fra det var linjen



Skull

ved ikke lige helt hvor folk har fra Røv er et fy ord men han må da gerne rette overskriften til numsen hvis det er mindre fy ord :)

da jeg gik i skole var Røv ikke bande ord ihvertfald og mine mindre brødre når jeg ser dem kan da os nogen mere delikate nogen end Røv så tror ikke Røv indgår som noget andet end den man har omme bag ved :)

og er Røv ikke lovligt ord på forum så burde skull også få en advarsel for hans brug af det som by navn eller er det bare mig ?


DIPS RØV

* 11138 point
*
skull (73551 point)
* Wrath of the forsaken (1574509 point)


hvis nu jeg har Copyright på min popo så kunne jeg vel enlig sagsøge ham eller hvordan fungere sådan noget :S
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Stakkels DIP

Viste ikke det gik dig på, at jeg havde valgt at opkalde en af mine byer efter dig, hvis den falder dig i øjenende hvorfor nakker du den så ikke bare, eller prøver.

Det er for øvrigt den bedste ide jeg nogensinde har fået i det her spil, dagligt er der folk der yder tilfredshed til dip´s ... eller vasker den med anden magi.

Så du bliver brugt til noget fornuftigt, vær glad for det.


Skull den blide
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Viste ikke det gik dig på, at jeg havde valgt at opkalde en af mine byer efter dig, hvis den falder dig i øjenende hvorfor nakker du den så ikke bare, eller prøver.

Det er for øvrigt den bedste ide jeg nogensinde har fået i det her spil, dagligt er der folk der yder tilfredshed til dip´s ... eller vasker den med anden magi.

Så du bliver brugt til noget fornuftigt, vær glad for det.


Skull den blide

fordi den ikke har nogen greografisk betydning for mig :)

men er nu ret sikker på at jeg kan klage over det til support spurgte forleden om jeg måtte kalde min by for Fuck og det måtte jeg ikke og Fuck er da bare et generelt ord så tror heller ikke du må kalde din for Dip Røv :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha

Hehe ja det her er sku god griner at læse :D

Fatter snart minus af diplomatien på den her server. Ved bare vi er kommet op på en komfortabel 1. plads igen siden wotf og cfd gik på os for alvor (dengang var vi kun nr. 2) så er sku lidt ligeglad om alle er imod os eller ej.
Men kunne da være sjovt hvis en af de 2 andre top 3 alliancer gik med til at udrydde den 3. :) Personligt har jeg vist kun taget 4-5 byer fra CFD og par stykker fra wotf/wotf2 og det er sku lidt steneren. Kræver jo alt for meget planlægning når man skal æde sig igennem 2 alliancer der kun har det ene formål at forsvare sig mod os. Må hellere tage par stykker imorgen også hehe.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe ja det her er sku god griner at læse :D

Fatter snart minus af diplomatien på den her server. Ved bare vi er kommet op på en komfortabel 1. plads igen siden wotf og cfd gik på os for alvor (dengang var vi kun nr. 2) så er sku lidt ligeglad om alle er imod os eller ej.
Men kunne da være sjovt hvis en af de 2 andre top 3 alliancer gik med til at udrydde den 3. :) Personligt har jeg vist kun taget 4-5 byer fra CFD og par stykker fra wotf/wotf2 og det er sku lidt steneren. Kræver jo alt for meget planlægning når man skal æde sig igennem 2 alliancer der kun har det ene formål at forsvare sig mod os. Må hellere tage par stykker imorgen også hehe.

Woop, det smuttede da lige endnu en by fra jer i Dis. ?

samt vi fik en 23.000 KP's på jer den anden dag..

Hvis du kigger på Angrebspoints i CFD og Dis. så kan du også se at vi er meget aktive.. (ved dog godt at dig og Dipz0r krudter den max.) Men nu hvor du snakker på vegne af hele din ally, så er der da utroligt mange fra Dis. der ligger under os i CFD?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Yea nice move med at tage en by fra os uden vi lagde mærke til det, før det var for sent hehe. Vi tog nu også en fra Jer idag. Men ja både CFD og WOTF har da en del gode spillere jeg ligeså gerne vil spille sammen med som imod :)
Kan huske vi engang havde 3 gange så mange angreps kp som alliance nr. 2, men det var dengang og vi skal til at give den mere gas, for at komme derop igen:

1 Discrucio 546436 / 27 spillere
2 Wrath of the forsaken 330452 / 42 spillere
3 Confidence 319035 / 34 spillere
 
Senest redigeret af en moderator:
Top