• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tager røven på hinanden.

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har hørt at Confidence er ved at luske en plan igennem med min ledelse om at nakke deres eget forbund WOTF sammen med os i DiS det er nu en meget lusket spille stil de har der over i Confidence
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har hørt at Confidence er ved at luske en plan igennem med min ledelse om at nakke deres eget forbund WOTF sammen med os i DiS det er nu en meget lusket spille stil de har der over i Confidence

Hehe ohh gud..

Der gik ikke længe før du startede en ny tråd..

Hvis vi luskede med planer om at joine jer i al hemmelighed, tror du så ikk din ledelse havde bedt dig om at holde den info til dig selv?

Hvis du ødelagde sådan en plan var du enda nok blevet kicket?

- og for at være helt ærlig, så er det her hidtiæ det dårligeste forsøg på at skabe spild. LOL get a grip Dipzor,you are loosing it!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fordi jeg syntes i er nogen amatøre og vil gøre alt for vi ikke skal spille sammen med jer derfor lufter jeg lige min viden med resten af serveren.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fordi jeg syntes i er nogen amatøre og vil gøre alt for vi ikke skal spille sammen med jer derfor lufter jeg lige min viden med resten af serveren.

Hehehehe okay Dipz..

De eneste to jeg har snakket med IG fra jeres alliance er din bedste ven og så din leder. - så du beskylder altså dem for at gå med skumle planer? - du er vidst ved at blive en smule parnoid på dine gamle dage..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ved ikke hvem du snakker med pleo men ved hvad du har forsøgt på og WOTF er jo kun IAP med fordele i dine øjne så det undre vel ikke nogen at du nu prøver at komme på vores side så du kan score flere af deres byer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hahaha. DipzOr er bange ;P Du kagler op om at du ike bliver angrebet nok, at ingen kan udfordre dig, og så sidder du her og spreder dine latterlige let gennemskuelige løgne..hahha .
Hold nu kaje .. Det er ikke tåget lige nu, og tågehorn skal kun høres i tåge ;P
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvem siger det er løgn er det sådan noget du bestemmer eller hva ?

har du nogen beviser for det jeg skriver er løgn for hvis du ikke har det så burde du nok slet ikke skrive sådan noget :)

sæt du bare din bot til at spille igen så vi da fri for at læse dig skrive noget du ikke ved en dyt om :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvem har har dog justeet det tågehorn? Det giver jo en hylen fra sig, så snart nogen puster lidt på det ;P

Hvad er det nu du vrøvler om? at Vi skal bevise dine tåbeligeheder ikke passer? hahha.. det er dig der skal bevise der den mindste hold i dinfuldemnadssank ;) Tag du bare en tår mere af natpotten Og bed endnu en gang til at at din Iphone/android ikke løber tør for strøm ;P
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvorfor skulle den løbe tør for strøm ?

Hmm lad os se de næste par dage jeg vil hellere arbejde sammen med WOTF så jeg vil da tage kontakt til dem og fortælle om jeres små narrestreger :)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lol

Underholdningen fejler ikke noget, hold da kæft at i gider blive ved men jeg læser det med stor fornøjelse, hvad så pleo skal vi lukke ..... på dip på den eneste måde han forstår:

Skull den blide

Besked er redigeret, da der skal holdes en pæn takt og tone.

// Sir. Iron
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Underholdningen fejler ikke noget, hold da kæft at i gider blive ved men jeg læser det med stor fornøjelse, hvad så pleo skal vi lukke ..... på dip på den eneste måde han forstår:

Skull den blide

hvis man lukker ..... på nogen så kan de jo ikke lave puha (SH)


prøv spørg pleo om han lige blev vågnet af en omgang smask imorges :D

Beskeden er redigeret, da der skal holdes en pæn takt og tone.

// Sir. Iron
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg fatter ikke i gider blive ved.

Men underholdnings værdien fejler ikke noger.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg fatter ikke i gider blive ved.

Men underholdnings værdien fejler ikke noger.

Jamen det er jo true fact det her og får jeg min vilje så takker vi NEJ til konfetti alliancen aka krammerne også laver vi en gruppe med WOTF i stedet og gennem banker de der æresløse kramme bamser
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen det er jo true fact det her og får jeg min vilje så takker vi NEJ til konfetti alliancen aka krammerne også laver vi en gruppe med WOTF i stedet og gennem banker de der æresløse kramme bamser

Så nu er vi en krammealliance?

Din ledelse samt dig selv Dipz0r har kaldet Wotf en krammealliance siden serverens start i alle de pm's i har sendt mig.. - men da jeg ikke gik med på jeres propaganda, så prøver du nu at teste om i kan få Wotf over på jeres side?

Det er sjovt at i godt selv ved at i ikke kan klare jer alene på denne server pga. den interne splid i jeres alliance, og nu prøver i så at skaffe en Angrebs pakt med forskellige alliancer.. - det kan ikke altid betale sig at tage alle alfa hannerne og smide ind i samme alliance..

Pleo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så nu er vi en krammealliance?

Din ledelse samt dig selv Dipz0r har kaldet Wotf en krammealliance siden serverens start i alle de pm's i har sendt mig.. - men da jeg ikke gik med på jeres propaganda, så prøver du nu at teste om i kan få Wotf over på jeres side?

Det er sjovt at i godt selv ved at i ikke kan klare jer alene på denne server pga. den interne splid i jeres alliance, og nu prøver i så at skaffe en Angrebs pakt med forskellige alliancer.. - det kan ikke altid betale sig at tage alle alfa hannerne og smide ind i samme alliance..

Pleo

hvilken splid pleo fortæl mig noget jeg ikke ved :D ?

alle alliancer med forbund er kramme alliancer :)

og vi klare os udemærket men skal vi have en højre hånd så skal de ikke være dine løgnagtie spillere der med basta.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHAHAHAHA

Griner underholdning inden sengetid hahaha
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHAHAHAHA

Griner underholdning inden sengetid hahaha

Hva pokker fik du lige slukket din bot lidt og kom på selv det var da dejligt :D

smid du botten til igen og hop i kassen det jo fredag imorgen sov godt vores alles lille robot...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Go underholdning.. som du dog kan blive dipzor
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
normal størrelse tror jeg.

og anyway er det ikke lig G** af dig det der eller er det bare mig der syntes det :D

men i vil jo gerne være vores højre hånd så no wonder du spørger om det ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
æret SIR Jern

det er ok du korekser mit sprog hvis jeg går over stregen, men da du har ladt overskriften på denne tråd stå uændret gik jeg ud fra det var linjen



Skull
 
Top