• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Tør man røre HA?

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er ikke for at rose min heldige overtagelse af "Pinligt" på HA's vidunder ø.
Denne server er fuldkommen død og endelig lykkedes det pga en masse fejl fra de store Argonauter en spiller at true alliancen som med to færdige vidundere er tættest på at vinde.
Og som den smarte (eller det troede jeg) spiller jeg var prøver jeg at kontakte de store alliancer som faktisk har mulighed for at være med i ræset om 1. pladsen.

Og til min store overraskelse er næsten alle alliancerne enige om at de ikke vil blande sig???
De vil hellere hjælpe HA med at vinde end selv at gøre et forsøg???

Meget kan man sige og ved godt at i har haft et forbund længe og bla. bla. bla. Men at Beta-serveren er gået så død havde jeg dog aldrig troet. Syntes sgu det er pinligt at (næsten) ingen tør tage kampen op for at vinde det slutspil vi alle har ventet på så længe.
De to alliancer som efter HA er tættest på vidunderne arbejder sammen om at tabe?
Det er mig dybt underligt...

Juventas

(Er spændt på hvem der overhovedet tjekker forummet ;) )
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tillykke med byen - godt gået.

Altid sjovt når en alene-spiller kan drille en hel kæmpe-ally med storhedsvanvid...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men det har også været dyrt, dog ikke i forhold til mængden af de byer jeg nu har plads til at overtage
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man kan altid alene lege med de store hvis man er en smule smart.

Så kan HA sidde og undre sig over hvor du får alt din def fra LOL
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej synes det er mega godt du tog den by fra dem så kan de lære det hehe også sidder jeg og tænker på at du var alene om og få den by fra ders ww ø....og de skulle være 4 ally om og tage en by fra de få rå´s ww ø...

MVH Nyrop
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej synes det er mega godt du tog den by fra dem så kan de lære det hehe også sidder jeg og tænker på at du var alene om og få den by fra ders ww ø....og de skulle være 4 ally om og tage en by fra de få rå´s ww ø...

MVH Nyrop

Du snakker... det var også kun en nemlig Nall fra HA som tog jeres by....

Og stort tillykke til juventas det var godt gået...
nævner ingen navne men ja det var virkeligt dårligt af HA´s daværende ledelse ikke at tage de byer når manden havde været "rød" i over 14 dage...


Henrikfr

Leder af HA
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Godt Spillet

Jeg må også ønske dig tillykke med byen Juve :unhappy:

Godt spillet.. :Smile:

Jeg må beklageligt sige at det ikke er godt nok at en enkelt spiller kan få lov til at snuppe en by fra den største/stærkeste alliance's VØ :pro: men når det så er sagt så vil jeg lige fortælle dig ibemil at det kan godt være at det ikke har været på jeres VØ'er men siden jeg kom tilbage har jeg ikke lavet andet en at snuppe byer fra DFR og det har været ligeså nemt som at stjæle slik fra et barn :)
Men igen Juve, godt spillet og tillykke :)

/TH
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg må også ønske dig tillykke med byen Juve :unhappy:

Godt spillet.. :Smile:

Jeg må beklageligt sige at det ikke er godt nok at en enkelt spiller kan få lov til at snuppe en by fra den største/stærkeste alliance's VØ :pro: men når det så er sagt så vil jeg lige fortælle dig ibemil at det kan godt være at det ikke har været på jeres VØ'er men siden jeg kom tilbage har jeg ikke lavet andet en at snuppe byer fra DFR og det har været ligeså nemt som at stjæle slik fra et barn :)
Men igen Juve, godt spillet og tillykke :)

/TH

hehe torben h ja du tog byer fra minizkrykke da han aligevel vil flytte op og ligge hvor han var mere i sikkerhed fra jer a så det vil sige han ville a med de byer... for så vidt jeg ved så hade i oprør i 11 af hans byer og hvor mange fik i ???...
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du snakker... det var også kun en nemlig Nall fra HA som tog jeres by....

Og stort tillykke til juventas det var godt gået...
nævner ingen navne men ja det var virkeligt dårligt af HA´s daværende ledelse ikke at tage de byer når manden havde været "rød" i over 14 dage...



Henrikfr

Leder af HA
nu har i i 14 dage angrebet den by hos juventas og har stadig ikke tømt den hvordan går det for jeres ww planer da i jo også miste kontrolen over nr 2 :D og det var ikke noget med DFR eller andre at gøre
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du snakker... det var også kun en nemlig Nall fra HA som tog jeres by....

Og stort tillykke til juventas det var godt gået...
nævner ingen navne men ja det var virkeligt dårligt af HA´s daværende ledelse ikke at tage de byer når manden havde været "rød" i over 14 dage...


Henrikfr

Leder af HA


Ja jeg snakker og snakker men fakta er at i var 4 ally om og få den by til nall og da ham der hade byen var på ferie og han hade ikke sagt noget om at han var på ferie synes jeg da vi gjorde en indsat for at i ikke fik nogen byer men i fik den ene by med hjælp fra 4 ally a...flot gjordt:) super allyen har nok at se til eller hvad????
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu har i i 14 dage angrebet den by hos juventas og har stadig ikke tømt den hvordan går det for jeres ww planer da i jo også miste kontrolen over nr 2 :D og det var ikke noget med DFR eller andre at gøre


den har du fået lidt forkert fat i hammer (SW) men tja vi har god tid i HA.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
den har du fået lidt forkert fat i hammer (SW) men tja vi har god tid i HA.

pip der har været angreb på den by i 14 dage og det er jeg sten sikker på da jeg har tjent kp som en tosse der over og så kan jeg se at i idag vil foder mig med enu merer kp vilket jeg godt kan lide da jeg jo også kan se at kk atle hugo sider og tømmer deres byer i hav 44 for tropper og skibe lige til at lave oprør i
 
Top