• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

tæl til 1000

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
614................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
D

DeletedUser346

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
616 bananer var der i kassen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg gir' en banan til. Så er der 617
 
D

DeletedUser346

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En bananflue kom og satte sig på en banan så var der 617 bananer og en flue i kassen så var der 618 kg i kassen :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En bananflue af det modsatte køn blev tiltrukket af den første bananflue, og fløj også ned i bananerne. Så var der pludselig 619 objekter i kassen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En kunne ikke lige snakken om bananer så han ændre den til noget andet.

der mangler nu kun 620 lyn til KABP

Du har anvendt Lyn på Alfa (KABP).
 
D

DeletedUser346

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ud af lynet kom der et til at de store så var der 621 lyn igang :)
 
D

DeletedUser669

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
624 køer blev slagtet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
625 hjerne celler mistede katten
 
D

DeletedUser446

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
626 x mudderkast ^^
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
627 hvorfor stoppe nu?
 
D

DeletedUser683

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja så vil jeg poste mit føsrte indlæg her, det virker som et godt at starte, uden at rodde sig ud i ballade.



628
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
629 Byer burde man eje :)
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
630 kroner er mange penge for et par sko
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
633

633

Legen er jor mange dage længde:Smile:

I min Ø har jeg ikke så meget sølv (I) så skal du ikke erobre mine byer eller grundlægge en ny by for jeg er bange for dig heeeeh!:unhappy:
 
Top