• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Store ord og små hjerner

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg syntes det ville være sundt med en lille debat om de spiller som bruger store ord, og kommer med latterlige trusler, blot fordi de lige får varmet deres byer lidt op.

Hvad søren er der galt med et modangreb??
Ja jeg spørg bare for i min lille verden så må du jo kunne tage som du selv giver.

Dem som truer fordi de er i en stor alliance de er da rent til grin.
Og hvis alliancen syntes det er ok at have spiller som hyler op som en gris fordi de lige får et modangreb og så kommer med trusler i samme sekund.
det minder om de børn i børnehaven hvor de siger min far er stærker end din far. HMM ha ha ha ha ha

Skal man bare sige nå ja du er i en stor alliance så jeg vil ikke gøre modstand.

Og så kan jeg ved gud ikke se den store hjerne i de spiller som kommer med trusler fordi de er i en stor alliance de gemmer sig bag de store drenge gaber op om ditten og datten og klynker som små drenge der har tabt sutten

eller er det kun mig der syntes at de spiller er lidt til grin
 
D

DeletedUser135

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der vil jeg faktisk give dig ret, både i at man skal kunne tage som man giver, og at det er lidt grinagtigt at gemme sig bag andres skørter.

Alt dette dog med forbehold, da jeg ikke kender den situation du refererer til, og bestemt heller ikke ønsker det ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil ikke refererer til nogle da jeg ikke går ind for mudder kastning.

Men elsker en god debat og bla høres andres syns punkter og lige pt er det dette, der kunne være sjovt at høre lidt om.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har været udsat for det mange gange og det er som regl små børn der ikke kender til IRL
synes hellere ikke at en alliance skal sætte ind hvis det er en plyndrings men hvis der er mange må de da godt så helt enig med dig
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
enya 1-2 uger så har jeg taget en af jeres membs byer og en fra ledelsen ;)
hvis det går efter planen ;)

ps. du får lige en lille payback gave.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og ja du har trådt mig lidt over føderne ikke særligt smart, hvilket i nok vil finde ud af.

håber da jeres membs læser denne post. for det kan ramme jer alle!!!

og din overskrift 100% korrekt Store ord små hjerner McaktCenturion
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
come on I har jo ikke noget særligt.

[report]df9d8a014c4e1605a7c1f32346a10d22[/report]
[report]d4fef58839e0cbea210b7d6d8deebac2[/report][report]7fdb7a7e97f5ecaf6ceeb11b72bb65d9[/report]

ja :p store ord små hjerne i har jo ikke noget at have det i.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis i leaver klanen McaktCenturion nu og skriver til mig hvem i er vil jeg lade være med at angribe og udryde hver enkelt spillere i McaktCenturion. skriver lige en besked rundt til jer. i aften kl. 21.00 laver jeg en liste over dem som skal have besøg/miste deres by.

(pop)(SW:(pro:
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så har jeg sendt PM rundt til dem alle på nær enya. nu må vi se hvor mange der vil på den blodrøde liste.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmm . . . tror sgu at pipfuglen ville være bedre tjent med at finde noget arbejde.
Men det er selvfølgelig ikke nemt, hvis man har damp.
Så jeg synes, at vi alle skal bære over med pipfuglen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ahaha :D
lidt sjov debat :D
enya, det var måske ikke så smart igen /:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da jeg ikke har nævnt navne så er det stadigvæk en debat, at der så er en person som føler sig trådt på fordi han (nu har han selv kommet ud af busken) fik lidt modspil siger jo det hele , bla også hvis man læser det vås han selv ligger ud med. At han kommer med trusler og sender trusler til alle i en alliance siger jo lidt om hvad han er for en person.
Men igen det er da synd at han giver sin alliance et dårligt ry fordi han ikke kan tåle et modangreb.
Det er et krigsspil og der må man forvente at få som man selv giver, ellers kan man lige så godt lege med tinsoldater.
Og fordi man er i en stor alliance så skal man stadigvæk forvente at få modspil.

Men da det ikke er IRL og kun et spil og er der ingen der dør, så klør man da bare på med krum hals og side vind.

Jeg bliver ikke mindre at at få nabbet mine byer, jeg bygger da bare en ny, jeg kæmper da for den. også selv om han har skrevet til dem i min alliance at alle fra hans alliance vil angribe dem som ikke går ud af den.
igen store ord og små hjerner, hvilken alliance med respekt for sig selv, syntes det er fedt at have en i deres alliance, som gemmer sig bag de berømte skørter. og ikke kan tåle lidt modspil.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da jeg ikke har nævnt navne så er det stadigvæk en debat, at der så er en person som føler sig trådt på fordi han (nu har han selv kommet ud af busken) fik lidt modspil siger jo det hele , bla også hvis man læser det vås han selv ligger ud med. At han kommer med trusler og sender trusler til alle i en alliance siger jo lidt om hvad han er for en person.
Men igen det er da synd at han giver sin alliance et dårligt ry fordi han ikke kan tåle et modangreb.
Det er et krigsspil og der må man forvente at få som man selv giver, ellers kan man lige så godt lege med tinsoldater.
Og fordi man er i en stor alliance så skal man stadigvæk forvente at få modspil.

Men da det ikke er IRL og kun et spil og er der ingen der dør, så klør man da bare på med krum hals og side vind.

Jeg bliver ikke mindre at at få nabbet mine byer, jeg bygger da bare en ny, jeg kæmper da for den. også selv om han har skrevet til dem i min alliance at alle fra hans alliance vil angribe dem som ikke går ud af den.
igen store ord og små hjerner, hvilken alliance med respekt for sig selv, syntes det er fedt at have en i deres alliance, som gemmer sig bag de berømte skørter. og ikke kan tåle lidt modspil.


1. Det er løgn !!!!!!!!!!!!! har ikke sagt AB kommer efter jer. jeg kommer
2. I har ikke angrebet mig, men kastet lyn på mig, hvilket er en krigerisk handling. oven i er det mest din lidt kiksede fremgang i din besked, der forsager, hvad der kommer til at ske. du kan næsten ikke være det din alliance bekendt at jeg ligger mig ned og banker løs på jer, fordi du fortager dig noget kikset. 2 har taget et fornuftigt spring allerede, flere måske på vej ellers er der bare lidt mere at give sig til.

Og en ting du skal lære når du spiller sådanne spil. Man skal altid have noget at have det i, hvis man skriver noget. jeg har jo flere gange lavet flere kamppoint på en dag ind det i har lavet i alt.

Så når jeg skriver tænk dig om første gang. så skal du tænke dig om og ikke blive ved med at dumme dig.
:pro:
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er fristen udløbet dem som ikke tog imod tilbuddet er på den blodrøde liste.

2 membs der leavede så vidt jeg har noteret ;)

tilføjet til den blodrøde liste.
oberlix
9780 point 2 byer
*
gunrunner
9422 point 2 byer
*
rotten
5412 point 1 by
*
enya
4023 point 1 by
*
mcaktcenturion
3602 point 1 by
*
Alpha-ville
3472 point 1 by
*
Papadakis
2815 point 1 by
*
torden
2534 point 1 by
*
princeboy
2275 point 1 by
*
kranzekage
1894 point 1 by
*
Menelaos
1771 point 1 by
*
Dalon
1672 point 1 by
*
orpe
1558 point 1 by
*
1234jakob
1107 point 1 by
*
mc chaoslord
886 point 1 by
*
Amatirazu
714 point 1 by
*
Capper
571 point 1 by
*
trollks
566 point 1 by
*
comael
549 point 1 by
*
General Iglubin
468 point 1 by
*
paulus
175 point 1 by
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alle dem der er på den liste har lige dødsdømt sig selv..
Stupid!!! - i fik muligheden for at overleve..
Men kong Pipfugl er for stærk ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ahaha :D
lidt sjov debat :D
enya, det var måske ikke så smart igen /:

Joachim du skal ikke snakke, du har spillets største mund, som
du abeslut ikke kan styrer....
 
D

DeletedUser179

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alle dem der er på den liste har lige dødsdømt sig selv..
Stupid!!! - i fik muligheden for at overleve..
Men kong Pipfugl er for stærk ;)

røv slikker haha .
eller kopiere andre alliance profiler. er heller ikke god stil
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
røvslikker? off-tpic;)

haha modigt skrevet... men enig!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
?????

hej jeg vil godt høre efter hvorfor man gå til angrip på en der har over 80000 p minder end en selv for hvis der er så stor forskel på dem man angrep er det for klad at man vinder og så bare for et lille lyn
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er jeg i tvivl om hvad det første indlæg skulle indfrie af snak. eller om det bare var en lille opsang til dem som nu brokker sig på den barnlige måde ;-)


MEN ikke mindre vil jeg lige bede folk om at holde sig indenfor et normalt sprogbrug. Ellers vil vores søde jokerware begynde at dele øreflade ud ;-)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top