• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Startet forfra

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Min by er blevet erobret, og jeg er blevet restartet af spillet på en ny location. Mine venner siger, at jeg har begynder-beskyttelse, men oppe ved bybanneret i min byoversigt har jeg det ikon, der angiver, at der er angreb på vej. I dette tilfælde, at der er TO angreb på vej... men i listen til højre, der viser troppebevægelser osv.... der står der ikke noget om nogen, der angriber, ingen navne og ingen ETAs?

Hvorfor er det der angrebsikon der så?
Er jeg under angreb?

Håber en eller anden kan hjælpe...

Tak!

PS: skal lige sige, at når jeg klikker på "indkommende angreb"-ikonet, så får jeg bare forvalteren op med det sædvanlige om, at man kan tilkøbe ham eller en af de andre...
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Min by er blevet erobret, og jeg er blevet restartet af spillet på en ny location. Mine venner siger, at jeg har begynder-beskyttelse, men oppe ved bybanneret i min byoversigt har jeg det ikon, der angiver, at der er angreb på vej. I dette tilfælde, at der er TO angreb på vej... men i listen til højre, der viser troppebevægelser osv.... der står der ikke noget om nogen, der angriber, ingen navne og ingen ETAs?

Hvorfor er det der angrebsikon der så?
Er jeg under angreb?

Håber en eller anden kan hjælpe...

Tak!

PS: skal lige sige, at når jeg klikker på "indkommende angreb"-ikonet, så får jeg bare forvalteren op med det sædvanlige om, at man kan tilkøbe ham eller en af de andre...

Det er en bug, nogle gange har jeg også angreb på vej, selv om at det er
hjælp der er på vej.

Du er stadig under beskyttelse i 7 dage
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er en bug, nogle gange har jeg også angreb på vej, selv om at det er
hjælp der er på vej.

Du er stadig under beskyttelse i 7 dage

Ej, hvor dejligt! Vil det sige, at der ikke er nogen angreb på vej?

Har lige været solidt belejret i 30 timer af fire spillere og er ærlig talt ret træt af at blive angrebet... :)

Mange tak for svaret!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har også skrevet til dig i spillet
 
Top