• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

starten på denne verden

D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så er vi kommet igang med denne verden..de 2 formodede stærkeste allier har lagt sig komfortabelt i spidsen allerede..

bliver spændende at se hvornår de kommer til at krydse klinger for alvor
smiley_emoticons_smilenew.gif


og så venter vi i spænding på at især megaforbundet med 7 allier og hele 100 medlemmer begynder at røre på sig..kan da vel ikke vare så længe inden de får taget sig sammen
smiley_emoticons_neutral_new.gif


alt i alt kunne det sagtens blive en spændende verden..kan kun tiden vise..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De 2 "Stærkeste" alliancer er startet i hver sin ende af verdenen så kan godt gå en rum tid før der sker noget på det område, så ingen er sikre ;)
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan der sagtens..lurede lige lidt og fandt ud af jeg har 12-13 timer op til dig..ikke noget for mig da:D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan der sagtens..lurede lige lidt og fandt ud af jeg har 12-13 timer op til dig..ikke noget for mig da:D

ja henrik gemme sig rigtig i et hjørne og når han er stor nok så kommer han nok lidt frem

men nu har han også samlet et guld hold så må ikke de vokser ok hurtig...lololololo

:)))))
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja henrik gemme sig rigtig i et hjørne og når han er stor nok så kommer han nok lidt frem

men nu har han også samlet et guld hold så må ikke de vokser ok hurtig...lololololo

:)))))

gemmer mig? hmmm, sikker på det var udmeldt hvor vi ville starte, kan jo ikke gøre for ingen andre er startet her:p
yh vi er guldholdet som i 1. holdet i grepo tak fordi det endelig er gået op for dig...:)

PS, 1. på alle 3 BP-lister kan vidst ikke kaldes at gemme sig...
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er vist sket meget siden Jackers indlæg ;)
 
Top