• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Støtte til Japan

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spillere hjælper Japan

InnoGames har startet en indsamling med overskriften "Gamers support Japan" hos betterplace.org. Der kan du donere penge til støtte - specielt til børnene - som har brug for hjælp. Som en konsekvens af katastrofen med tsunamien, er mere end 260,000 mennesker blevet evakueret fra deres hjem indtil videre, og imellem dem er der 49,000 børn.

Selv med en lille donation kan du gøre en masse gode ting for ofrene. Pengene du donerer vil støtte tre forskellige projekter, som er præsenteret på vores indsamlingsside. Vi vil være meget taknemmelige for jeres støtte.

Link til indsamlingssiden: http://www.betterplace.org/groups/innogames-supports-japan

Dit Grepolis Team
 
Senest redigeret af en moderator:

Hell-Hawk

Member
Brugere
Der er allerede støttet gennem Unicef,

så det må være mere end rigeligt, med de penge :Smile:


__
Hell-Hawk
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hjælper gerne

Bliver altid lidt blød når det går udover de svage, især børn, har i min grønne ungdom, set rigeligt lort som udsendt, til at jeg ved at det er nødvendigt at hjælpe når det behøves, men vil da gerne lige høre om INNO går forrest og feks dobler op eller hvad gør de, for den gode sag.

SKU KLAR TIL AT HJÆLPE VERDENS RIGESTE LAND ØKONOMISK.

SKULL
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen fordele ved at bruge denne side som valg mulighed ?

Ved der er en masse sider der ude hvor opretteren smider100% af det donerede beløb i kassen fungere det også sådan her eller er det kun spillerne som donere gennem innogames ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
InnoGames har allerede doneret 1000€ :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm ville nu ønske de havde valgt at sige at fx 10/20 % af de penge de tjener på guld næste måned gik til dette formål:)

- men super at der kæmpes for sagen:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jaja super:)

jaja super at Innogames støtter til Japan hvis vi var Japaner ville vi ha' haft en dårlig dage:(


I min Ø har jeg ikke så meget sølv (I) Så skal du ikke erobre mine byer eller grundlægge en ny by for jeg er bange for dig heeeeh!:unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg mener ikke at man skal lave et slut spilfor der er mange der har brugt mange penge på guld og jeg vil undersøge om det de har gang i er lovligt eller om det for dem bare er en ren penge maskine jeg vil nu sætte mig ned og se om det er lovligt at stoppe et spil hvor spiller har brugt tid og penge på om det så er lovligt at lukke det.

Og jeg vil sige at et firma der tjener penge på andres spil ved salg af Guld ikke har råd til mere end at de har støttet Japan med 1000€ det er 7.456,80 Dk er jo ikke meget når min kone og jeg har tilsammen sendt 10000,- Kr. til Japan.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja innogames gav ikke mange penge i forhold til hvor meget de sikkert tjener på os spillere.

Men hold da op ellers. Dit første afsnit blir da noget af en bedrift. Dog igen vil jeg tro du ikke kommer langt. Guldbrug og premium er jo en spillers eget valg og kun dit. Innogames tvinger dig jo på ingen måde til at bruge penge på deres spil på nogen måde.

Ja det er da næsten nødvendigt hvis man vil være godt med i spillet. Men det er i sidste ende dig og kun dig som har valgt at købe guld.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Besked fra innogames pr afdeling.

Mange tak for den hjælp, kære spillere. Med 2014€, er vi i stand til at gøre en masse gode ting, for de mennesker, der har brug for det i Japan. For lige at give en lille oversigt over hvad 2014€ egentlig betyder:
Med 36€ kan seks personer i Japan modtage en pakke med: ris, sukker, olie, bønner, te, mælk, vand, salt og krydderier.
En større boks, 750€, indeholder 1500 enkelte stykker, der kan give en familie på 10 personer de nødvendigheder de har brug for i mindst 6 måneder.
Vi er meget taknemmelige for jeres hjælp,
Dit InnoGames team.
 
Top