• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

spillere storken

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej til alle.

Specielt "den skønne helene", ja undskyld mig men så skøn er du nu heller ikke hvis du spørger om min mening.

Man mener at jeg stadig er aktiv spiller i grepolis, så derfor tager jeg mig tiden til dette indlæg.

Jeg spiller IKKE grepolis mere, og kommer ALDRIG til det mere, det er min tid mig sgu efterhånden for dyrbar til.
Og NEJ jeg har aldrig spiller hverken bobo, calva eller andre kontoer, det har både Liam og an anden fra grepolis-teamet fået slået fast flere gange efter flere beskyldninger.

Således hvis nogen mener andet kan de jo kontakte mig på min skype og forhøre sig i stedet for at løbe med falske rygter og ondsindet sladder om folk man tydeligtvis IKKE aner en skid om.

lige så lidt som man åbenbart aner hvad det er man snakker om.

Derfor stoppede jeg med grepolis, fordi halvdelen af alle spillere er totalt paranoide og laver ikke andet end at sidde og mistænke hinanden for spionage osv, men lad jer da endelig bruge jeres kræfter på det hvis i ikke mener i har andet at give jer til.

Og til sidst en undskyldning til grepolis-teamet hvis jeg ikke helt overholder forumreglerne i dette indlæg.

Det var det sidste og alt fra storken

OVER AND OUT FOREVER

HAVE A NICE LIFE ALL OF YOU
 
Top