• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Spillere der stjæler råstoffer

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan stadig ik se hvorfor vi andre skulle høre om jeres "tyveri af råstoffer" når der jo var en grund fra morpheus side at han handlede som han gjorde. IGEN kunne i have den snak på en mail eller jeres eget forum. Dog nok mest mail da han jo så er gået ud.

MEN stadig inden man kalder folk for tyveknægt og andre ord, så syntes jeg stadig man måske lige skal holde sig til en snak mellem de/den personer som det vedrøre.

OG endnu engang spillere der "selv" har valgt at sende råstof til personen er på egen fri vilje (hvis det er tilfældet altså) Er så selv med til at GIVE personen de råstoffer. Hvad end personen gør med de råstoffer, om personen smutter fra alliancen eller hvad det nu er. SÅ har i selv givet ham råstofferne og derfor vil der aldrig kunne blive nogen sag om tyveri.

Det eneste du kunne have skrevet var vi andre måske skulle have haft passet på han da han kunne lave samme nummer fra andre alliancer. Dog igen er dette ikke tilfældet. Lydder ik sådan i hvert fald. så igen derfor jeg skrev at det egentlig var en ganske "lille" snak i kunne have holdt for jer selv.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg var af den opfattelse at det er hvad et forum er til. Uden denne tråd ville ingen have fundet ud af grunden bag hans handling.

Men sådan har vi da heldigvis så mange meninger.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad ?

Hvis folk nu ik havde svinet ham til med det samme er jeg da sikker på han ville have skrevet bare et eller andet i en mail de jo allerede havde gang i. Hvis en gik totalt amok på mig over noget jeg havde gjort ville jeg da også holde tilbage med at svare, for at være bange for udfaldet. MEN i det han kom frem med sin version lød det jo allerede som om de folk det drejede sig om faldt ned til jorden igen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
morpheus

morpheus er blive helt udlukket for medlem skab i vores allliance (D)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu var det jo ikke folk der svinede ham til. Jeg var den person der skrev at han var en led tyveknægt, hvilket jeg har undskyldt for her i forum. Jeg skal dog lige påpege at alliancen var nødt til at henvende sig til ham før han kom i tanke om at sende råstofferne tilbage.

Jeg startede denne tråd for at finde ud af om det var en normal opførelse, og for at advare andre mod ham hvis han skulle gøre dette igen. Hvis du mener hans handling var ok så er det da helt fint med mig.

I min Verden ville jeg jo nok have afleveret råstofferne tilbage, med en forklaring, inden jeg igen forlod den alliance der havde hjulpet mig, og ikke vente på efterfølgende at blive kontaktet før jeg reagerede.

Med hensyn til at give af egen fri vilje, så hjælper man jo et alliance medlem for dermed at gøre alliancen stærkere, ikke for at gøre en individuel spiller stærkere.

Igen er dette min personlige mening og eventuelle "bad feelings" kan rettes mod mig og ikke min alliance som består af en god flok, der ikke på nogen måde er ansvarlige for denne tråd og som tog dette som en lærestreg.

Hvis folk her på forumet synes jeg er skiderikken på grund af min ilde valgt udmelding til morpheus, så har jeg brede skuldre og overlever det jo nok.

Jeg har ikke mere at sige til denne sag og føler dette bare er endt i argumentering, hvilket ikke var mit formål. Mit formål var at gøre folk opmærksom på den pågældende person samt høre om andre i spillet har oplevet lignende.

Tak til alle der gav deres mening til kende uanset om denne var for eller imod mit formål og/eller min handling.

Det kaldes ytringsfrihed og er det mest værdifulde vi har.

Held og lykke i spillet.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tjaah

hva skal man sige som jeg har sagt før har jeg forklaret det fra min side og kan kun sige dem der udelukker mig må jo selv om det. men kan stadig ikke se jeg har gjort andet forkert end alle andre ville have gjort i samme øjeblik.
 
Top