• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Spillere der stjæler råstoffer

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kunne godt tænke mig nogle kommentare til denne tråd.

Vi oplevede at en spiller blev optaget i vores alliance.

Hvorefter han bad om hjælp til at opbygge hans by efter adskellige angreb.

Flere medlemmer sendte denne person råstoffer, hvorefter personen meldte sig ud af alliancen.

Advarsel til andre alliancer!! Hans brugernavn er: morpheus

Er den slags opførelse acceptabel i Grepolis?

Nu tager folk i alliancen det heldigvis som en lærestreg, hvilket er rigtigt fedt :Laugh: og samtidig viser hvilken herlig flok de er.

Er der andre her i spillet der har oplevet den slags tyveknægte?

Hvis der er, ville det måske være en god idé at offentligør disse spillere. Jeg synes det er helt ok at miste råstoffer eller byer hvis det foregår som angreb fra en spiller mod en anden, det er hele sjælen i dette spil, men at spillere istedet for at arbejde for råstofferne bogstavligtalt bedrager sig til disse, så er det en hel anden boldgade.

Lad mig høre jeres tanker.

Jeg vil da foriøvrigt lige sige hej til jer alle som en forholdsvis ny spiller i Grepolis og en hel ny profil her i forummet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har hørt om den slags før.

Dog er det derfor en lov fra min side at hvis man vil have hjælp, enten tropper eller råstof så skal man være i alliancen noget tid og vise hvad man dur til.

Der efter (og tiden ukendt) så kan man begynde at snakke om at hjælpe den enkelte spiller MÅSKE. Men ellers ja så er det, desværre noget jeg har hørt om før. Så må som dig sige god stil i den alliance i har i sådan uden videre vil hjælpe folk. Men desværre er der nogle herude som snyder så meget de kan.

Nu da han jo så er gået ud, kan i jo bare angribe personen vildt og intens og "stjæle" de råstoffer tilbage som han har nubset fra jer ;-)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har hørt om den slags før.

Dog er det derfor en lov fra min side at hvis man vil have hjælp, enten tropper eller råstof så skal man være i alliancen noget tid og vise hvad man dur til.

Der efter (og tiden ukendt) så kan man begynde at snakke om at hjælpe den enkelte spiller MÅSKE. Men ellers ja så er det, desværre noget jeg har hørt om før. Så må som dig sige god stil i den alliance i har i sådan uden videre vil hjælpe folk. Men desværre er der nogle herude som snyder så meget de kan.

Nu da han jo så er gået ud, kan i jo bare angribe personen vildt og intens og "stjæle" de råstoffer tilbage som han har nubset fra jer ;-)

som seek siger NAK ham :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den gode hr. morpheus har jo slet og ret udspillet sig selv.

Er det ikke pudsigt: en spiller har fået jer til at give ham nogle af jeres kort. Der blev i sandelig snydt. Og alligevel er det stadig jer, der har alle kort på hånden, i forhold til ham? ;)

God fornøjelse med det videre spil, til jer og til ham.

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Her er lige hans svar her i formiddag da jeg bad ham sende råstofferne tilbage til de follk der ville hjælpe ham i god tro..

morpheus i dag kl. 09.04
hvis i åbner jeres små fede øjne kan i se at man ikke kan overføre 10.000 råstoffer på engang og nogen af dem er på vej. så tror bare du slapper af i den fede mund.

Han er jo en vildt dejlig person og jeg vil da også ønske ham alt mulig held i hans videre forløb.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis der ikke var 7 timer der over skulle jeg gerne hente nogen af de råstoffer for dig :)

men prøv at hør Monkman af om ikke han lege med ham ved han altid leder efter lidt guf :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har 112 timer til ham men mine brødre erklære ham fredløs de er lige i nærheden af ham. Så de næste par dage bliver jo nok lidt spændende for ham :O)

Jeg skal dog sige at han her for et øjeblik siden kom tilbage og sagde at han ville sende råstofferne tilbage. Så det var jo flinkt af ham.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak til jer alle.

Jeg er glad for at høre at der heldigvis er mange der mener der er en grænse for hvordan man bør opføre sig i spillet.

Ha en rigtig god dag.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis han sender råstoffer tilbage er jeg sku overrasket.
Men i samme stund så tør han måske ik andet :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er glad for at høre at der heldigvis er mange der mener der er en grænse for hvordan man bør opføre sig i spillet.

Det kommer vel an på formålet. :)
Rollen som målskive for folk der savner noget at tage sig til, er vel også en slags samfundstjeneste, i et samfund der netop handler om at fyre løs?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm

syntes måske nok man burde høre det fra begge sider.

landet ligger sådan at vi har haft vores egen alliance the spartans den gjorde vi op og derfor blev vores spillere delt grunden til den gik i opløsning var vi kom for sent igang og indså vi var nød til og søge i større alliance da alle jo som i sikkert ved er med i en større. vi søgte så ind i større alliancer og her kom jeg ind i den alliance som overstående er i. jeg var gald for og være der men blev fristet af en større alliance de var søde og hjælpe mig og var jeg glad for jeg fortrød da jeg var gået ud af alliancen fordi den havde egentlig en god størrelse men nu var jeg gået ud. der var så grundlæggeren der skrev om jeg ikke var sød og overføre råstofferne tilbage til dem der havde været behjælpelig og selvfølgelig er jeg det men ville jo egentlig helst bare være medlem igen. men forstår godt hvis de ikke ville have mig ind igen. så skrev en af dres større spillere(point mæssigt) denne besked:

Nu ser du lige at aflevere de råstoffer tilbage du har stjålet fra min alliance kammerater. Hvis ikke så bliver du såmænd indberettet.

Din lede tyveknægt

Syntes derfor jeg havde fået nok og svarede lidt flabbet tilbage og nu er det endt ud i dette tuderi. så tag det som i vil alle sammen.

jeg mener ikke jeg har gjort noget galt og var gået igang med og overføre råstofferne men da jeg kun kan overføre en vis mængde af gangen er der jo ikke så meget og gøre og de har så valgt og angribbe mig så nu har jeg ikke tænkt mig og overføre flere.

synd det skal ende i sådan situationer men jaah verden er fuld af misforståelser.

nu har i det fra begge sider.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
syntes måske nok man burde høre det fra begge sider.

landet ligger sådan at vi har haft vores egen alliance the spartans den gjorde vi op og derfor blev vores spillere delt grunden til den gik i opløsning var vi kom for sent igang og indså vi var nød til og søge i større alliance da alle jo som i sikkert ved er med i en større. vi søgte så ind i større alliancer og her kom jeg ind i den alliance som overstående er i. jeg var gald for og være der men blev fristet af en større alliance de var søde og hjælpe mig og var jeg glad for jeg fortrød da jeg var gået ud af alliancen fordi den havde egentlig en god størrelse men nu var jeg gået ud. der var så grundlæggeren der skrev om jeg ikke var sød og overføre råstofferne tilbage til dem der havde været behjælpelig og selvfølgelig er jeg det men ville jo egentlig helst bare være medlem igen. men forstår godt hvis de ikke ville have mig ind igen. så skrev en af dres større spillere(point mæssigt) denne besked:

Nu ser du lige at aflevere de råstoffer tilbage du har stjålet fra min alliance kammerater. Hvis ikke så bliver du såmænd indberettet.

Din lede tyveknægt

Syntes derfor jeg havde fået nok og svarede lidt flabbet tilbage og nu er det endt ud i dette tuderi. så tag det som i vil alle sammen.

jeg mener ikke jeg har gjort noget galt og var gået igang med og overføre råstofferne men da jeg kun kan overføre en vis mængde af gangen er der jo ikke så meget og gøre og de har så valgt og angribbe mig så nu har jeg ikke tænkt mig og overføre flere.

synd det skal ende i sådan situationer men jaah verden er fuld af misforståelser.

nu har i det fra begge sider.

Hvis du inden du stoppede i alliancen havde fortalt det som du skriver her - så havde der sikkert INGEN problemer været. Men man kan jo altid være bagklog ;)

Ydermere vil jeg sige at svarer man ikke pænt på beskeder (selvom de er svinske!!!!) - så er man lidt selv ude om at nogen kommer efter en.

Jeg anbefaler ALTID at skrive pænt til hinanden - ellers bliver det jo bare til mudderkast. Hvis man kan mærke man bliver ophidset over en PM - så vent lige 5 min med at besvare den.

Det er da uheldigt at du er endt i denne situation - håber da i får løst striden i mindelighed.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
stemmer stadig for at nakke ham :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg anbefaler ALTID at skrive pænt til hinanden - ellers bliver det jo bare til mudderkast. Hvis man kan mærke man bliver ophidset over en PM - så vent lige 5 min med at besvare den.

Helt enig. Det er et godt råd, Raum.

Jeg vil for øvrigt sige, til den anklagedes forsvar overfor folketinget, at hans formodede tyveri under alle omstændigheder var for tåbeligt til at virke helt plausibelt for en person i stand til at opstille et rationale for sine handlinger.

Dr. Morpheus har uden tvivl haft til hensigt at betale tilbage, trods sine vrede ord.

Jeg stemmer for frikendelse. :) (scr)

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er vi så heldige at tropper ikke kan trækkes tilbage efter 20 min måske man skulle holde sin ret sag inden man sender tropperne :S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som altid i hvert fald lige snakkes imellem hinanden før en ny "kæmpe nyheds historie" kommer på forum og der efter er det måske nogen som kunne være forgået mellem de personer som var ramt af det her.

og dejligt at se begge parter skrive på forum i det mindste. Gør da altid en forskel.

edit. og til jer der selv af "fri" vilje har sendt råstoffer til personen så syntes jeg da også i skulle være lidt pænere i sproget. Bagklog ja. Men når i selv sender er i sku også selv skyld i og må tage det som sker her og så slappe lidt af og igen tage snakken indbyrdes.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er vi så heldige at tropper ikke kan trækkes tilbage efter 20 min måske man skulle holde sin ret sag inden man sender tropperne :S

Heh. Kom du til at angribe? :Smile:

HADER det når det sker- "*WwACKk*, ej, UNDSKYLD bedstemor, men til en anden gang du må sgu ikke nærme dig så stille fra min blinde vinkel! Jaja, vi ringer efter en ambulance nu, rolig! Læg pres på her, mens jeg telefonerer..." :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Heh. Kom du til at angribe? :Smile:

HADER det når det sker- "*WwACKk*, ej, UNDSKYLD bedstemor, men til en anden gang du må sgu ikke nærme dig så stille fra min blinde vinkel! Jaja, vi ringer efter en ambulance nu, rolig! Læg pres på her, mens jeg telefonerer..." :confused:mirk:

du spiser vidst for mange kiks for satan en fantasi (F)

hehe nej jeg forsvare mig kun angriber aldrig nogen (dip)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha ja god humor. Men som jeg så siger. "Jeg falder aldrig.... Jeg angriber bare jorden"
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er totalt for at man skal høre sagen fra begge sider. Og jeg vil naturligvis gerne her offentligt undskylde for at jeg kaldte dig "en led tyveknægt" .

Som i en anden tråd her siger, så vil jeg også gerne sige at du skulle måske have informeret de folk der var så venlige, at de sendte dig råstoffer, om situationen og have sendt råstofferne tilbage uden opfordring. Hvordan kan man ellers opfatte en sådan situation som andet end tyveri?

En af dine mail til mig og mit svar:

morpheus i dag kl. 09.02
du er godt nok stor og stærk og høre på hva..

Booffer i dag kl. 09.21
Egentlig ikke men hvad du nok ikke forstår så er jeg en ærlig person der aldrig vil snyde mig til et par lette trin i dette spil. Igen vil jeg da ønske dig en god dag.

morpheus.. Igen hvis du havde været åben og ærlig så ville dette jo nok ikke have været nødvendigt og du må jo være enig med mig i at snydere bør offentliggøres så andre ikke mister deres hårdt tjente råstoffer.

Raum... Jeg er enig med i dig at man skal skrive ordentligt til hinanden, for det undskylder jeg nok engang, selvom jeg stadig mener det var en tyvagtig handling.

Seekhunt... Jeg er enig i at de fleste situationer burde kunne fikses uden offentliggørelse af "kæmpe nyheds historie" men i visse situationer synes jeg at man bør få tingen ud i det åbne, så kan andre der "selv er uden om det" måske få en advarsel før de giver afkald på deres værdier.

Dette er min personlige mening og jeg står bag mine handlinger og i tilfældet med lede tyveknægte bag mine fejltagelser.

morpheus... Alt det bedste i fremtiden. Og husk at hvis du i fremtiden kommer i en lignende situation, få dine forretninger afsluttet før du rykker videre til nye.

For iøvrigt så sover vi aldrig, vi besvimer bare engang imellem.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top