• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Spille regler

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, jeg synes ikke jeg kan finde noget om spille regler jeg hentyder til en evt. Bashing-regel og pushing-regel m.m.

De eneste regler jeg kan finde angår kun noget om at man kun må have 1 konto i hver verden osv...

Er der slet ingen regler for selve måden man spiller på og vil det så sige man kan plyndre alle dem man vil lige så tit man vil og på den måde holde andre spillere fra fadet hvis det er det man ønsker ???

Lige et helt andet spørgsmål: Kan man på en eller anden måde gøre sådan at 2 forbunds-alliancer kan se hinandens reserveringer af byer man ønsker at erobre ?

Mvh
Malum
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der findes ingen regler for dette


Du må angribe den samme spilller 10000 gange om dagen hvis du vil eller mere. Og lyne hans by eller hvad du vil samme antal gange hvis det er muligt.

Så ingen regler om dette, (det et krigsspil, så ville være kedeligt hvis man ikke måtte holde hinanden nede)



Til dit andet spørgsmål: Man kan godt dele reserveringer mellem forbunds-alliancer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til dit andet spørgsmål: Man kan godt dele reserveringer mellem forbunds-alliancer

Mange tak for svaret på mit første spørgsmål :)

Men kan du også beskrive for mig hvordan jeg sætter det til, det med at min forbundsalliance skal kunne se de reservationer som medlemmerne i min alliance har lavet ? Det ville være en stor hjælp ;)

Mvh
Malum
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så lidt


Jeg svarede ikke fordi jeg ikke kan forklarer det, aner ikke hvordan man gør. Har aldrig prøvet at gøre det

(skulle jeg have skrevet, men håbede nogle andre ville komme ind og svarer på den)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1. tryk på fanen Alliance i bunden af skærmen
2. Vælg fanebladet reservationer
3. Nederst til højre Trykker du på "Reserveringsindstillinger"
4. Skriv navnet på den Alliance du vil "dele" oplysninger med i boxen til højre
5. I Boxen til højre der hedder "Fælles reserveringer", sætter du "kryds" i de "kasser" du lyster , "Kasse" 3 er for at se reservationer og send forespørgsels
6. Den anden alliance skal så godkende forespørgsels før det virker
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1. tryk på fanen Alliance i bunden af skærmen
2. Vælg fanebladet reservationer
3. Nederst til højre Trykker du på "Reserveringsindstillinger"
4. Skriv navnet på den Alliance du vil "dele" oplysninger med i boxen til højre
5. I Boxen til højre der hedder "Fælles reserveringer", sætter du "kryds" i de "kasser" du lyster , "Kasse" 3 er for at se reservationer og send forespørgsels
6. Den anden alliance skal så godkende forespørgsels før det virker

1000 tak for svaret selvom jeg nu har fundet ud af det selv, så er det en rigtig fin guide du har lavet der....

Tråden kan lukkes :)
 
Top