• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Spartanere imod Hades

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Spartavshades_Logo.png

Da vi ødelagde Hades Portaler i vores byer, blev Hades ham selv sur.

Nu sender han vores egne døde enheder tilbage imod os, for at sprede skræk og rædsel, og for at tage magten over os.

Eventet starter 14/07 10:00 og slutter 03/08 klokken 23:59

Du skal fra start styre en mindre gruppe spartanske krigere, der vil følge din ordre.
Selv at gå i døden.

Hver dag, kan du modtage 10 grupper spartanske soldater, ved at udføre daglige opgaver i Grepolis.
Der er forskellige slagmarker, og mange slag at udkæmpe.
Men det er ikke alt!

Du modtager ærespoint og belønninger, og hvis du klarer nummer 33, vil du også modtage en helt ny helt "Agamemmon", hvis du er på en helte verden.
Deltag og send Hades udøde (Zoombier?) tilbage til Hades, hvor de kommer fra.
Kun dem der kæmper, kan få chancen for t få Agamemmon.
Kun dem der sejrer, vil modtage ham.

Glæd jer til Eventet!
Læs flere detaljer om Eventet på vores wiki : https://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Sparte_VS_Hades
 
D

DeletedUser2158

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Aladin,

Jeg ved ikke, om I bruger feedback til noget, men du kan da få lidt med på vejen.

Som udgangspunkt er udformningen af dette event da meget underholdende, og I har jo også indlagt jer rigtig mange muligheder for at få spillere til at bruge noget guld. Det er i hvert fald anderledes end øvrige events, jeg har set, og det er jo i princippet godt.

Når det er sagt, så er det for mig personligt et fuldstændig ligegyldigt event. Med 200+ byer er glæden ved at "kæmpe sig til" nogle transportskibe, 2 x 30 ryttere, 1 x gunstpakke på 180 eller tilsvarende ca. på samme glædesniveau som at vælte på cykel.

Jeg siger ikke, at I skal fylde alle events med 9 x 9 løver og erinyer og alt mulig andet, men en server som har været i gang i 12+ måneder, hvor en gennemsnitlig spiller har ca. 90 byer, der er det mig en gåde, at I ikke overvejer en helt andet præmiestruktur for at deltage.

Jeg aner selvfølgelig ikke, hvor mange lalleglade spillere der kaster det halve af deres opsparing efter eventet alligevel, præmierne til trods, og hvis de gør det, er I nok ligeglade. Så længe I får jeres guld ind.

OllieWonderDK
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Vi bruger feedback til noget, og vil utrolig gerne have din feedback.
Det sidst event "Hades Portal" var uden premium funktioner!
Vi kan ikke adskille de enkelte verdener, når vi vælger belønninger til et event.

Men her er Erineye, og Mantikora og Harpyer, som belønninger i dette event.

Jeg kan godt se at du ikke lige bliver tændt på at kæmpe dig til XX antal transportskibe.
Men når du kan modtage en ny helt, og Mantikora og diverse, så må man tage det sure med det søde.
Hvis ikke du vil have de transportskibe, kan du jo bare smide dem ud. Eller få KP ud af dem.
Der er mange, som er glade for ekstra befolkning.
Ryttere gør også en forskel ingame.

Men du kan da vælge at vælte på cyklen i stedet for, og så smide dem ud.

Ang det med spillere der bruger guld på Eventet.

Jeg ved at f.eks i Tyskland, er der spillere der bruger 21.000 guld hver dag i eventer.
De må have været rigtig trætte af Hades Portal, hvor de ikke kunne bruge guld.

Ja, vi får da en indtægt på eventer.
Den indtægt går til at sørge for at Grepolis stadig er et Gratis spil, samt vedligeholdelse og en masse andre ting.

Men indtægt er ikke alt.
Den er bare nødvendig, for at Grepolis kan eksistere.
 
Top