• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

slutning

D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
aner ikke om dette spørgsmål er stillet før..beklager jeg spilder jeres dyrebare tid hvis det er:)

hvornår slutter den her server??
og hvordan??
vil skyde på der er ca.80-90 aktive spillere og jo vel er det da sjovt at bokse lidt med MI meeeeen..

slutter den først når alle er stoppet på nær de 2 største eller hvad?(cvn1 og snakebite,god kamp);)

kunne sgu egentlig være rart at vide:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er pt ikke noget afslutningsscenarie klar til helteverdener så vidt jeg er orienteret.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har svaret en gang, men det kom ikke igennem så prøver igen

jeg har forespurgt support flere gange, men fik hver gang at vide at det vidste de ikke, så derfor valgte jeg at stoppe

men du kan godt have ret, slutspillet kan bestå i hvem der lukker og slukker til sidst, altså den sidste spiller på serveren
 
D

DeletedUser657

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja lange udsigter ;)

Men helt ærlig grepo ?? Den skønne helene og skoven fremsatte i sin tid et glimerende forslag til slutspil her på helteverdnen.

Forslaget var ret simpel og yderst virknings fuld.

- Når man taber en by taber man ikke bare byen men også kulturpointene.
- Det vil sige at man ikke bare kan tage spøgelsebyer og vokse videre eller snuppe en anden før man har point igen til det.
- Spiller kan ikke længere bare bytte byer rundt.
- Spiller vil kæmpe en hel del mere for at bevare deres byer.
- Man stopper for tilgang til serveren og spiller kan ikke længere genstarte.
- Spiller kan så nulstilles og slutspillet kan være igang.

Jeg ved det nok er urealistisk da i går mere op i pengene end at give jeres spiller en fair oplevelse (ses ofte ved mange browsergames)

Men jeg syndes godt om iden og lufter den her for jer igen.

cvn1
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja, synes også godt snart der må ske noget. Jeg kan ærligt talt ikke engang se det sjove ved at tage byer/angribe byer. Og jeg ved der er mange der har det på samme måde. Om freaks/MI skal vinde serveren ved folk smutter synes jeg ikke om, men det er vel hvad der sker.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som det ser ud nu, er der to top stammer, med ca lige mange point.
Der er derfor stadig masser af spil i denne server.

En afslutning på serveren er ikke på tale hos InnoGames endnu, og det vides ikke hvornår det kommer.

- Når man taber en by taber man ikke bare byen men også kulturpointene.
- Det vil sige at man ikke bare kan tage spøgelsebyer og vokse videre eller snuppe en anden før man har point igen til det.
- Spiller kan ikke længere bare bytte byer rundt.
- Spiller vil kæmpe en hel del mere for at bevare deres byer.
- Man stopper for tilgang til serveren og spiller kan ikke længere genstarte.
- Spiller kan så nulstilles og slutspillet kan være igang.


Selvom ideen er fremragende, er det teknisk umuligt at gøre dette, som det ser ud nu.
Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, med de værktøjer vi har til rådighed.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det vil sige at vi faktisk står med nøjagtig samme problem som på Gamma ??? Det er da så ærgerligt at man ikke lærte af den fejl :(
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære spillere,

Der har været mange diskussioner og bekymrede brugere i forummet, der har diskuteret hvornår (og hvorfor) en verden i Grepolis skulle lukke. Dette emne blev også diskuteret af InnoGames internt og vi er kommet frem til en konklusion.

Hovedfaktoren for om en verden vil fortsætte med at være åben er: aktivitet og antal spillere på verdenen.
Vi har foretaget en statistisk analyse, der kan fortælle os hvornår det ikke længere giver mening at holde en verden åben for spillerne. Antallet af aktive spillere har været svingende. Først var det under 1000 aktive spillere før en verden skulle lukkes, nu er det 300 aktive spillere.
En aktiv spiller er en spiller, der logger ind på deres konti en gang om måneden, som minimum.

Hvis antallet af aktive spillere skulle falde til under 300, vil en nedtælling begynde og denne vil vare en måned. Ved slutningen af nedtællingen vil verdenen lukkes og spillerne kan begynde deres nye eventyr på en anden verden.
Noter venligst også at opdateringstider og vedligeholdelse af servere kan komme til at tage lang tid, hvis vi ikke begynder at lukke verdener.

Vores mål er at sikre at alle verdener er aktive og underholdende.
Vi håber at denne løsning vil falde i alles smag.


- Grepolis Teamet.

dette er skrevet af dig selv liam den 17/3 2012

der er ialt 187 spillere pt..hvor mange af dem er folk der har oprettet udelukkende for at få det guld i julekalenderen..
så er der nogle som stort set ikke spiller..

er der kommet nye regler som jeg ikke lige har set beklager jeg:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er skrevet på baggrund af at en verden HAR set en vinder. Dvs at man først kigger på disse tal når en vinder er kåret.

I Danmark er vi beærede af meget små verdener og verdenerne lukkes derfor 1 måned efter en vinder er fundet og ikke som hos store servere en måned efter at man er under 300 aktive spillere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som det ser ud nu, er der to top stammer, med ca lige mange point.
Der er derfor stadig masser af spil i denne server.

Nej, der er ikke masser af spil ved bare at tage byer frem og tilbage uden nogen ende. Desværre ikke. Det er blevet kedeligt og langtrukket. Kan vi måske ikke få serveren om på den anden måde med oprørssytem/hurtigere tropper/bygninger bare et eller andet der sætter lidt gang i det?
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe snurre..hvis du gerne vil have oprørssystem vil jeg da foreslå du spiller over på en af de andre servere..
dette er den eneste der IKKE har det skodsystem..så ville da godt nok være surt hvis det pludselig blev indført..
så ville der så absolut aldrig blive taget nogen byer mere:)
ganske enkelt umuligt hvis bare man logger på 1 gang om dagen..
men dette er en helt anden diskussion..
nææ det ender jo nok med at der kun er 10-20 spillere tilbage..og det bliver ikke mig:unhappy:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser657

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, der er ikke masser af spil ved bare at tage byer frem og tilbage uden nogen ende. Desværre ikke. Det er blevet kedeligt og langtrukket. Kan vi måske ikke få serveren om på den anden måde med oprørssytem/hurtigere tropper/bygninger bare et eller andet der sætter lidt gang i det?

Det var da det værste gang sludre jeg længe har hørt, det sætter da ikke gang i spillet, tvært imod gavner det spiller som er dovne og ikke logger på ret tit. De har her nemmere ved at forsvare deres byer og det låser da virklig en server.

Nej at man hyler op når man taber en by fordi man ikke er online og modstanderen ikke lige har advaret en i forvejen så man kan brillere og vise men er grepos bedste spiller som men blære sig med "kan jeg kun grine af" så for alt i verden infør da ikke det skod system der fremmer dovne def spiller i den grad.

så snurretop eller karo, hold dig da til de server istedet og la os andre hygge os med et system der er sjov og krævende

cvn
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var da det værste gang sludre jeg længe har hørt, det sætter da ikke gang i spillet, tvært imod gavner det spiller som er dovne og ikke logger på ret tit. De har her nemmere ved at forsvare deres byer og det låser da virklig en server.

Nej at man hyler op når man taber en by fordi man ikke er online og modstanderen ikke lige har advaret en i forvejen så man kan brillere og vise men er grepos bedste spiller som men blære sig med "kan jeg kun grine af" så for alt i verden infør da ikke det skod system der fremmer dovne def spiller i den grad.

så snurretop eller karo, hold dig da til de server istedet og la os andre hygge os med et system der er sjov og krævende

Også længe der er spillere som CVN som hellere end gerne spytter penge i serveren, så slutter den nok ikke. men hvis derimod alle bruge mindre guld osv og grepo ikke ville kunne indtjene det store, så kunne det være der ville ske noget :)

Over and out

cvn

Eh what, her diskutere vi så noget med slutning på serveren også kommer dit had til mig frem her? Kært, men det viser bare igen at det ikke er værd at deltage i en debat.

Btw det har intet og gøre med at være doven det system eller noget? Men at du stadig hygger dig her osv, det må du have det fedt med, siger måske mere om dig end mig :confused:mirk: Og hvis du stadig synes det er sjovt og gøre det samme hele tiden. Desuden hvis man kunne finde ud af systemet så gavner det ikke kun dovne spillere ;). Jeg startede oprør i 50byer på delta alene hos en spiller, så hvis du kan deffe det op så du sku dygtig, men så må man jo bare have endnu mere off til at sende inden ks ;). Så det intet og gøre med dovne def spillere. Beklager at man kan være lidt mindre online end nu da jeg trodsalt også har noget og lave væk fra skærmen

Snurre -

@Jacker: Jeg er enig med dig, sker der intet her, så jeg heller ikke en af dem der bliver her længe :). Sørgeligt men sandt så kan de "vildt aktive og intet andet end grepo i hoved blive der" :confused:mirk:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fedt Snurre, er du så på vej væk ? Så slipper vi også for at høre på mærkelige historier og dårlige undskyldninger :D
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Hvor meget ville det kræve at holde sig til emnet istedet for at blive personlige??

Er der vist kun få her der ikke magter.. bvader

Er selv gået voldsomt ned i aktivitet på denne verden og stopper sandsynligvis helt - skyldes mange ting (Og inden for gode ideer til røverhistorier er det IKKE pga Snurre) en af gundene er bl.a. at den verden er komplet udsigtsløs som der ikke er er noget at kæmpe for mere, så tager MI en by fra freaks eller omvendt.... evige ensformig udsigtsløs kamp.... Og resultatet er at man (jeg i hvert fald) kører helt surt i grepo og dropper det helt....

Men fint nok den der holder det ud er så vinder... kan jeg leve med... og er resultatet er at aktive spillere går død i grepo må man bare konstatere at inno bestemt ikke bliver vindere.

En måde at afgøre serveren på, på et eller andet tidspunkt, mener jeg også kun kan være en fordel. Om det er oprør system eller erobring er i den forbindelse nok ligegyldigt
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fedt Snurre, er du så på vej væk ? Så slipper vi også for at høre på mærkelige historier og dårlige undskyldninger :D


Troede vi stoppede med det had? Men den aftale ku du åbenbart ikke holde. Men jeg forstår godt du ønsker mig væk, når man angriber sådan her

[report]a4498f0ace886c91e9cbbcfba8c3c565[/report] ROFL
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og så vender vi tilbage til emnet TAK!
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vi venter stadig på et svar på hvad der sker:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
simpelt, næste gang man starter en "helteserver" så Skal den nok have bedre stats end de "almindelige" servere, og i blev advaret Sup...

Dvs. oprør er et most , kender mindst 50 der stoppet på Achilles pga erobring alene, og jeg var en af dem... Erobring giver en kæmpe fordel til dem som er online 24/7 og der er vil ikke meningen med et browser spil?

min. speed 3 gerne mere.. Det er jo totalt til grin men laver en såkaldt "Helteserver" som har ½ speed af andre almindelige servere, (delta)

Og som jeg skrev et andet sted, slå Danmark, Norge og Sverige sammen når det gælder en helteserver, se det kunne være en fed løsning..

Og nu vil nogen sikkert skrive at der aldrig bliver taget byer med oprørssystemet. Det er da det værste vås, ellers undre det mig at der er flere overtagelser på oprørs serverene...
Virkeligheden er nemlig at med oprør er det 100 gange nemmere at overtage byer og ikke sværere, og dem der siger andet fatter intet minus af hvad grepo handler om ellers er de bare noobs....

Og til det det faktisk handler om, Hint luk Achilles og start en rigtig helteserver med gode stats....
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Blot et forslag! Start vidundere! Lad os se om der ikke kommer lidt Aktion:Smile:
 
Senest redigeret af en moderator:
Top