• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Sladrehanke ødelægger hyggen

D

DeletedUser1321

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Timon aka Disturbed... Har spillet med ham før, intet hjælp at hente og modarbejder sin ally.. Endte sjovt nok også med at smutte til en anden ally da vi ville bytte rundt og sikre vores vvø'er... Det må da næsten være bevis nok, join en ally og skift før vv-tiden så du ender med et par blokkere....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Seriøst, syns jeg at det er helt forkert at hænge spillere ud, her på forum - uanset hvad det drejer sig om.
Tænk på at du spolerer en spillers chancer for at bevæge sig i denne verden - og er derfor nød til at skifte navn^^

At spionere, er jo en del af spillet :) - Ikke bare dette spil, men stort set alle spil.. ;)
1: Du snyder!, 2: Kun hvis det bliver opdaget!
I et kortspil, bliver en spiller taget i at sidde og kigge på modstanderens kort, -
1: Du snyder! 2: Et godt kig, er altid bedre end en dårlig knibning!

Acceptér at der bliver spioneret.. og brug det som "våben", når I finder en spion, så hold det for ledelsen, lad ham blive og misinformer ham!

Hyg jer med spillet, ved at bruge alle tilgængelige facetter (!)

/Oktan
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alle spioner bør hænges ud på forum, hvis man har bevis for det. Måske bør man så også skrive hvad beviset var, sådan at folk som læser det, kan tage en vurdering af det. Det er forøvrigt sjovt at de fleste af dem som bruger spioner er gamle spillere, som har en tendens til at udråbe sig selv som guds gave til grepolis. Med tilsvining af modspillere og spioner kan man åbenbart nå langt i dette spil. Hvis i selv mener i kan spillet så godt, hvilket jeg ikke betvivler i kan, så kunne i måske prøve engang imellem at se om i kunne klare det uden at bruge disse midler. Bare for jeres egen spændings skyld selvfølgelig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alle spioner bør hænges ud på forum, hvis man har bevis for det. Måske bør man så også skrive hvad beviset var, sådan at folk som læser det, kan tage en vurdering af det. Det er forøvrigt sjovt at de fleste af dem som bruger spioner er gamle spillere, som har en tendens til at udråbe sig selv som guds gave til grepolis. Med tilsvining af modspillere og spioner kan man åbenbart nå langt i dette spil. Hvis i selv mener i kan spillet så godt, hvilket jeg ikke betvivler i kan, så kunne i måske prøve engang imellem at se om i kunne klare det uden at bruge disse midler. Bare for jeres egen spændings skyld selvfølgelig.

Kan godt forstå jeres point
Hader selv spioner
Men vi må bare indse i krig ( og det nu engang et krigsspil ) der bliver alle kneb brugt
Alt fra folk er illoyal til og kopi forum, angrebs planer osv

Det værste ved grepolis er man så nemt kan starte en ny konto, man skal stå ved hvem man er som person og spiller og hvis man vælger og lege spion eller dolk ens ally og være illoyal burde det hænge ved ens navn og ikke man bare kan starte nyt konto op på næste server.
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja det er skide irriterende at skulle tage højde for spioner, og vi har i SOO også selv taget nogle stykker. Men det er en ting, man ligeså godt kan acceptere for ellers ødelægger det glæden ved spillet - Man skal bare tage sig nogle forholdsregler. Dog skal man tage den med "vi har en spion hos jer" med et gram salt, da nogle alliancer/spillere bare vil bruge "skræk-effekten" uden egentlig at have hold i det.

Det værste ved grepolis er man så nemt kan starte en ny konto, man skal stå ved hvem man er som person og spiller og hvis man vælger og lege spion eller dolk ens ally og være illoyal burde det hænge ved ens navn og ikke man bare kan starte nyt konto op på næste server.
Enig! Der burde være en begrænsning på 2 kontier pr. år, om det rent teknisk kan lade sig gøre skal jeg ikke kunne sige.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja det er skide irriterende at skulle tage højde for spioner, og vi har i SOO også selv taget nogle stykker. Men det er en ting, man ligeså godt kan acceptere for ellers ødelægger det glæden ved spillet - Man skal bare tage sig nogle forholdsregler. Dog skal man tage den med "vi har en spion hos jer" med et gram salt, da nogle alliancer/spillere bare vil bruge "skræk-effekten" uden egentlig at have hold i det.

Enig! Der burde være en begrænsning på 2 kontier pr. år, om det rent teknisk kan lade sig gøre skal jeg ikke kunne sige.

Tror det er muligt en konto pr ip adr

Hvis man er flere i huset der deler ip adr skal det jo meldes ind til grepolis

Men man kan nok altid find smut huller, men det er noget innogames skal for kigget på.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Tilføjer gerne et forslag så!!!

Hvis der er flertal for dette, skal den skrives ind under forslag og ikke her.

Før den skrives i Forslag skal alt tænkes igennem.
smiley_emoticons_idea2.gif


Hvordan vil det påvirke spillere der er på samme IP-adresse?
cigrqlp2odi2kqo24.gif

Hvad med spillere der spiller på efterskole, folkeskole, handelsskole, eller andre steder på samme net?
smiley_emoticons_snob.gif

Ligeledes bruger visse internet selskaber stadig Variabel IP adresse, hvilket til tiden gør at flere spillere er på samme IP adresse, selv om de ikke engang er i samme by. Hvordan vil det påvirke dem?
smiley_emoticons_eazy_polizei.gif


Hvordan ville den skulle blive en del af spillet, uden at ødelægge noget?

Vi i innoGames ønsker ikke at forbyde spionage.
Det er en del af spillet, og mange finder det netop sjovt, og som en del af udfordringen.
Men vi er åbne for et vel gennem tænkt forslag der ikke prøver at revolutionerer hele Grepolis.

Mvh
Grepolis Teamet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tilføjer gerne et forslag så!!!


Det med IP kan være en udfordring på mange måder om dem der vil snyder bruger jo bare alternativer såsom mobil, mobilbredbånd etc.. Og jeg er sikker på Inno nok ikke vil dobbelttjekke ift. betalingskort, da det jo er betalinger.

Men kunne man ikke under hver spiller profil vise spillerens seneste 10 logins ift. IP-adresse. Så vil vi andre nemmere kunne indrapportere hvis vi bemærker sammenfald?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det med IP kan være en udfordring på mange måder om dem der vil snyder bruger jo bare alternativer såsom mobil, mobilbredbånd etc.. Og jeg er sikker på Inno nok ikke vil dobbelttjekke ift. betalingskort, da det jo er betalinger.

Men kunne man ikke under hver spiller profil vise spillerens seneste 10 logins ift. IP-adresse. Så vil vi andre nemmere kunne indrapportere hvis vi bemærker sammenfald?

Haha Ricky så vil jeg holde med din alliance/forbund. :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej man hverken kan eller skal forbyde spionage. Jeg er enig i at det er en del af spillet. Men jeg synes det er fint man skriver, hvis man har fundet en til advarsel for andre. Man må jo som spion også stå ved hvilken type person/spiller man er. Hvis man tuder over det, så skal man lade være med at lave de numre. Men stadig, man skal have bevis for at hænge folk ud, ellers kan alle jo skrive at en eller anden man ikke kan lide er spion, og det fører ikke til noget godt, så sidder de rigtige spioner jo bare og griner, og det er vel ikke der vi skal hen.
 
Top