• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Forslag: Grepolis Slå skandinaviske verdener sammen

Kunne du godt tænke dig at man slog de skandinaviske verdener sammen?

  • Nej er tilfreds med kun danske servere.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg er ligeglad

    Stemmer: 0 0,0%

  • Samlet antal stemmere
    46
  • Afstemning lukket .
Status
Ikke åben for yderligere svar.

Tournesol

Active Member
Brugere
helt sikkert at de skandinaviske servere bør slås sammen, ville give god mening at prøve det af i stedet for at springe direkte til en sammenlægning med de engelske.
synes det er en rigtig god ide at få de andre til at lave spørgeundersøgelser også , som @Wallez foreslår
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

Storekrog

Active Member
Brugere
har stemt men tænker vi/i skal have folk fra de andre skandinaviske lande til også at lave et spørgeskema på deres forum så ledelsen kan se det er alle der ønsker det.

Helt enig, jeg har linket til diverse udlandske spillere jeg nu kender i de lande, så håber jeg de vil dele budskabet. Enten ved at oprette en tråd derinde, eller komme herind og kommentere.
 

Tournesol

Active Member
Brugere
håber det lykkedes for dig at påvirke grepo med din afstemning
har dog en del tvivl
men er da et forsøg værd .)
vi får hele tiden at vide vi skal skrive i forum og have opbakning til de forslag vi kommer med, for at de kan stilles videre til inno games..
hvis vi ikke forsøger så får vi i hvertfald ingenting
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja. super der sker noget, efter al det snak. Vil sige, jeg mener dette er halvdelen af løsningen, vi skal kunne holde på nye spillere også, ellers er jeg bange for at tiden vil arbejde mod os, men skal ikke tage noget fra jer, der har arbejdet med dette, godt initiativ Trolden
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det ville absolut være det bedste for vores tre små markeder (DK,SE og NO) at blive slået sammen.
Mange af os har eller spiller jo allerede sammen med både nordmænd og svenskere og mange af os har ligeledes prøvet deres servere ad for at se om de skulle være mere spænende.

Vi forstår alle nogenlunde hinanden da sprog forskellen ikke er så fandens stor på tekst imellem de tre lande, nogle gange kan det være lidt svært andre gange kan det være hylende morsomt.

Så det er et helt klar Ja tak fra mig til en sammenlægning af de tre lande.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Jeg tjekkede lige både Svensk og Norsk grepolis forum og kunne desværre ikke finde ligende indlæg på deres forummer, måske jeg bare kiggede forkert.

Men til jer Nordmænd og Svenskere som i forvejen deltager her på det Danske forum, vil det ikke være muligt at få jer til at oprette et indlæg ligesom dette på jeres respektive forummer sådan at vi på en eller anden måde kan tælle alle stemmer sammen i en kasse i stedet for kun her.
For ser Innogames en tråd som dette, så ser det jo nærmest ud som om at det kun er Danskere der er utilfredse med hvordan det køre nu og ikke også jer andre.
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Jeg tjekkede lige både Svensk og Norsk grepolis forum og kunne desværre ikke finde ligende indlæg på deres forummer, måske jeg bare kiggede forkert.

Men til jer Nordmænd og Svenskere som i forvejen deltager her på det Danske forum, vil det ikke være muligt at få jer til at oprette et indlæg ligesom dette på jeres respektive forummer sådan at vi på en eller anden måde kan tælle alle stemmer sammen i en kasse i stedet for kun her.
For ser Innogames en tråd som dette, så ser det jo nærmest ud som om at det kun er Danskere der er utilfredse med hvordan det køre nu og ikke også jer andre.
den er på .no nu :)

https://no.forum.grepolis.com/index.php?threads/slå-skandinaviske-verdener-sammen.1884/#post-28520
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lyder spændende.. ja fra mig
 
D

DeletedUser1919

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Stemt, giver mere mening med en samlet server og en del spiller allere på flere i forvejen.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Nej, du ser forkert,, Den er få dage gammel :)

PT står der Yesterday....
 
D

DeletedUser2146

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
min fejl. 2003 var da han lavede hans account :X
 
D

DeletedUser1512

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er da absolut også for en delt verden os 3 lande imellem. Vi spiller jo allerede mange sammen på kryds og tværs af serverne. Så lad os da få en fælles server
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top