• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Skynd jer at få by 2. ellers ryger i ud af alliancen!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej folkens.

Jeg blir sku nød til at søge råd hos jer alle sammen som har spillet grepolis noget tid. Jeg er nemlig kommet en del i tvivl om hvordan det er man spiller. ;-)


Sagen er den, at der i alliancen jeg er med i er at krav på at få 2. by idag her på zeta. Ikke tænke på tropper overhoved. Men få by nr. 2 ellers ryger du ud af alliancen og anses ikke for at være en elite grepo spiller.

Er det mig der er helt forkert på den her? Hvorfor dælen skal jeg være så hurtig til at få by 2? Nogen skriver man bedre kan beskytte sig på den måde! Hvor i mod jeg tænker at hvis man har leget byggemand bob for KUN at få by 2 så man ikke ryger ud af alliancen. Så har man jo ikke så forfærdeligt mange tropper at beskytte sig med?

Ja nu kan vi få en del råstoffer hjem på zeta og 2.0 Men jeg vil sku da hellere ud og dræbe tropper end at bruge råstoffer på at bygge min by op kun fordi jeg skal af min ledelse.

Håber på at få en god snak om hvad andre syntes, jeg har altid været fan af "point ikke vinder kampen, men tropperne gør"
Men det måske først senere hen man kan bruge det udtryk? Eller hvad?

Skal en ledelse være så besat af at folk får point i alliancen? Lige nu er vi 12 som ikke har en by 2. Så der blir der smidt en del folk ud idag i hvert fald hvis ledelsen går igennem med det her ;-)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Slack

Hej folkens.

Jeg blir sku nød til at søge råd hos jer alle sammen som har spillet grepolis noget tid. Jeg er nemlig kommet en del i tvivl om hvordan det er man spiller. ;-)


Sagen er den, at der i alliancen jeg er med i er at krav på at få 2. by idag her på zeta. Ikke tænke på tropper overhoved. Men få by nr. 2 ellers ryger du ud af alliancen og anses ikke for at være en elite grepo spiller.

Er det mig der er helt forkert på den her? Hvorfor dælen skal jeg være så hurtig til at få by 2? Nogen skriver man bedre kan beskytte sig på den måde! Hvor i mod jeg tænker at hvis man har leget byggemand bob for KUN at få by 2 så man ikke ryger ud af alliancen. Så har man jo ikke så forfærdeligt mange tropper at beskytte sig med?

Ja nu kan vi få en del råstoffer hjem på zeta og 2.0 Men jeg vil sku da hellere ud og dræbe tropper end at bruge råstoffer på at bygge min by op kun fordi jeg skal af min ledelse.

Håber på at få en god snak om hvad andre syntes, jeg har altid været fan af "point ikke vinder kampen, men tropperne gør"
Men det måske først senere hen man kan bruge det udtryk? Eller hvad?

Skal en ledelse være så besat af at folk får point i alliancen? Lige nu er vi 12 som ikke har en by 2. Så der blir der smidt en del folk ud idag i hvert fald hvis ledelsen går igennem med det her ;-)

Altså hvis man har tænkt sig at bare at kalde sig aktiv skulle man da gerne kunne have mindst 2 byer efter 3 uger og tropper, kamppoint osv. det kaldes SLACK
et minimum som man burde kunne klare. man skal have meget gode grunde ikke kan leve op til det. ;)
hvis man ikke kan det, burde man skal tøffe videre et andet sted.
man kan sagtens lave både tropper og vokse lidt. faktisk har det været slacker krav der er blevet stillet.

dem der vil fremaf var jo klar da de kom ud af BB :p så en mindre bunke et par dage efter.
:pro: (pop)(SW)

en lille tilføjelse sekk du har jo knap noget at rykke rundt med. ;)
så lidt til grin dit emne.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
aktivitet

ja altså, nu kan jeg så igennem 5 dage med spionrapporter fremlægge en aktivitet fra din side svrende til ca 1 gang om dagen.

Idag har jeg lavet oprør i din by.

i hele oprørsperioden har du ikke været online og bygget så meget som én eneste soldat.

og de 40 vogne samt små 50 deftropper var da ikke meget at prale af.....

Kalder du det aktivitet, eller mur lvl 8, bondegård lvl 21 en godt deffet by som du skriver er så vigtigt på vores forum ????

synes du skal droppe det piveri og indse at det er dig der ikke har enten tid nok eller forståelse nok for spillet

Storken

allle ved jo hvem jeg er alligevel
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåh ja undskyld. Jeg glemte at hvis man forladder "Art of war" Så blir man altså slagtet få minutter efter. Så til jer som er tilbage i alliancen så bliv for din egen skyld i alliancen. Også selvom du er imod ledelsen.

For hvis du forlader denne alliance blir du nemlig stukket i ryggen og får ikke lov til at leve på din egen måde. Det må man nemlig ikke nej, fyha.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
din by

det har overhovedet ingenting med at du forlod alliancen at gøre.

Det vat min personlige jagt, og jeg har haft ks liggende i 4 dage kun ventende på den rigtige tid og mulighed for at tage din by, og når du så er så flink at selv forlade alliancen uden andet end kritik, jam så siger jeg da mange tak.

Hvorfor skulle jeg dog lade en 5K by stå når nu spilleren kun spiller 10 min hver anden dag ????

det ville ingen anden da gøre....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej er også mig som ikke forstår noget altså.

Dumme mig. Men tillykke med byen. Storken, øh eller jimmy, øøhh eller ja, hvem der nu blev den heldige.:p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej er også mig som ikke forstår noget altså.

Dumme mig. Men tillykke med byen. Storken, øh eller jimmy, øøhh eller ja, hvem der nu blev den heldige.:p

WOOOOOOOOOT for fedt seekhunt er os en mega grepo noob :D

Dog utroligt han ikke smed den i ferie da der trak op til storm det har han eller en mani med :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg sad stille på min bymur og lod fjenden komme og tage mig og mine med tropper i byen. Høj panden og frygten i øjnene for den store farlige "stork" :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ferie ????

Hvad fanden har ferie med noget som helst at gøre dipz0r.

Jeg smed min konto i ferie da jeg tog på ferie i Spanien, og holdt den i ferie da jeg kom hjem én dag tidligere fordi min 3 årige datter lå i respirator.

jeg har aldrig smidt min konto i ferie fordi lokummet brænder på ?????

siden du mener anderledes kan du måske forklare det nærmere ???

Eller er du SÅ meget nørd af grepolis at du mener man ikke har tid til at tage på ferie og nyde det rigtige liv ????

Eller er det jalousi over at jeg har tid og råd til at tage på ferie og du ikke har ???
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad fanden har ferie med noget som helst at gøre dipz0r.

Jeg smed min konto i ferie da jeg tog på ferie i Spanien, og holdt den i ferie da jeg kom hjem én dag tidligere fordi min 3 årige datter lå i respirator.

jeg har aldrig smidt min konto i ferie fordi lokummet brænder på ?????

siden du mener anderledes kan du måske forklare det nærmere ???

Eller er du SÅ meget nørd af grepolis at du mener man ikke har tid til at tage på ferie og nyde det rigtige liv ????

Eller er det jalousi over at jeg har tid og råd til at tage på ferie og du ikke har ???

Ro på Jimmy :p
Det var til seekhunt :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha ja jimmy - hvordan så du den var til dig ?

i sin tid blev jeg så tøsesur og fornærmet at jeg satte min konto i ferie i 2 måneder så dipz0r ikke kunne tage min by ;-)
Det er hvad han skriver om, og jeg svare på.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En høj pande og pænt nik med hatten og hånden på brystet.
Kan se "elite alliance" er røget ned på en 3. plads, samt en del medlemmer mindre.

Men tak for en god ledelse så længe det varede.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En høj pande og pænt nik med hatten og hånden på brystet.
Kan se "elite alliance" er røget ned på en 3. plads, samt en del medlemmer mindre.

Men tak for en god ledelse så længe det varede.
Præstations angst :p skal nok komme igen. ;) :D der sker nok lidt ting og sager her de næste par dage ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spiller man smart får man en over skaftet

Hvad fanden har ferie med noget som helst at gøre dipz0r.

Jeg smed min konto i ferie da jeg tog på ferie i Spanien, og holdt den i ferie da jeg kom hjem én dag tidligere fordi min 3 årige datter lå i respirator.

jeg har aldrig smidt min konto i ferie fordi lokummet brænder på ?????

siden du mener anderledes kan du måske forklare det nærmere ???

Eller er du SÅ meget nørd af grepolis at du mener man ikke har tid til at tage på ferie og nyde det rigtige liv ????

Eller er det jalousi over at jeg har tid og råd til at tage på ferie og du ikke har ???


Må da lige sige han igen igen fandt den store svine kost frem her ;)

Ja, jeg er mega jaloux fordi du har så godt et liv, mistede fingre mongol kone og skal have kommunen hjem og hjælpe.

Slap af hvor er jeg jaloux.

:(


Dog var det seekhunt jeg skrev om, og jo han smed den i ferie sidst jeg angreb hans by :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOOOL

den der burde jeg lade konen selv svare på men så ender det bare med jeg aldrig får lov til at spille igen.

Men jeg skal da gerne rette dig.

For det første, var det 4 halve finge, ikke noget der egentlig betyder noget i min dagligdag.

For det andet er det dystoniker og ikke mongol min kone er KÆMPE forskel og kender du den ikke kan det med garanti googles.

For det 3 er det personlige hjælpere iflg §96 i loven om socialt service i daglig tale kaldet BPA ordningen, for en god ordens skyld oversætter jeg også BPA
BPA=Borgerstyret Personlig Assistance

Hvilket betyder personlige ansatte hjælper, og ikke kommunen som du hentyder til.

Og jeg siger da ikke nej tak til at have stuepige til at lave mad, vaske tøj, og gøre rent 24 timer i døgnet, uden at det koster mig selv så meget som en krone.

Og sorry jeg misforstod den med ferie.....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Voks op

Helt ærligt. Dette er endt i en personlig tilsvining. Det er "bare" et spil. Vi behøver ikke brutalt tilsvine hinanden personligt. Jeg håber Liam og co. vil give en straf for dette.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
arh tror vi kan klare det. Sådan skal det jo være. Og nu startede jeg selv og da jeg jo er supporter, er det jo næsten en sjældenthed at det ikke er mig der blev overrumplet med fine ord.

Og ellers juventas så var der faktisk stille herinde i 2 dage. Så det var egentlig stoppet indtil du kom og pustede til gløderne. Bare lige noget du selv kunne tænke over.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har kigget på det Juve ;)

Og tonen i Denne tråd skal tilbage på sporet nu! samt emnet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For min skyld kan dette emne lukkes. Som det vist næsten egentlig var indtil juventas begyndte at snakke. Så da jeg er ejer og starter af tråden må den gerne lukkes for min skyld.
 
Top