• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Skal der NY beregning på målet?

Skal der NY beregning på målet?

  • Målet er nu 48.47 mio. - efter Sudden Strike forlod ally inden beregning - lad det være.

    Stemmer: 4 30,8%
  • Målet skulle have været 67.43 mio. hvis Sudden Strike ikke havde forladt ally - få det lavet til det

    Stemmer: 9 69,2%

  • Samlet antal stemmere
    13

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Da der er mange meninger omkring den nye beregning, er @Aladin nød til at vide om han skal gå videre for evt. at få ændret beregningen, så sæt din stemme her.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Men hvorfor overhovedet lave det tåbelige og unødvendige stunt i første omgang????
 

Haddock

Active Member
Brugere
I mit hovede så skal det slet ikke være muligt at snøre sig uden om systemet på den her måde, det er både for dårligt af systemet men sku egentligt også af dem der har gjort det.
Vil man ha nedskrevet serverens points så må man gå den normale vej og spørge flertallet på hele serveren og ikke kun sin egen alliance om det var noget de var intresseret i.
Men det er vel for sent nu, tror da ikke det er noget CM eller LCM bare kan rulle tilbage. Det er jo slet ikke ment at man skal kunne ændre i det som spillere på den her måde, nogle fandt bare et smut hul.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men det er vel for sent nu, tror da ikke det er noget CM eller LCM bare kan rulle tilbage. Det er jo slet ikke ment at man skal kunne ændre i det som spillere på den her måde, nogle fandt bare et smut hul.
Har sett mål blitt beregnet på nytt, det er fullt mulig, men er de villige?
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
True, man kan vel sige når CM kan nedskrive points kan han/hun vel også "opskrive" dem :D Jeg ved det ikke, det er udenfor hvad jeg har oplevet før.
Har sett kravet blitt endret på før, så det er ikke umulig.

Klarte å endre nb tiden på en server en gang også, 1mnd inn. Ved at nok spillere brydde seg.
 
D

DeletedUser2346

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Føler ikke det er til SS' fordel at lade målet forblive som det er nu.. Det skulle de ha tænkt over inden de gjorde det. Mener det skal forblive som det er :)
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
folk bliver da også mere og mere opfindsomme med nye tricks og andet. men der er jo 119 dg inden der kommer en ny beregning af målet og det skulle så ikke undre mig om alle er uden alliance til den tid
 
Top