• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

sikkerheds spørgsmål / regne stykke

minizkrykke

Active Member
Brugere
jeg er efterhånden pis** træt af de der Sikkerheds spørgsmål(regne stykker) som kommer hver time næsten ?

hvad er idéen ? at I vil lærer os og regne ? for så vil jeg have mine skole penge igen når man kan lære det gratis her,

for jeg har ikke gået i skole i 10år for og regne her,

så drop det P**, for det giver ingen mening. !!

:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan ikke snakke med om at være irriteret over de regnestykke, da jeg indtil videre kun har skulle regne en gang. Men kan ikke forstå logikken i dem.
Læste under emnet: ang suport og regler.. at der var nyt værktøj, som skulle være testet til at finde dem som bruger Bot samt der er klarer beviser, inden en spiller bliver smidt ud.
Mit spørgsmål lyder så, hvis det værktøj virker, hvorfor skal vi så regne ??. Det kan da umuligt passe, at systemet er bygget op omkring regnestykker, som kan fortælle, om man er online og om man kan regne rigtigt. Jeg er absolut ikke PC haj, men kan ganske enkelt ikke forstille mig, at det ikke kan gøres bedre. Desuden vil jeg, når jeg nu har smidt lidt guld på kontoen, gerne kunne spille uden at blive generet af udbyder
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bare lige til indspark til JM01

Alt programmering er regning/matematik, en PC er bare en forstørret lommeregner....:confused:mirk:
 
D

DeletedUser1182

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takker for indspark :)
Den er jeg med på.. eller næsten.. har i hvert fald hørt det før, det med programmering og matematik.. Men hjælper ik på forståelsen af, at 9+2 skulle være årsagen til at fange dem, som vil snyde.

Men er sådan set også lidt lige gyldigt for mit vedkommende.. har kun skulle hjælpe den store regne maskine 3 gange :)
 
Top