• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seekhunt og 2.0

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej folkens.

Som de fleste af jer nok ved er jeg 2.0 guru for grepolis her i dk. Dog er vi vist et par stykker efter hånden som har været et smut forbi beta serveren og prøvet af dér.

Men sagen er at jeg vil starte op på Zeta, på mandag når den åbner. Jeg vil spille derud af og være en stor del af 2.0 verdenen. Derfor kan jeg til dels både svare på spørgsmål her på forum eller i spillet hvis det skulle være.


Sidst men ikke mindst er jeg jo så supporter for grepolis dk verdenerne. Dog vil jeg på ingen måde have forbindelse med zeta verdenen i det arbejde på nogen måde. Derfor som sagt vil jeg være en aktiv del af spillet, MEN kan altså kun hjælpe med spørgsmål omkring spillet og intet andet. Så vi ses om 1 uge til ballade i grepolis 2.0 :confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er da så spændende Seek:)

Gud ved om vi kommer i samme ally:p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nåj

Nåj hvor er den så spændende jeg vil nu prøve version 2.0 med dansk version:)

_____________________________

I min Ø har jeg ikke så meget sølv (I) så skal du ikke erobre mine byer eller grundlægge en ny by for jeg er bange for dig heeeeh!:unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu bliver jeg nysgerrig:) Hvem er mesteren?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm godt spørgsmål. Er det ikke et hold spil?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror sku han mente SEEK

men det må han så lige redegøre for:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gæt. Hvem er ved alt om Grepolis 2.0 ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gæt. Hvem er ved alt om Grepolis 2.0 ;)

Hvis du tænker på Seek, så er vi altså flere end ham, der har spillet 2.0 på testserveren, og vi er nogle stykker der har spillet Grepolis længere end ham;)

Sorry Seek, godt nok ved du meget og er god til spillet, men en mester vil jeg nu ikke kalde dig. haha
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ha undskyld har slet ikke kigget herinde i et stykke tid. Men nej i sin tid da jeg hoppede på 2.0 på betaen var jeg vist næsten den eneste.

Men om det er mig som blir henvist til som mesteren så vil jeg da også fint være beæret :-D
For det er vist en lille overdrivelse :-D
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Rolig nu folkens..


Og seek, jo det var dig,

Grundlaget: V2.0 Guru :Smile:
så han må vel være "mesteren" på en måde :confused:mirk:
 
Top