• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2237

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man må da sige , at dette er en passende titel på dette emne..... Jeg har aldrig oplevet en alliance med medlemmer/ledere, der vil gøre alt for at vende deres medlemmer imod en bestemt spiller, som ikke er i deres alliance. Når man nu ikke kan fremskaffe de beviser/fakta der skulle understøtte de usandheder nogle medlemmer har givet til ledelsen, ja så kan man da bare fabrikere et net af rygter og løgne og sige man selv er beviset.
Det får en til at tænke på hvor lavt man kan synke ned i moralens dyb ?
citat; "Jeg var der selv" udtalte en leder, selv om han slet IKKE spillede på den verden. Men OK jagt bare løs, for har sgu ingen intentioner om nogensinde spille under en sådan type leder, der er så uærlig og umoralsk i sin opførsel.
Så glem bare alt snak om "fairplay" i Grepolis , det hører fortiden til..
Så starter lige et lille "rygte" her.....
Der findes i spillet en lille gruppe spillere, som ligger sig i forskellige alliancer og i deres spil udnytter de, de informationer der skrives på forum, om IO og div. planer for aktioner. Et uofficielt samarbejde der foregår på tværs af alliancerne, som KUN gavner deres spil. Er det fremtidens spil ????
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Man må da sige , at dette er en passende titel på dette emne..... Jeg har aldrig oplevet en alliance med medlemmer/ledere, der vil gøre alt for at vende deres medlemmer imod en bestemt spiller, som ikke er i deres alliance. Når man nu ikke kan fremskaffe de beviser/fakta der skulle understøtte de usandheder nogle medlemmer har givet til ledelsen, ja så kan man da bare fabrikere et net af rygter og løgne og sige man selv er beviset.
Det får en til at tænke på hvor lavt man kan synke ned i moralens dyb ?
citat; "Jeg var der selv" udtalte en leder, selv om han slet IKKE spillede på den verden. Men OK jagt bare løs, for har sgu ingen intentioner om nogensinde spille under en sådan type leder, der er så uærlig og umoralsk i sin opførsel.
Så glem bare alt snak om "fairplay" i Grepolis , det hører fortiden til..
Så starter lige et lille "rygte" her.....
Der findes i spillet en lille gruppe spillere, som ligger sig i forskellige alliancer og i deres spil udnytter de, de informationer der skrives på forum, om IO og div. planer for aktioner. Et uofficielt samarbejde der foregår på tværs af alliancerne, som KUN gavner deres spil. Er det fremtidens spil ????
Det er noget af en svada denne her.
Hvis ikke du fortæller mere konkret hvem det drejer sig om, så vi andre kan advares imod at spille sammen med dem, så er det svært at bruge dit tråd til noget!
Jeg har selv en liste med nu 5 navne, som JEG personligt aldrig mere vil spille sammen med, af den ene eller anden årsag.
 
D

DeletedUser2237

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej jeg vil ikke hænge nogle spillere ud her på forum med navns benævnelse, de ved jo selv hvem de er . Af samme grund du ikke offentligøre din liste , vel ?
Det er mere måden der spilles på og de normer vi har nået i dette spil, som er emnet her.
Men som du siger, nu ved man da HVEM man IKKE skal spille sammen med, selvom de er nok så flinke IRL . Man kender folk bedst, når der opstår en uoverensstemmelse i spillet og så er det jo nemt at sidde bag skærmen og sige sin , til tider , ubehøvlede mening. Og jeg kan kun sige , det er f******g irriterende at blive anklaget på et falsk grundlag, for noget man ALDRIG har gjort eller deltaget i og der samtidig IKKE ligges fakta/beviser på bordet.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Nej jeg vil ikke hænge nogle spillere ud her på forum med navns benævnelse, de ved jo selv hvem de er . Af samme grund du ikke offentligøre din liste , vel ?
Det er mere måden der spilles på og de normer vi har nået i dette spil, som er emnet her.
Men som du siger, nu ved man da HVEM man IKKE skal spille sammen med, selvom de er nok så flinke IRL . Man kender folk bedst, når der opstår en uoverensstemmelse i spillet og så er det jo nemt at sidde bag skærmen og sige sin , til tider , ubehøvlede mening. Og jeg kan kun sige , det er f******g irriterende at blive anklaget på et falsk grundlag, for noget man ALDRIG har gjort eller deltaget i og der samtidig IKKE ligges fakta/beviser på bordet.
Ja, det har du ret i. Har oplevet det herinde, at man bliver beskyldt for noget, som man slet ikke har været en del af.
Man har jo også sit grepolis-navn som man måske gerne vil værne om, og så kommer falske anklager endnu mere ubelejligt.
 
D

DeletedUser2294

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygterne går på at Zeteren og hans venner er klar til at skifte hvis de kan se de endnu engang ikke får fat i kronen, men det jo kun et rygte.
Men hvad de har jo gjort det før
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Tror et gammelt rygte siger at Zteren vidst har meget travlt på den her server hvis han skal ha en krone her, rygtet siger den sluttede for længe siden i hvert fald
smiley_emoticons_headstand.gif
 
Top