• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Råstof tyveri

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man nu farmer der ud af og det køre godt man får en del extra råstoffer man lader ham være en dag for lige at håbe på han laver nogen units så man kan hente Kamppoint i næste runde som bonus til sine råstoffer man er på vej ned og tyve sig til lige inden man sender tyvene afsted ser man så han har joined en alliance ens egen alliance har IAP med her kommer mit spørgsmål.

Farmer man da bare videre og tænker min krig mod hans råstoffer startede før han joinede så det må han bare finde sig i ?

Eller siger man shit os så må jeg jo finde en anden farm et sted ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
IAP er IAP - der må heller ikke farmes selvom man har gjort det hele tiden.

Men tag dig en snak med diplomaten i din ally - kunne jo være din farm kunne være en god hjælp til dig i fremtiden udover råstoffer ;)

Lyder som om du må ud og finde en by farm.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
må også sige at du skal finde dig en anden farm bare det ikke er mig :D
men kender det godt det er ski irriterende ;D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen shit altså :D

og nej tror ikke at en spiller der bruge 2 måneder for at nå 800 point nogen sinde kommer til at være en god hjælp det er lidt for hygge spils agtig til at være seriøs spil.

Men ill be looking for a new then :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HVAD? sikke noget fis.

Du fortsætter da med at angribe spilleren. Ham som har inviteret spilleren ind er jo ikke klar over åbenbart at den spiller er under angreb. Hvilket jo vil være en stor fejl for den stamme han er gået med i. Så jeg syntes du skal skrive til den stamme leder spilleren er gået med i og sige du fortsætter dine angreb som før.

Det vil jeg gøre og det er moralsk det rigtige. Normalt vil man kalde sådan en spiller for en flygtning. Jeg tør væde med han klart har vist i har haft iap med den stamme han er gået med i. Ellers er det et utroligt tilfælde i hvert fald.

Så fortsæt med at farme spilleren. lige meget hvor stor han er. :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har skrevet til den pågældende ally og de skriver det jo vil være bad image for dem at smide dem ud nu de har taget dem ind men ja føler nu også mest for at farme videre men måtte jo lige høre nogen med erfaring
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HVAD? sikke noget fis.

Du fortsætter da med at angribe spilleren. Ham som har inviteret spilleren ind er jo ikke klar over åbenbart at den spiller er under angreb. Hvilket jo vil være en stor fejl for den stamme han er gået med i. Så jeg syntes du skal skrive til den stamme leder spilleren er gået med i og sige du fortsætter dine angreb som før.

Det vil jeg gøre og det er moralsk det rigtige. Normalt vil man kalde sådan en spiller for en flygtning. Jeg tør væde med han klart har vist i har haft iap med den stamme han er gået med i. Ellers er det et utroligt tilfælde i hvert fald.

Så fortsæt med at farme spilleren. lige meget hvor stor han er. :-D

Fint nok at gøre som Seekhunt beskriver - det kræver så bare lige at man er MEGET større end spillerne i den ally som farmen skjuler sig i er.

Ellers må du nok regne med at fortsætter du farmingen - kan du risikere at din egen ally mister den IAP eller at de begynder at angribe dig.

tal med din diplomat om det
 
Senest redigeret af en moderator:
Top