• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Problemet i denne verden...

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alt spænding er ved at være slut på denne verden. ROTT har så vidt jeg kan se snart inviteret alle top 100 spillere til deres alliance, og der er ingen tilbage der kan tilbyde dem modstand.

Eftersom det at fortsætte bare vil være det samme som at forberede byer, til at ROTT kan tage dem senere, foreslår jeg at alle spillere der ikke er store nok til at komme med i ROTT eller ikke gider være del af en alliance uden udfordringer. bliver inaktive på denne server og starter på Epsilon på onsdag. På den måde vinder alle, ROTT slipper for modstand og alle andre slipper for at spille mere tid, på at bygge byer op der vil blive taget af ROTT senere.

Selvfølgelig er har ROTT også en mulighed for at løse problemet, ved at dele sig op i mindre dominerende alliancer, så der igen kan komme lidt spænding på serveren.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes godt nok det er temmelig slapt det der..I var 250 medlemmer, men fordi I ikke kunne finde ud af at enes om et nyt navn, så opløste en barnlig leder hele jeres ally og slettede sig selv...

Nu har en ny ally så gendannet sig PH-Lamperne...

Men der står stadigvæk en masse store spillere uden ally og Knut står helt alene i PW og spiller stædig..han vil bare ikke være en PH-Lampe.

Så nu er det så vores skyld i TITANS, at I IKKE KAN FINDE UD AF DET!

Hvornår har Grepolis været en børnehave.? Jeg troede det var et krigsspil....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1) Meget vigtigt: Jeg er ikke en del af PH og kan ikke tale på deres vejene... Har faktisk mistet flere enheder til angreb fra PH (på trods af at jeg har været i ally med dem) end ROTT ;)

2) Det problem jeg prøver at belyse, startede allerede da serveren blev lavet og det blev tilladt at have alliancer på op til 500 medlemmer. Det andet problem er at i (ROTT) nu udnytter dette til at opnå dominans i en grad jeg finde ødelæggende for serveren.

3) I et modtræk til ROTT prøvede PW at samle nok medlemmer til at give jer modspil. Vi er vel alle enige om at det endte i en kæmpe katastrofe. Jeg var selv med og mistede mange Birmen til jer, men spillet er ikke lavet til at en masse små spillere, skal kunne gøre modstand mod 80 % af top 100.

4)Hvis der fremtidig skal være en fremtid på Alpha, er det op til jer. Da PH gik i opløsning fortsatte i jeres taktik, med at invitere de bedste spillere. Hvem vil i spille imod i fremtiden?

5) Allerede i november sidste år brokkede du (DSH) dig over at der ikke var noget modstand på serveren. Som den største alliance har i selv et ansvar for dette, men i ser ikke ud til at ville erkende det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forresten det her er bare en lille smule sjovt:

Nu har en ny ally så gendannet sig PH-Lamperne...

og 2 linier længere nede:

Hvornår har Grepolis været en børnehave.? Jeg troede det var et krigsspil....

De hedder Poseidons heroes eller forkortet PH, at kalde dem PH-Lamperne lyder lidt som noget noget fra en børnehave...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmz

Alfa power house

Alliance informationer
Rang: 1.
Navn: Rage of the TITANS
Medlemmer: 94
Point: 12,591,838
Byer: 1,195
Gennemsnitslig point pr by: 10,537
Alliance skift 393


94 medlemmer wtf det er jo 90% af de aktive spillere :p

så forstår jeg godt der ikke er noget at kæmpe imod der over DSH :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu har jeg været uden for TITANS i lang tid ( men har selv ansøgt om at komme ind).
Det er bestemt ikke noget med at de bare har sendt invitationer til alle medlemmer der er i rank 100. For der var jeg rank 50 da JEG selv ansøgte TITANS.

Så de invitere ikke alle

Spil spillet for :pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til Labtec:

Nej, jeg kan godt se at du var med i nissebanden og at hele din alliance gik over til ROTT på samme dag.

Jeg var selv i PW en overgang og kan huske at jeg læste på forumet et par gange at folk havde fået tilbud fra ROTT... Andre stoppede, for at joine ROTT. Jeg ved ikke om de selv ansøgte, eller om de blev headhuntet. Dette er vel også lige meget, resultatet er det samme.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi er faktisk opmærksomme på problemet, og vi diskuterer i øjeblikket, hvad vi kan gøre, for at lette på situationen.

Og så bare lige til orientering, så er det ikke os der headhunter nogle som helst..det har vi ikke gjort i ½ år..folk ansøger os, og vi diskuterer så og laver tit afstemninger om vi skal tage folk ind eller ej..der kommer altid den der op at vende, hver gang, hvis det er en stor spiller, om at opretholde balancen.

De sidste store spillere der har været taget ind er 4 helt ovre i øst, hvor de umuligt kan have eller har haft indflydelse på eks. PW, og så er det 4 eks.PW-er i syd..

Men nu er der totalt stop, uanset, hvem der ansøger...

Og vi ændrer nok vores strategi meget snart, så det bliver til fjendens favør..men mere om det, når vi har snakket færdigt;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til DSH

Tak for dit svar, jeg glæder mig til at se resultatet :)
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja det går ikke fandens godt hos PH for tiden men sys nu bare at det har været sjovt at se ROTT optage PH/PW medlemmer når de har brokket sig over manglende modstand, kan ikke lige se hvordan det hænger sammen?...

At vi ikke klare den så godt som jer kommer nok også af at i har de mere erfarne og aktive spillere men sådan er spillet nu engang og det må vi kæmpe imod

Har lagt mærke til at der er en alliance der dominere på alle servere eller i hverfald alfa og gamma mener at have hør det samme på beta også? Er det spillet eller er det bare tilfældigvis de spillere som passer godt sammen der finder sammen?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror desværre ikke der er aktive spillere nok i dette spil Døden til de store alliancer som kan laves, nu er vi jo i alliance sammen på Gamma du og jeg og der er vi aldrig over 30 members og stadig er det nok til at være supreme.

Så tror vi skal langt længere ned i member størrelse
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmm ja jeg forstår diskussionen. Men er i det store hele næsten uenig i det hele, faktisk er det først dig DØDEN der siger det mest vigtige

"At vi ikke klare den så godt som jer kommer nok også af at i har de mere erfarne og aktive spillere men sådan er spillet"

Den med erfaring , Det er jeg ikke enig i, men AKTIVE spiller. og JA det er sku det som vinder dette spil. GULD hjælper, men jeg var oppe i top 5 før, jeg begyndte at bruge guld.

For størrelse på vores alliance, HA det holder sku ikke, da PW selv var oppe omkring de 200 medlemmer , hvor vi var på ca 70. OG tror mig når jeg siger , at Vi har også haft de sædvanlige problemer med at råbe vores mindre medlemmer op...

VI VIL HAVE DELTAGELSE.. hehe, det har sku sjældent virket.

Det er aktivitet, der skal vinde dette spil... og ja så er det så mega træls for en offensiv spiller som jeg, at spille KLART favoritviserer defensivt spil, og jo jo modstand det er der sku nogen der virkelig har kunne give.

Stor respekt for spiller som Thorstein og Knut, For en spiller som knut er også aktiv og er bare ikke let at leget med :) (spiller gerne med ham i et hvilket som helst andet spil)

nå men det var vist hvad jeg ville sige og lidt rodet, hehe som altid når jeg skriver.

men hvis alle andre holder op, JEPS ,,,,,, SÅ har vi jo vundet :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmmm ja jeg forstår diskussionen. Men er i det store hele næsten uenig i det hele, faktisk er det først dig DØDEN der siger det mest vigtige

"At vi ikke klare den så godt som jer kommer nok også af at i har de mere erfarne og aktive spillere men sådan er spillet"

Den med erfaring , Det er jeg ikke enig i, men AKTIVE spiller. og JA det er sku det som vinder dette spil. GULD hjælper, men jeg var oppe i top 5 før, jeg begyndte at bruge guld.

For størrelse på vores alliance, HA det holder sku ikke, da PW selv var oppe omkring de 200 medlemmer , hvor vi var på ca 70. OG tror mig når jeg siger , at Vi har også haft de sædvanlige problemer med at råbe vores mindre medlemmer op...

VI VIL HAVE DELTAGELSE.. hehe, det har sku sjældent virket.

Det er aktivitet, der skal vinde dette spil... og ja så er det så mega træls for en offensiv spiller som jeg, at spille KLART favoritviserer defensivt spil, og jo jo modstand det er der sku nogen der virkelig har kunne give.

Stor respekt for spiller som Thorstein og Knut, For en spiller som knut er også aktiv og er bare ikke let at leget med :) (spiller gerne med ham i et hvilket som helst andet spil)

nå men det var vist hvad jeg ville sige og lidt rodet, hehe som altid når jeg skriver.

men hvis alle andre holder op, JEPS ,,,,,, SÅ har vi jo vundet :)

i TR gutter kunne jo lige gi' os fra PH en Chance og lige lade vores drømmeø'er komme op at kære osv i har jo alle sammen 15-25 byer på 10000+ point hvor vi sidder og render rundt med 3-7 af samme størrelse
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
i TR gutter kunne jo lige gi' os fra PH en Chance og lige lade vores drømmeø'er komme op at kære osv i har jo alle sammen 15-25 byer på 10000+ point hvor vi sidder og render rundt med 3-7 af samme størrelse

Er det ikke at bede om lidt meget, det er tros alt ikke et børnespil ;)

Ville gerne, hvis dette ikke kommer til at handle om forholdet, mellem ROTT og PW/PH. Men om hvordan vi kan få en bedre server at spille på.



Til Collosium: skal jeg tolke det som om du ikke ser nogle problemer med den måde serveren er på nu? Jeg ved godt du er på det vindende hold, men gik ud fra at det allerede nu var ved at være tyndet meget ud i de aktive spillere i kan angribe?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Wicketiwack ::: Jeg spiller for at vinde, og jeg sidder ikke inde med det eller andet ønske om den verden så holdes i live bare for at blive holdt i live.

Jeg har spillet andre spil som bare trak i langdrag, og hvor jeg også var på den vindende side, Men så gjorde spil udbyder ting og sager som skulle ændre tingene, så det hele blev lidt svære og skulle være mere fair for nogle med ikke for andre.

Jeg spiller spillet som det bliver givet, og gør det for at vinde, og det med at der snart ikke er gode spiller tilbage at spille imod, øøhhh nej det er jo ligesom det spillet går ud på... men der er jo stadigvæk et par stykke, og jeg er ganske sikker på at hvis jeg var alene i verden tilbage imod Knut, så tror jeg faktisk at han ville vinde, da han spiller deff og jeg off,

men ja ja, det er bare min mening, og har jo ikke den store betydning for hvad spiludbydererne vil tilbyde i fremtiden, og når de så kommer med deres tiltag, så må jeg jo beslutte for mig selv om jeg er med på ideen eller om jeg vil stoppe.

Collosium
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Collosium::: Du har til dels ret da det kommer an på hvilken måde han er deffensiv på.
Har i lige meget flåde vil kampen så lige, hvis man kigger på off/def stats på fyr og birem i forhold til indb så er de lige gode.
Har han derimod en masse tropper godt sammen sat bag en lv 25mur så skal du bruge 2-3 offensive hære af samme størelse som hans ene deffensive.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til Collosium:
tak for svaret, at tolke efter de angreb der tikkede ind i går, er du ikke den eneste der er uenig i mine synspunkter ;)

Til Døden:
Hvis man defender med fodtropper, kan angriberen så ikke bare sende katapulter? Jeg har en kamprapport fra i går, hvor jeg blev angrebet med gennembrud og mistede 9 niveauer på min bymur, 1800 tropper og 375 milits (og det selv om jeg havde øverstbefalende og smadrerede alle fyrskibe).

Til DSH:
Vil du poste herinde hvis i finder ud af noget?

Til dem der angreb i går:
Tak for KP, jeg har kørt masser af Triumftog i går, nat og fortsætter i dag :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lader til, der ikke er noget problem mere, eftersom de nye allyer er bedre end den gamle store ally, så nu synes jeg faktisk vi har fået god modstand, og derfor vil vi fortsætte som vi plejer med at jagte jer til I dør. haha
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er det slut.
Stor tak til Innogames for håbløst version 2.0!

Tak til alle mine venner i spillet!
Stor tak til alle mine fjender, i kunne ikke få mig ud af spillet... Version 2.0 klarede opgaven meget hurtig.

Farvel, vi havde det sjovt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen Knut..du kan da ikke bare holde op..vi holder da så meget af dig, og du har til alle tider været den bedste modstander ever;)

En stor godot til dig som spiller. Magen til dygtig spiller skal man lede længe efter.. Vi kommer til at savne dig meget:(

Hvem skal nu hjælpe lille Joey, bernd, Krisen, Døden og alle de andre, når vi kommer bragende. haha
 
Top