• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Pandoras Æske

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
pandora_logo_dk.png


Så er det tid for næste event.
09/11 klokken 10:00 starter eventet!
Pandoras Æske er blevet åbnet!

Zeus har åbnet Pandoras Æske, og ud er der fløjet 7 onde ånder.
Din opgave er at fange ånderne og få dem tilbage i Æsken.
Når du har fanget alle ånderne og lukket æsken, er der en nedtælling indtil Pandoras Æske endnu engang bliver åbnet.
Hvor mange gange kan du nå at få lukket Pandoras Æske i hele eventets løbetid?

Når du sender dine tropper afsted, vil de ikke komme tilbage, men det vil løsne op for den frie befolkning, så du kan rekruttere nye enheder af den type du foretrækker.
Vi ønsker dig rigtig god fornøjelse med eventet, og ikke mindst rigtig god fornøjelse med de belønninger du får samlet sammen.

Rigtig god fornøjelse.
Med venlig hilsen
Team Grepolis.
 
Senest redigeret:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Start dato tilføjet.

Yderligere info kommer i ingame annoncering i morgen,, og i kan allerede nu læse mere om eventet på wiki.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Hvornår slutter det her event? Gætter på omkring den 20'ende november der skulle jo helst ikke gå alt for lang tid i mellem guld marathonerne og der starter jo nok det årlige julekalender event til December
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif

Jeg ved godt det ikke er jer fra .dk team der vælger events og hvornår de skal starter osv. men er der et sted hvor man kan ytre sig om at det er ved at tage bare en smule overhånd med alle de events der konstant kører?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
F.eks stil det inde i Forslags tråden,, og få så mange som muligt til at støtte op om forlaget,, så jeg kan sende det videre til Tyskland.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg ved også godt det ikke er jer her i DK der bestemmer hvilke events der kommer - men denne event er den til dato dårligste event I kunne vælge.
På en server som er SÅ langsom at bygge på som den nye, så er den bare for dyr at deltage i 100 %, med mindre man bruger en masse guld.
Må jeg så bede om jule-eventet eller slangebøssen igen...
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Eventet kræver jo ikke guld i sig selv.
Men selvfølgelig kan du jo så gulde dig til tropper, men er det så belønningen værd?
Der er jo ingen der tvinger dig til at bruge dine tropper i eventet.
Ved godt det sandsynligvis kun er et problem på Knossos, hvor det på ældre servere slet ikke er et problem overhovedet.

Nu nærmer vi os jo juletiden, og det betyder jo at der kommer et jule event.
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Problemet er, at der er events hele tiden -- og at belønningerne fra server til server bliver større og større og dermed mere og mere konkurrenceforvridende (uanset, om det er, fordi fordelene kan købes med guld, tid eller andet).

Løver er snart mere normale end slyngere... (overdrivelse fremmer forståelsen)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Der er vores traditionelle Events, som vi ikke kan pille ved.... F.eks Jule eventet, påske eventet og flere.
Men jeg kan opfordre dig til at skrive i forslagsforummet, om dit ønske om færre eventer, og se om du kan få opbakning til den.
Lykkedes det dig, kan jeg tillade mig at sende din anmodning videre til Udviklerne.
Men uden stor opbakning, kan jeg ikke, da forslaget/ønsket er dødt med det samme.

På den ene hånd, har vi spillere som elsker events og ønsker flere af dem.
Og så har vi spillere, som er mindre glade for dem.

Vi kan ikke gøre alle glade, uanset hvad vi gør.
Men vi gør da trods alt vores bedste.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 
Top