• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Overblik over placering af alliancen!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej, hvordan får jeg det helt store overblik over, hvordan en alliances medlemmer ligger i forhold til hinanden? Hvordan kan jeg udregne hvor lang tid det tager at sende tropper mv. fra min position til alliancens øvrige medlemmer?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig med min forespørgsel!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Psst... Dette er top hemmeligt... må ikke vises til andre! :Laugh:
Prøv dette link...

dk.grepolismaps.org


PS : Pi er kortet for verden 18.


Med hensyn til tider :

Lav et "angreb" eller en "hjælp", men uden at sende det afsted... pop-up vinduet fortæller dig, hvor lang tid det vil tage. (plus-minus ca. 10 sekunder)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Bibos, tak for din hjælp. Linket til det kort, som du mener er top hemmeligt)) er ikke særlig brugbart. Jeg kan godt med stor besvær zoome og få min alliance frem, men jeg kan ikke se, hvem der har de forskellige byer(og der med heller ikke se, hvordan de er placeret i forhold til hinanden og det er det jeg har brug for. Vil blive meget glad, hvis du har flere hemmelige links. På forhånd tak.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Bibos, tak for din hjælp. Linket til det kort, som du mener er top hemmeligt)) er ikke særlig brugbart. Jeg kan godt med stor besvær zoome og få min alliance frem, men jeg kan ikke se, hvem der har de forskellige byer(og der med heller ikke se, hvordan de er placeret i forhold til hinanden og det er det jeg har brug for. Vil blive meget glad, hvis du har flere hemmelige links. På forhånd tak.

:pro: nu er det heller ikke FACEBOOK det her,du skal bare angribe alt det ligge rundt om dig,og det forsætter du med til vv tiden kommer længere er den ikke.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak Jimdk for dit meget seriøse svar, vil prøve at se om jeg kan gengælde det på et tidspunkt
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Klaus, du kan få vist alle byer fra en eller flere alliance(r) og/eller enkelte spillere...
Hvis man klikker på en by, vises hvem der er ejer...

Ja, Grepolismaps kan være lidt tung at danse med... men når man har lært dens finesser at kende, bliver den hurtigt et uundværligt værktøj. Specielt, når vidunder-øer bliver aktuelle... og man ønsker at finde andre alliancers vvø'er under opbygning.

Grepolismaps er altid opdateret... der går max 24 timer fra en by er oprettet/overtaget til at det vises på kortet...

Men ellers kan du prøve med GrepoIntel... Mere info men også mere kompliceret.

PS : Dine byer ligger lidt langt (til højre) fra din alliances andre byer, gør de ikke? ;) Klik for Kort
 
Senest redigeret af en moderator:
Top