• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Oprør kunne godt bruge lidt hjælp tak :)

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej er en nybegynder til dette kunne virkelig godt bruge noget hjælp da jeg er ved at blive angribet af med som nok har sendt noget stort 4 gange :(


Håber på at få noget hjælp

Mange tak

Haywood
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej er en nybegynder til dette kunne virkelig godt bruge noget hjælp da jeg er ved at blive angribet af med som nok har sendt noget stort 4 gange :(


Håber på at få noget hjælp

Mange tak

Haywood


Et par flinke gutter der godt vil hjælpe mig gider ikke blive smidt ud af spillet nu :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:unhappy:
Hej er en nybegynder til dette kunne virkelig godt bruge noget hjælp da jeg er ved at blive angribet af med som nok har sendt noget stort 4 gange :(


Håber på at få noget hjælp

Mange tak

Haywood

:unhappy:Det er din nabo fra" De gæve gallere"(SW:(smirk:Han er den eneste der kan have de kræfter du taler om. Han har som den eneste godt 1000point på jeres ø. Resten inkl. dig selv har kun 200-300 point. Så lad være med at udfordre ham. Han har sandsynligvis tempel og hjælp du ikke kan få endnu. HYG.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:unhappy:

:unhappy:Det er din nabo fra" De gæve gallere"(SW:(smirk:Han er den eneste der kan have de kræfter du taler om. Han har som den eneste godt 1000point på jeres ø. Resten inkl. dig selv har kun 200-300 point. Så lad være med at udfordre ham. Han har sandsynligvis tempel og hjælp du ikke kan få endnu. HYG.

Det er ham her som angriber mig MicklasHKB :confused: det er mega latterligt . men sådan er det jo nogle gange men er du sød og sende noget hjælp til mig :)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
loool

hvis det er ham du skriver der angriber dig , så er han jo intet mindre end en usling, bed ham om at ryge på mig istedet.
'
 
Top