• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Olympia - dk40

minizkrykke

Active Member
Brugere
jeg vil vædde mine sidste jule småkager at inden ugen er omme, er Rabalderstræde fuld tallet (35) :confused:

2 uger er D.Dall nulstillet o_O
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
jeg vil vædde mine sidste jule småkager at inden ugen er omme, er Rabalderstræde fuld tallet (35) :confused:

2 uger er D.Dall nulstillet o_O
Kan godt tænkes vi er det, for det vælter ind med spillere som rigtig gerne vil med på holdet, men ved ærligtalt ikke hvad jeg har gjort dig, kender dig ikke engang, tror aldrig vi har spillet sammen eller i mod for den sags skyld, men god kamp til dig, men prøv nu lige at holde en ordentlig tone både på PMs og i forum her.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Skull og minizkrykke - har en mistanke om at I sidder og hygger jer gevaldigt, nu I også spiller i alliance sammen ;-) Og der skal være plads til lidt humor.
Bare pas på med ikke at blive for grov - vi skulle gerne alle sidde og grine af tingene, og det er trods alt kun et spil :)

Må denne server bliver spændende, og ikke med alt for store forbund men hellere flere store alliancer der spiller alle mod alle :)
Og i øvrigt - må jeres røv klø og jeres fingre være for korte. ;-)
 

the old wiking dk

Member
Brugere
jeg vil vædde mine sidste jule småkager at inden ugen er omme, er Rabalderstræde fuld tallet (35) :confused:

2 uger er D.Dall nulstillet o_O

nu ved jeg ikke hvem du er men bid dig i næsen på at vi nu er nogen der holder øje med dig og du bliver nok nulstillet før D.Dall

hvorfor kan vi ikke bare spille spillet uden at blive personlige, det er et krigsspil og man vinder og taber byer som det er meningen at man skal, kan da stadig huske min første server hvor jeg mistede en hel ø ( 7 byer ) på en enkel dag.

skulle jeg blive sur over det at en spiller var bedre end mig nej jeg lærte at det og spillede videre og da min ally gik i opløsning synes de at det var så flot af mig at de gav mig muligheden for et vv og den tog jeg. ( dengang kunne man hoppe ind og ud af allier og få et vidunder )

min pointe er hvorfor går nogle efter personen D.Dall der er super dugtig leder og der er vel en grund til hun gang på gang kan samle et stjerne team der kan spille med om vv eller dominans i stedet hold fokus på jeres egen ally og deres ledere hvorfor virker de ikke, er det fordi de har sådan nogle brokrøve i deres ally, der bare piver over andre

når men stor respekt for at i prøver og god kamp til jer alle med et stort ønske om mange kampe i en soper tone :):):):):)
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
D.Dall.

jeg holder en ordenlig tone. men jeg er næsvis. og det er tilladt, ellers havde Aladin nok givet mig en røv fuld :oops:


og det glæder om at skabe fjender, det giver KP. og når the old wiking, vil lege. så er jeg klar
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er helt enig, lad os nu holde en god tone, så alle får den bedst mulige oplevelse! ;)

Jeg ønsker begge alliancer held og lykke, og lad os nu få et brag af en server skudt igang! :cool:
 
D

DeletedUser2287

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hold da op, man kommer en dag senere ind og så er de to top alliancer "fyldte"
smiley_emoticons_wallbash.gif

God kamp allesammen
smiley_emoticons_viking.gif
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes du bør se det positive i det. Der er næsten 3 fyldte alliancer og 2 halv fyldte alliancer. Og hvad jeg er oplyst så er der ingen forbund etableret. Så mulighederne for en spændende er der helt bestemt! :D
 
D

DeletedUser2287

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja lad os håber det forbliver sådan denne gang :)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skull og minizkrykke - har en mistanke om at I sidder og hygger jer gevaldigt, nu I også spiller i alliance sammen ;-) Og der skal være plads til lidt humor.
Bare pas på med ikke at blive for grov - vi skulle gerne alle sidde og grine af tingene, og det er trods alt kun et spil :)

Må denne server bliver spændende, og ikke med alt for store forbund men hellere flere store alliancer der spiller alle mod alle :)
Og i øvrigt - må jeres røv klø og jeres fingre være for korte. ;-)

Kære Iweac tak for de fromme ønsker, og gu more vi os lidt, er jo meningen med det hele, men kik på forum aktiviteten, alt har en årsag ;-

med total ringagt
Skull den vildt søde
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du sidder vel ikke og forsvarer dig selv, og siger det er okay at skrive på den nedladende måde, bare fordi der kommer lidt aktivitet på forummet? :eek:
 
D

DeletedUser1721

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skull og Miniz - Man kan sagtens sidde og være humoristisk, uden at man behøver at nedgøre en spiller som man ingen relation har til, udover at man kender vedkommendes navn :) Fair nok hvis det er med en spiller man kender og har en relation til og som også er med på den ping-pong leg, men udvis lidt respekt for udenforstående som ikke deler jeres jargon.
- Når det så er sagt, så tolker jeg faktisk også jeres jargon overfor D. Dall, som en slags indirekte respekt for hendes kompetencer, siden det lige er hende i har valgt at gøre til "offer" - D. Dall er 100% en rigtig dygtig spiller og jeg glæder mig faktisk til igen at skulle krydse klinger med hende og hendes alliance igen. Det samme gælder selvfølgelig også jeres alliance Skull og Miniz.

Faktisk sidder jeg også og spekulere på, hvor længe i mon holder denne gang :)))
 

Qotho

Active Member
Brugere
Synes du bør se det positive i det. Der er næsten 3 fyldte alliancer og 2 halv fyldte alliancer. Og hvad jeg er oplyst så er der ingen forbund etableret. Så mulighederne for en spændende er der helt bestemt! :D

Forbundene skal nok komme desværre - der er jo i dette spil mange store, hvis evner ikke helt lever op til deres egoer - og så får de jo brug for at lave forbund til højre og venstre.
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Jeg er ikke en af dem som går ind for forbund. Men jeg kan sagtens forstå at man nogengange gør det hvis man feks bliver nedkæmpet af flere alliancer. Lad os antage 1 alliance skulle stå imod 2-3 alliancer angribe dem, så ville man måske blive tvunget ud i et forbund eller lign.
Det er rigtigt det er et krigsspil, og kampe skal der til. Men vi mennesker er bygget op på den måde at når vi føler os nok truet/presset op i et hjørne, så gør man hvad der skal til for at overleve, og tror faktisk det har lidt at gøre her også..
 
Top