Gider du styre dig, du skal altid træde på folks følelser, det er ikke ok at tale ned til folk på den måde, Dall har nu engang de forudsætninger Dall har, kan ikke komme mig over du altid skal være så led.15 i hver D.dall skal have en chance
Kan godt tænkes vi er det, for det vælter ind med spillere som rigtig gerne vil med på holdet, men ved ærligtalt ikke hvad jeg har gjort dig, kender dig ikke engang, tror aldrig vi har spillet sammen eller i mod for den sags skyld, men god kamp til dig, men prøv nu lige at holde en ordentlig tone både på PMs og i forum her.jeg vil vædde mine sidste jule småkager at inden ugen er omme, er Rabalderstræde fuld tallet (35)
2 uger er D.Dall nulstillet
jeg vil vædde mine sidste jule småkager at inden ugen er omme, er Rabalderstræde fuld tallet (35)
2 uger er D.Dall nulstillet
Skull og minizkrykke - har en mistanke om at I sidder og hygger jer gevaldigt, nu I også spiller i alliance sammen ;-) Og der skal være plads til lidt humor.
Bare pas på med ikke at blive for grov - vi skulle gerne alle sidde og grine af tingene, og det er trods alt kun et spil
Må denne server bliver spændende, og ikke med alt for store forbund men hellere flere store alliancer der spiller alle mod alle
Og i øvrigt - må jeres røv klø og jeres fingre være for korte. ;-)
Synes du bør se det positive i det. Der er næsten 3 fyldte alliancer og 2 halv fyldte alliancer. Og hvad jeg er oplyst så er der ingen forbund etableret. Så mulighederne for en spændende er der helt bestemt!