• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Nytårstalen

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Nytårstalen


0_big.jpg

Endnu et år er gået, og dette er mit første nytår som Community Manager, siden jeg tiltrådte stillingen i sommeren 2014
Der har været gode oplevelser, men desværre også mindre gode.

Der har været Episoder hvor Grepolis globalt set har kørt langsomt, Pga DDoS angreb, som vi ingen jordisk chance har for at kunne forhindre 100%.
Det kan ingen forhindre, da det rammer alle hjemmesider, som af en ukendt grund, nogle har set sig sure på.

Der har været det nogle kalder for Masse spærringer af spillere,(aktion af Botjægeren) som vi i Teamet heller ikke kan hjælpe på nogen som helst måde.

Og nu her, har der været en lille fejl med Fredstiden, forkert information, samt de 24 timer kun nåede at blive til ca 2½ time.

Alt dette giver utilfredse spillere, og det er vi i Teamet kede af.
Vi gør et stort arbejde for at få alt til at køre glat.
Med et næsten ungt Support Team, og en ny Manager, er der desværre engang imellem starts-vanskeligheder, hvor nogle føler sig dårligt behandlet og måske føler vi peger fingre af dem og kalder dem forbrydere.
Dette er på ingen måde vores hensigt.

I den perfekte verden, ville Grepolis køre perfekt helt uden problemer, nedbrud, og DDoS angreb, fra forbrydere, der af en ukendt årsag har set sig sure på Grepolis globalt.

Men verden er ikke perfekt, og dermed heller ikke Grepolis, og heller ikke Grepolis Teamet og heller ikke mig.

Vi ved godt i Support Teamet, at vi er de eneste I som spillere kan pege på som dem der ødelægger spillet for jer, når der sker det mindste.
Det kan til tider være svært, når vi i Teamet også er spillere, ligesom jer, og vi også oplever samme problemer, som I gør, og når der så sker noget der får blodet i kog, står vi alle med begge ben, i hver sin Lejr.
Alliancen, eller Support Teamet.
Der er en grund til at vi i Teamet ikke bruger vores Spillernavne, som support navne.
Vi skal kunne distancere os fra diverse venskaber og sammenhold og klare vores opgave ifølge reglerne, og introduktion fra InnoGames ( DVS Tyskland og Community Manageren) og stadig kunne spille med god samvittighed, Uden at blive jagtet ingame, for vores handlinger som Supportere.

---------------------------------
Forestil jer en verden, helt uden supportere!!!!!

Er der problemer, klarer man dem selv!!

Du kan skrive alle de grimme ord du har lyst til i en Besked og true dig til guld og bruge personlige fornærmelser og trusler om vold.

Slet ingen værn imod DDoS angreb overhovedet.

Ingen Events.

Ingen Information om hvad der sker.

Du kan bruge alle de ulovlige scripts du vil!!

Du kan åbne alle de kontoer du har lyst til i samme verden, og bruge dem som du vil.


---------------------------------

Det lyder ikke som et paradis for mig.
Forestil jer hvordan det kunne udvikle sig på ganske kort tid!!!!!!!!!!!
Så det kommer aldrig til at ske.


Det nye år bringer nye forhåbninger, men også en helt ny verden, der åbner i Januar.
Det er en forsinket åbning, da den skulle være åbnet i December, men vi har valgt at flytte åbnings dagen til Januar.
Upsilon kommer den nye verden til at hedde, men I for endnu ikke Indstillingerne at vide.
Det bliver først afgjort 3-5 dage inden den åbner.

Mit personlige ønske for Indstillingerne er noget ligende som :
Hastighed 4
Troppe speed 4
Ingen Moral
Oprør
............
Men speed verdener lever sjældent længe, og derfor er det ikke sikkert at jeg for lov til at åbne en sådan verden.

Der har været en lang debat om Indstillingerne for Upsilon, og jeg har ivrigt fulgt med i den.
Ikke alle ønsker er mulige.
At forhindre forbund er ikke muligt.
Hastighed og troppespeed 6 er ikke muligt...4 er max.
At have både Oprør og Erobring på engang, er desværre heller ikke muligt.
Ingen Natbonus, tror jeg ikke er en god ide, men den kan måske forkortes en smule, på en verden med almindelig hastighed. På en speed verden, skulle den nærmest forlænges, men det er der nok delte meninger om.
At lave en verden uden Vidundere og de nye ting, er næppe en mulighed, da vi i forvejen har 2 servere, hvor der ikke findes vidundere.
Vi ser tydeligt hvad der sker med en verden, uden afslutning.........Den dør ud.

Som Information vil jeg gerne oplyse om Grepolis Klage systemet.
Når i spørger en Support om et link, eller Email, så i kan sende en klage, så udleverer Supporteren uden problemer et link til en hjemmeside for InnoGames. På den side finder i både Adresse og en Email i kan skrive til.
Jeres klage bliver sendt til et kontor i InnoGames i Tyskland.
Måske til jeres overraskelse, sender de klagen retur til mig, helt automatisk.
Da det er min opgave at behandle klage sager.
Men dette betyder ikke at I ikke for fortalt InnoGames om jeres utilfredshed.
Når I sender dem en Email, og de sender den videre til mig, har de også en kopi af klagen og mit svar til afsenderen.
Dermed kan de til enhver tid se på behandlingen af en bestemt sag og følge op på den, hvis ikke de mener den er afsluttet rigtigt.

Jeg har været inde på mange emner, og nogle er måske glemte eller udeladte.
De vigtigste er dog nævnt, og meget mere kan jeg ikke fortælle om lige nu.

Tilbage er at tilføje Support Teamet og Wiki Moderator og Forum moderatoren.

Keeper31 : Er gammel i supporter faget og har været med i Teamet 1 dag længere end mig.
King og Sandman er 2 nye supportere, der stadig har en del erfaring at tjene, som Supportere. Som Spillere, er de erfarne rotter.

Primrose er vores nye Wiki Moderator, som allerede har gjort mange gode ting derinde.

Waku er vores Forum Moderator, som står for diverse små oprydninger og kommende ændringer på forummet.

Teamet er fyldt op, og selv om I altid kan sende en ansøgning til Teamet, er der PT lukket for nye ansættelser.

Jeg håber i for et rigtig godt år 2015, med mange gode oplevelser.
I skal passe på jer selv og tænke på jeres medmennesker som i støder på i dagligdagen.
Rigtig god fornøjelse fremover.
Mvh
Aladin
Community Manager

En stor hilsen fra Grepolis Teamet, med ønsket om en god nytår.
Vi glæder os til et nyt år i Grepolis.



Der er en Hilsen fra InnoGames i Tyskland :
Rigtig god nytår og mange hilsener fra InnoGames.
Pas nu på jer selv iaften, når i fester løs.
Mvh
InnoGames.
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Godt Nytår derude. :)

og god Tale, er enig i at supportere ikke kan gøre for alt :) og håber vi kan komme ind i et godt år og med mindre fejl i 2015 :)
angående server som er gået ned. er det ikke kun DDos angreb. men også generelt bare langsomme servere. dette gælder internationalt, især for dem som er på 24/7 :( dette er dog lige til at leve med. håber dog igen de får rettet nogle af tingene angående lag i 2015 :)

og velkommen til alle nye supportere :) glæder mig til de nye ændringer i Wikien især angående byerne, med de nye funktioner, samt alle de event ting med de nye kræfter, indtil videre har jeg fattet hat af dem xD så en opdatering af wikien bliver dejligt :)

så det lader til vi går et godt år imøde :)

så Godt tubår derude ! :D

MVH Puff
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
good , i think you are realle good person;)
happy new year!
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Slettet indlæg..Dette er ikke en debat tråd, men et sted du kan komme med din nytårshilsen til andre spillere, eller hvem du har lyst til.

Din Utilfredshed kan du lufte i en anden tråd under det rigtige forum.
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu skriver i at det ikke er muligt at både have erobrings server og oprørs server igang på samme tid, men i kan da give det et forsøg det er kun 15 måneder og nogle dage siden i startede den sidste erobrings server, det er vel grunden til vi ikke har både erobring og oprørs server... men kunne i ikke godt overveje at starte erobrings server, bare en enkel om året eller sådan noget, så os der gerne vil spille på erobrings server kan få muligheden for det.... og jeg ikke hvor meget erfaring du har med erobrings server, men hvis i vælger at starte en så hold trophastigheden ned på 1 eller 2, fordi ellers har man ingen mulighed for at forsvare hvis man lige har en time man ikke er online...
undskyld, hvis dette også går inden for debat eller utilfredshed, læste bare der var skrevet noget omkring den kommende server ;)

men ellers håber jeg alle er kommet godt ind i det nye år, og alle for et godt år med nogle nye erobrings server når den tid kommer :D
 
D

DeletedUser781

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Slettet indlæg..Dette er ikke en debat tråd, men et sted du kan komme med din nytårshilsen til andre spillere, eller hvem du har lyst til.

Din Utilfredshed kan du lufte i en anden tråd under det rigtige forum.

Har skam sendt nytårshilsen til mine medspillere, men ikke til support / admin.
Tråde hvor man stiller kritiske spørgsmål bliver bare lukket, med besked om at emnet er ud debatteret uden at i har svaret fyldestgørende på spørgsmål eller forholdt jer til kritik.
En nytårstale er hvor man tager årets begivenheder op - gode og dårlige - desværre har i ikke kommet med noget godt.

Men - ligemeget der mistede i lige en spiller til..
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Min nytårstale .... Godt Nytår!

Og ... Husk altid - At kan du ikke klare kritik skal du ikke parkere din bib på skideballernes holdeplads. Vil du ikke bringe gammelt ballade i kog - Så lad for guds skyld være at tænde for blusset. At hvis du har sagt A må du også sige B. og sidst men ikke mindst... Husk! At der er grænser for hvor meget skidt der kan være under et gulvtæppe!!!

Tak til alle jer jeg spillede med som stolede på min uskyld. Tak til jer der holdt mig ud når jeg blev tosset over det ene eller andet der ikke virkede og tak til jer der kunne debattere alle disse ting når det stod på. Det vil sige tak til min ally på Sigma! I har været super!

Held og lykke til alle jer der bliver her og .... Ja bare held og lykke
 
Top