• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Nye udfordringer

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har du kæmpet forgæves ?

Er du gået i stå ?

Sker der intet i din alliance ?

Mener du at du er en god spiller som bare skal have slebet kanterne ?

Nu kan du søge ind i Tormenta.

Tormenta er en alliance der ledes af DiS, du vil lære lidt om spillet og blive sat ind i hvordan vi gør tingene for til sidst at have muligheden for at joine alliancen over alliancerne DiS.

(dip)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Optagelse i tormenta!

Hej jeg vil godt søge ind i tormenta den dag disc har banket danes helt i bund! :pro:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Reglerne er

Shekken kommer ikke ind før de nakker en by fra o:confused:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det var sgu da en joke! ;D

fat da lige joken drenge :p

hvis i læser skriver jeg at jeg godt vil ind efter i har smadret danes (jeg en del af danes så jeg regner da med jeg falder med resten af flokken) og så var joken! jeg ville ind til jer efter det var sket gg

men kan godt se at læse mellem linjerne er ikke din stærke side skull drengen haha :D


:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fat da lige joken drenge :p

hvis i læser skriver jeg at jeg godt vil ind efter i har smadret danes (jeg en del af danes så jeg regner da med jeg falder med resten af flokken) og så var joken! jeg ville ind til jer efter det var sket gg

men kan godt se at læse mellem linjerne er ikke din stærke side skull drengen haha :D


:pro:

Læse mellem hvilke linjer ?

http://dk.grepostats.com/world/dk3/alliance/41/history

Din alliance er steget samme antal points den sidste måned som Snakebite er alene ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Læse mellem hvilke linjer ?

http://dk.grepostats.com/world/dk3/alliance/41/history

Din alliance er steget samme antal points den sidste måned som Snakebite er alene ;)


ja og ? :D

kan ikke gøre for i tager vores store spillere der løbet med halen mellem benede :p

men hvad faen ingen fra serveren gider støtte op med en fed kamp i mod jer man kunne lige så godt fock it det summer ses på grillen! :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja og ? :D

kan ikke gøre for i tager vores store spillere der løbet med halen mellem benede :p

men hvad faen ingen fra serveren gider støtte op med en fed kamp i mod jer man kunne lige så godt fock it det summer ses på grillen! :pro:

Hvem af jeres store spillere har vi taget ?

Come on ;)

ingen fra serveren udover os ejer offensive enheder så hvad pokker skal de stille op :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvem af jeres store spillere har vi taget ?

Come on ;)

ingen fra serveren udover os ejer offensive enheder så hvad pokker skal de stille op :p

sikke noget fis af fyre af :D
selv jeg har lidt off enheder trods jeg spiller som forsvare ;)
men du har ret ikke mange gider bruge kræfter på jer, af en enkelt grund de bange! :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sikke noget fis af fyre af :D
selv jeg har lidt off enheder trods jeg spiller som forsvare ;)
men du har ret ikke mange gider bruge kræfter på jer, af en enkelt grund de bange! :p

Hvad er der at være bange for det er da bare at slå sig løs :p

hvad kan der ske ved at blive angrebet 1 gang eller 2
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sikke noget fis af fyre af :D
selv jeg har lidt off enheder trods jeg spiller som forsvare ;)
men du har ret ikke mange gider bruge kræfter på jer, af en enkelt grund de bange! :p

Hmm, shrekken det forstår jeg ikke mange off styrker har ellers besøgt mig, helt Deffensiv er du heler ikke ;) :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mange byer måske :D?

Hmm, shrekken det forstår jeg ikke mange off styrker har ellers besøgt mig, helt Deffensiv er du heler ikke ;) :Smile:

jeg har jo nok osse små 30 byer og hvis 5-6 er off resten af def ja så der sgu stor forskel et sted hehe ;D

men ja der kom en hel del forbi dine byer hehe :D

har da osse for nyligt besøgt killernick :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg har jo nok osse små 30 byer og hvis 5-6 er off resten af def ja så der sgu stor forskel et sted hehe ;D

men ja der kom en hel del forbi dine byer hehe :D

har da osse for nyligt besøgt killernick :D

Spænede du har besøgt killernick :) En tormenta medlem, jeg besøger for det meste Tormenta 2 alliancen, men eller mest Kalle33, min største fjende på grepolis.com[/URL] (SW)
MUUUUUHHHHHHAHAAAAAAAA :Smile::pro:(SH)
 
Top