• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny spiller - alliance spørgsmål

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej alle

Jeg er ny spiller i Beta og allerede grebet i vildskab af dette spil :Smile:

Jeg kender et par stykker som har spillet længere tid, de har fået mig med i en alliance, hvilket jo som udgangspunkt er cool. Jeg kan dog se at de fleste i den alliance "hører hjemme" i et hav lidt langt væk fra hvor jeg er nu (hav 54 vs 64).

Og nu kommer jeg så til mit spørgsmål:
Er det måske lidt taktisk ufornuftigt her i starten at være i en så fjern alliance - skulle jeg hellere forsøge at joine en "lokal" alliance indtil jeg er klar til at nærme mig de andre?

Er ikke helt hjemme i tacs og muligheder endnu...

Håber på nogle konstruktive kommentarer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså hvis i skulle hjælpe hinanden under angreb osv. er det jo måske svært for dig når du ligger så langt væk. og fjenden kan så måske nå at smadre dig inden din alliance kan nå frem i deres skibe og hjælpe dig. Jeg plejer for det meste altid at have medlemmer så tæt som muligt og ikke mindst på samme hav / kort og hvad det nu ellers hedder. Så med mindre du selv har en god bunke tropper til forsvar så vil jeg sige at du skulle finde dig nogle tættere på.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Velkommen til Grepolis :pro:

Jeg har lige kigget lidt på dit område.

Generelt kan man sige at det ikk er så smart at være langt væk fra ens andre ally-medlemmer - da de jo ikke kan støtte hvis det brænder på.

Men umiddelbart ser dit område jo MEGET stille ud - lutter nye jomfruelige byer.

Hvis du er MEGET online og vokser hurtigere end de andre - så kan du jo selv blive en magtfaktor i dit område. Evt. kunne din alliance sende dig ressourcer så du vokser hurtigere end dine naboer.

Vil da anbefale dig at finde andre aktive spillere i dit område og måske få dem til at joine din ally - så har du jo venner tæt på dig.

Du er velkommen til at kontakte mig ingame.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takker

Tak for hurtige svar - tror måske at jeg vil forsøge at lokke nogle "lokale" spillere med i den nuværende alliance. Det giver vist den optimale kombination af styrke og nærhed (F).
 
Top