• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny i spillet et par spørgsmål

D

DeletedUser1666

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej alle sammen, jeg er lige startet i dag og har nogle spørgsmål som jeg ikke lige kunne finde svar på. Jeg er startet i Lambda og Xi men når jeg kigger under verdener kan jeg ik finde dem, dem jeg kan se der hedder det samme har 5 dage protektion, men der hvor jeg spiller der der kun 3 dage.

Så vil jeg også hører hvordan jeg nemmest og hurtigt finde en alliance at joine.

og hvad forskellen er på revolt og almindelig.


Jeg har læst beginderguide, men dette er nogle ting som jeg ikke synes jeg fik ordenlig svar på for hjælpen på forhånd :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Led i alliance ranking og kig på hvilke alliancer der ligger i dit område og som ligger godt til at i kan hjælpe hinanden. Dernæst kig på alliancens profil og find ud af hvem du bør kontakte så de kan se du er oprigtig interesseret. Dog skal du nok ikke forvente at som nyopstartet at den største ally vil have dig ind som det første, men det kan være forsøget værd. Står der ikke nogen rekrutør på eller leder så prøv at høre en af dem, hvem du bør kontakte.

Ved oprør skal du sende et oprørsangreb. 12 timer efter det er lykkedes at få det igennem og indtil 24 timer efter skal du lande med dit koloniskib for at få byen. Såfremt du har forsket erobring i dit akademi.

Ved den anden skal du fjerne fjendens soldater og besætte den med dine soldater (samt koloniskib) og undgå at modstanderen smider dig ud de følgende timer (kan ikke huske hvor mange timer det er som standard men mener det er 12 eller 24). Læs evt mere her
 
D

DeletedUser1666

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg siger tak forhjælpen :) ved du noget om 3 spørgmål også ?

Jeg er startet i Lambda og Xi men når jeg kigger under verdener kan jeg ik finde dem, dem jeg kan se der hedder det samme har 5 dage protektion, men der hvor jeg spiller der der kun 3 dage. :)?
 
D

DeletedUser1666

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har fundet ud af det :)
 
D

DeletedUser1666

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
flere spørgsmål

jeg har læst de guider der er.

På den ø jeg er på, er der 8 byer til farming, er det 8 som jeg kun kan se, eller er det 8 i alt som alle kan se og styre ? :)

er det dumt eller godt at overtage en hel ø eller er det bedre at tage byer på forskellige øer?
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De 8 byer til farmning er til alle. Dog skal alle selv erobre dem. Samt alle på øen er fælles om at bygge dem op. Din brug af byerne har ingen indflydelse på andres brug... at en by er sur på dig har fx ingen indflydelse på deres humør overfor din nabo.

Generelt er det bedst at have byerne på så mange øer som muligt. Især hvis man påtænker at farme farmbyerne meget, idet du har 8 pr. ø. Dog er der også øer som man ikke kan starte på og som kun kan koloniseres. Disse har ingen farmbyer. Generelt koster hver farmby mere og mere at tage, men prisen er ens på alle øer. Selvfølgelig kommer der det forsvars/angrebsmæssige ind i det også, da byerne kan have svært ved at hjælpe hinanden hvis de ligger langt fra hinanden. Derfor er det en afvejning hvad man bør gøre. Dog kan man hvis man er i en god alliance have en hel ø som kun er besat af alliancen hvor hver kun har en by. Dette er optimalt såfremt alliancen kan samarbejde, da man så kan hjælpe hinanden effektivt.
 
Top