• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny film for Grepolis

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den er da dårlig lavet byen har fyrtårn og er ved at bygge 2 andre spec bygninger ny film den der er kan jo ikke bruges da man aldrig kan lave sådan en by så pil ned her fra
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Troede du havde koden til at have alle 8 udbygninger på engang Dipz?

Jeg er ved at lave en bot der kan bygge dem alle på 5 min.. - sender dig et link når den er færdig udviklet..

en anden ting, kunne vi så ikk snart få noget mere animation i spillet?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ikke mere animation hvis det er lige så skod som de rapport animationer :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe, du har ret.. - det er en smule pinligt det Diashow de har bikset sammen i deres kamprapporter.. :)

Men en smule animation med ens skibe der er ude at sejle, eller et par ekstra skins til øérne hvis man f.eks. har 90% af byern osv. kunne da pynte, bare for at gøre spillepladen en smule mere levende..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe, du har ret.. - det er en smule pinligt det Diashow de har bikset sammen i deres kamprapporter.. :)

Men en smule animation med ens skibe der er ude at sejle, eller et par ekstra skins til øérne hvis man f.eks. har 90% af byern osv. kunne da pynte, bare for at gøre spillepladen en smule mere levende..

der kan vi godt blive enige :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der kan vi godt blive enige :p

Ehrm, det tog du pusten fra mig Dipz...

Jeg har ikke mere at skulle have sagt i denne sag da Dipz0r har lukket R*v3n på mig ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja for pokker lås tråden før det ændre sig ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha DAMN ja det sku utroligt at se. der enighed i gamma :-S
 
Top