• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny Engelsk server med 1.26,9 versionen

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
anniversarylogo.png


InnoGames fejrer 10 års jubilæum - Og vi har en god grund for at du også kan fejre!

Vi åbner en server af ældre dato på den engelske og I inviteres hermed til at deltage i den.
03/07 og indtil 31/07, kan du tage en tur tilbage til fortiden, og nyde denne udfordring.
Den vil åbne omkring 13:00 her : classic.grepolis.com!

classic.png


Server indstillingerne kan du læse her på engelsk :
  • World speed: 6
  • Unit Speed: 6
  • Trade Speed: 6
  • Beginner’s Protection: 3 days
  • Alliance limit: 200
  • System: Conquest
  • Morale: inactive
  • Starting gold: 5.000
  • Language: English

Følgende funktioner er ikke tilgængelige :
Kamppoints landsbyer
Hades
Artemis
Heltene
Eventer
Vidundere
Fønikiske Handlende

Du kan finde yderligere information på den engelske wiki her : wiki.

Deltag i en tidsbegrænset rejse eksperiment og lær om hvordan vi spillede Grepolis for 6 år siden!

For alle deltagere i eventyret er der også en lille overraskelse:
Top 3 spillere vil blive belønnet med 5000 guld til deres regulære spille kontoer.
- Brug en gyldig Email adresse, når du registrerer dig.
Ethvert brud på reglerne kan få dig disket.

Vi ser frem til at fejre vores jubilæum og glæder os til at se dig i antikken i starten af næste uge!


Your Grepolis Team
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
For dem af jer der spiller på vores classic server, er her en meddelelse!

Vi er overvældet af de mange som ønsker at spille på denne server, og det har også givet nogle problemer med serverne.
Nogle af problemerne var nok kommet alligevel, men nogle få er nok forårsaget af de mange spillere.

Vi har lavet adskillige hurtige løsninger for at få den op at køre nogenlunde igen, og det er også lykkedes os at forbedre ydeevnen en del.
På et tidspunkt har vi måtte nedsætte registreringen til serveren helt ned til 500, hvilket dog efter forbedring af ydeevnen så småt er på vej op igen.

I opstarten er der altid en høj aktivitet, hvilket er en kraftig medvirkende årsag til de mange Error 500 1-2-3-4-5-6 og hvad de nu ellers hedder.
Men nu gentager jeg mig selv, omkring problemerne.

Vi er klar over dem og prøver at løse dem hurtigst muligt.

Men det er ikke alle problemer vi kan løse.
Og slet ikke alle som bliver løst.

Der er nogle ting med forummet,,, som jeg har hørt ikke vil blive løst.

Det er så tydeligt hvorfor det har været nødvendigt for os at opgradere vores spil helt op til vores nuværende version.


Jeg håber på i fortsat kan nyde denne klassiske server indtil månedens afslutning.

Med venlig hilsen

InnoGames
 
Top