• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

New guy

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hep Grepolis!

Jeg er ny spiller på boardet, men hygger mig glimrende med at raide mine NPC nabobyer indtil videre. Jeg har endnu ikke haft tid til at læse frygteligt meget om spillet, men hvad jeg kan sjusse mig frem til er der potentiale for mange brugte timer her. Det glæder jeg mig til.

Jeg har tidligere spillet en del (tak for edit.....) "andre taktiske browserspil" på ret højt niveau, men droppede det igen da det blev for kommercielt (service level's etc.). Jeg håber og tror på, at dette spil kan være en fin arvtager for ovenstående, og så er der pure dansk community hvilket jeg synes er meget fedt.

Jeg elsker disse spil, især fordi de giver mulighed for, specielt ved hjælp af diplomati, at udrette meget mere end bare ved at bully mindre spillere. Man bliver nødt til at tænke sig om, inden man bare moser på. Det betyder jo også at de store skal passe lidt på, hvis de irriterer for mange af de mindre spillere/alliancer. ;)

Jeg er endnu ikke voldsomt stor (ca 1400 point efter en 4-5 dages spil), men glæder mig til at vokse, og "vælge side" og blive en del af et levende community, med flame, trolling, diplomati og frem for alt ALL OUT WAR!!!

Glæder mig naturligvis også til at møde nye mennesker, og have både honorable og dirty fights, både i spillet og på forum.

Det var en lille hilsen fra mig. Glæder mig til at komme ordentligt i gang.

Hygge :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Syntes det er rigtigt flot og storsindet skrevet af dig Sj0ver, det der bare slå mig er den dybte du ligger i at man ikke bare skal mose de små, og sætte sig selv i deres sted? - dine ord samt handlinger stemmer bestemt ikke over ens.

Jeg grammes så meget at jeg har lyst til at rive min særm fra computeren, og tvinge den ned over hovedet i ærgelse over dit mangel på diplomatiske evner..

Frandsen89
LadderGoat
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil nøjes med at byde dig velkommen, i stedet for at være sur ligesom Frandsen... Så velkommen :pro:

Dog håber jeg ikke, at der er andre der poster beskeder ligesom denne, da jeg så ville blive ret træt af forummet...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
den her post er snart 2 måneder gammel så det vidst uden betydning længere Frandsen havde nok bare brug for at være lidt skrap et øjeblik
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
den her post er snart 2 måneder gammel så det vidst uden betydning længere Frandsen havde nok bare brug for at være lidt skrap et øjeblik

Ja, men har jo et standpunkt til man tager et nyt.....

Men ja, skulle og rase lidt ud.. :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg skriver man skal passe på, og det står jeg naturligvis ved. Jeg skriver samtidigt at grunden til man skal passe på, er at de små spillere ved hjælp af diplomati, kan svare ganske kraftigt igen. Det er så bare endnu en facet af spillet du absolut ikke magter Frandsen.

Jeg synes du skal tage dine sure rønnebær, koge noget saft på dem, og så skylle ned med noget bitter.... hvis du kan fange sådan en lille en :)

Nu har du efterhånden brugt 4-5 forskellige platforme for at komme ud med dine indestængte frustrationer, jeg glæder mig til at se hvad det næste er du finder på.

Jeg kan så afsløre for dig, at det eneste du opnår med dine barnlige råb efter opmærksomhed, er din alliance efter al sandsynlighed bare bliver en farm alliance.

Men nice necro du alligevel laver på min intro tråd, du kan jo så sammenligne datoer og se hvem der er kommet længst...

Hygge...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvem er blevet båret igennem spillet? Sj0ver hvem er kommet længst irl? Host.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor langt er du kommet irl da de sidste 2 måneder ?

vis du ikke ejer noget stort it firma er du vel ikke kommet længere end vi andre :)

er kæresten gravid ?

kom med det fortæl os hvor super fedt og godt dit liv i virkeligheden er det må sku godt nok være mega godt hvis i sidder sammen en 5-6 gutter og holder Grepolis by night :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hov hov dip. Skal nok lade dig og din grepolis ven være..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Gi du bare gas men syntes det ingen steder har hjemme at skrive folk ikke har et liv fordi de er bedre end dig til et spil det er lidt et lav mål :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top